< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 28 Temmuz 2022; 13:59:21 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
27.07.2022 COMNET Rezilliği (3. sayfa)
-
-
çok komiksin
-
Kendine saygısı olan bu firmayı kullanmaz.
-
Bu üslup nedir acaba? Sana mı soracak insanlar hangi firmayı kullanıp kullanmayacağını sen kimsin ki insanlarla böyle emir kipiyle konuşuyorsun?
Asıl sen aklını başına alıp saygılı ol terbiyesizlik yapma.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökkubbe -- 28 Temmuz 2022; 14:35:18 > -
Geçmiş olsun.
Forumda gördüğüm bu kaçıncı abonelik kapatma olayı oldu artık Allah bilir. Uzak durmak lazım...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abi allah aşkına konuyu tekrar okur musun? Abonenin yaşadığı sorun ne hız ne de ping. Bakıldığı üzere açıkça Comnet'in hatası var siz iyi hizmet alıyorsunuz diye hataya hata demeyecekseniz ben de başka bir şey demiyorum. Evet her firmada şikayet var ancak şu an neredeyse hiçbir sağlayıcının forumunda bu iptal mevzusu dolaşmıyor. Ayrıca tek taraflı fesih hakkı Comnet'e rastgele iptal edebilirsin demiyor, belli şartları karşılamıyorsa iptal edebilirsin diyor. O şartlarda da abonenin portunun yanlış kutuya takılması yok açıkçası.
-
Maaşlı trol herhalde. Üslup yüzünden iptal etmişlerdir deyip kendi üslubuna bakmıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet fesih için gerekçe lazım. Yarın internetin saçma sapan bir sebepten iptal edilse yine böyle savunabilecek misin? Kimse müşteri hizmetlerinden çok şey istemiyor sadece sorunun üstüne gidilmesini istiyor. "Sorun mu var? Artık seninle bir bağımız yok." mantığını istemiyorlar. Bu durum sadece ISP tarafında da yok bu arada Datacenter tarafında da yaşanan bir durum. Bu yaşanan durumda bile sağlayıcıyı "Milletin ağzına prim veriyor firma ceza yerse belki kapatmaz da millet prim kasamamış olur." cümlesiyle savunabiliyorsunuz ya, pes artık. Millet sağlayıcıyı gömerek nasıl bir getiri elde edebilir ki allah aşkına? Buradan nasıl bir düşünce çıkarabiliyorsunuz?
-
Herşeyin trolünü gördüm de comnetin trolü olacağı aklıma gelmezdi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle bu sözleşmeler iki tarafıda korumak için yapılıyor, ortada bir sözleşmenin olması demek sana hizmet vermeye taahhüt etmiş olması anlamına geliyor.
Elbette bu sözleşmeyi fesh edebilirler. Ama bunun için gerekli bir gerekçe göstermeleri gerekiyor. Bu firma ile imzaladığımız sözleşmede de comnet tarafından sonlandırma hakkını aşağıdaki maddeler ile saklı tutuyor.
10.2. Comnet Tarafından Sonlandırma:
10.2.1. Abone, işbu sözleşmenin imzalanması ve uygulanmasından doğan yükümlülüklerini tam olarak yerine getirmemesi halinde Comnet tarafından sunulan hizmetlerin askıya alınacağını, sona erdirileceğini ve sözleşmenin feshedileceğini kabul eder.
10.2.2. Abonenin Sözleşme hükümlerini veya ilgili mevzuatı ihlal etmesi ve özellikle;
10.2.3. Abone tarafından sözleşmenin tanzimi sırasında verilen belge ve bilgilerin eksik, sahte veya yanlış olduğunun ya da söz konusu bilgi ve belgelerin güncel olmadığının saptanması,
10.2.4. Abone tarafından hukuka aykırı ya da suç niteliği taşıyan bir faaliyetin varlığı konusunda haklı bir şüphenin bulunması,
10.2.5. Abonenin süre uzatımı yapmaması ve tarafına yansıtılan faturaları son ödeme tarihine kadar ödememesi,
10.2.6. Abonenin almış olduğu hizmeti üçüncü kişilere kullandırması/kiralaması,
10.2.7. Sözleşmenin ıslak imzalı aslı 30 gün içerisinde COMNET e ulaştırmadığı taktirde COMNET hizmeti sonlandırma hakkına sahiptir
10.2.8. Abonenin aldığı hizmeti ticari olarak başkalarına kullandırması/ satması
10.2.9. Abone Comnet’e veya Comnet çalışanlarına sosyal medyada veya herhangi bir platformda saygısızlık, hakaret, aşağılama eyleminde bulunması veya ima etmesi
10.2.9. sayılı sonuncu maddesi dışında ihlal ettiğim herhangi bir madde bulunmuyor, ki bu maddeyi ihlal sebebim bu konuyu açmam yani aboneliğimin zaten iptal edilmiş olmasından kaynaklı bu durumun kabul edilebilir olduğunu düşünmüyorum.
-
İlgili süreçleri başlattım, takipteyiz.
-
Kesinlikle bu süreç bu şekilde işlemeli. Ne olduğunu bile anlamadan OIM ve Call Center gibi bütün iletişim kanallarından kullanıcıyı engellemek değil.
-
Market adı gibi diye dalga geçtiğiniz firmalarda bu hızları verebiliyor umarım farkındasınızdır. Kendi örneğinizdeki: Pelicell bile sağlayabiliyor bu hızları.
VEA Üzerinden veriliyor bu yani altyapı zaten Türk Telekoma'a ait, aslında size hizmeti bu isimli firmalar değil Türk Telekom sağlıyor.
Diğer firmalar sadece, satışını ve müşteri desteğini yapıyor, onuda Comnet yapamıyor bu örnekte gördüğümüz gibi.
*TürkNet Gigafiber burada istisnadır, TürkNet tarafından kendi altyapıları üzerinden sağlanan bir hizmet olduğu için.
-
10.2.9. numaralı madde çok esnek olmuş. Ama muhtemelen sizin durumunuz bu maddeye girer.
Sizi ayrı tutarak yazıyorum. Öncelikle bunu belirteyim.
İnsanlar bir yerin müşterisi olunca orayı satın almış gibi davranıyor. Hatta firmanın patronundan daha acımasız yaklaşıyor personele. Geçen gün bir konuda da forumdan biri, MH yetkilisinin verdiği cevaba "Çok salakça" diyordu. MH yetkilisinin yaptığı sadece kurala ifade etmekti. Ben de bir şirketin yöneticisi olsam şirketimin çalışanına "Çok salakça" diyen bir kişiye mal veya hizmet sunmamayı tercih ederim.
Müşteri olarak hakkımızı ararken nezaket kurallarının dışına çıkamayız.
Forumda gördüğüm kadarıyla internet teknolojisinden anlayan genç kullanıcılar, İSS firmalarını bunaltıyorlar. Yani her şeyi en kusursuz şekliyle istiyorlar ve sanki tek müşteri kendileriymiş gibi davranıyorlar. Elbette müşteri bunu ister ama o zaman aldığı hizmetin maliyeti artar. Hem ucuz olsun hem mükemmel olsun diye bir yerlerde sorun yaşanıyor.
Bahsedilen firmanın, şikayetçi müşterilen hesaplarını kapattığını görüyorum. Anladığım kadarıyla az ama öz müşteri ile gitmeyi düşünüyorlar. Memnuniyetsizler uğraşmak istemiyorlar. Hizmet sunan olarak bu da onların hakkı. Müşteriler de tercihini buna göre yapar. Ama işin püf noktası maliyet-kalite ilişkisi.
Sizin de yasal haklarınızı kullanmanız iyi olacaktır.
-
Market adı diye dalga geçtiği firmalar elinden geldiğince müşteriyi kapı dışarı etmeden desteğini sunuyor bunlar ise habersiz anında posta mektubu gibi postalıyor müşteriyi misal portunu kaybettin bu sebepten ötürü ve adresinde yakın yerde başka port yok ise bildiğin 2022 de internetsiz kalmış olacaksın bunları patavatsızca davranışları yüzünden market gibi diye dalga geçtiği firmalarda en azından müşteriye tekme atma vaya port kaybı gibi sorunları yaşamıyorsun unutmadan hatırlatalım bazılarına yıl 2022 bunu yaşatıyorlar kullanıcılara
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 28 Temmuz 2022; 21:3:1 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Guys ırmızan postunu silmiş. Trollükte artık saçmaladığını kendide farketti zaar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, kesinlikle katılıyorum. Hizmet sektöründe çalışan birisi olarak bu durumuda çok iyi bir şekilde anlıyorum.
Benimde beklentim bu yönde zaten, hem firmalar için customerler için ama konuyu açarkende belirttiğim gibi.
Müşteri temsilcisine belirtiyorum kablo bırakılmadı, müşteri temsilcisinin yanıtı sen bizden kurulum hizmeti almadın git kablonu kendin bul.
Ama kabloyu TT ekipleri bırakmadı, ben genel müdürlüğe bile gitsem durumu anlatsam tekrardan ekip çıkması için iş emri gerekecek.
Benimle değil hizmet aldığım firma ile muhatap olacaklar ki olması gerekende bu. Firmamın bana destek sağlaması gerekiyor.
Ama bu örnekte firma beni az para verdiğim için aşağılayıp küçük düşürüyor. Sonrada hizmetimi sonlandırıyor ve benim sitelerine ve çağrı merkezlerine ulaşmamı engelliyor.
Üstelik bu işlemi yaparken bana haber bile vermiyor ben gidiyorum YouTuberlara yazıyorum onlar gidip firmadan olayı öğreniyor.
Hani kişisel verilerin korunması, hani müşteri memnuniyeti, hani hizmet.
Bu kabul edilebilir bir şey değil. Bu güne kadarda bu firma dışında hiçbir firmada böyle bir çalışma ahlakı da görmedim açıkçası.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X