Trol olduğunu zannetmiyorum, aşikar firma ile bir ilişkisi var kendisinin. |
27.07.2022 COMNET Rezilliği (4. sayfa)
-
-
Hocam benimde anlatmak istediğim bu aslında kusursuz hizmet bekliyorlar. Her şey dört dörtlük olsun hemen olsun istiyorlar.
Evet firma az ve öz müşteri istiyor ve kaliteli kullanıcı istiyor. Alt yapısı kötü olanla uğraşmak istemiyor çünkü alt yapı kendilerinin değil niye uğraşsın hadi uğraştı diyelim alt yapısal sorun olmuyor iç tesisatlık oluyor o zamanda firmadan yardım bekliyor bu şekilde olmaz ama.
Hesabı kapatılan arkadaş o kadar saçma yol izlemiş ki. Derdini ona anlatamadıysan veya anlamadıysa tekrar ara ya da online işlemden kayıt bırak.
Daha düne kadar firma yoğunluktan dolayı telefonlara bakamıyordu yeni destek aldılar yine yaranılmıyor.
Ya bu firma kimseyi zorla gel kardeşim müşterim ol demiyor parayı alıp cebinede atmıyor ödediğin ücreti geri ödüyor
Firmanın müşteri hizmetlerini kötüle alıp veremediğin o verdiği hizmete neden laf ediyorlar gerçekten garip.
Hesabı kapatsalar gram sesimi çıkarmam umurumda da olmaz alt yapım iyi bana firma bol kardeşim ben bir şey kaybetmem.
2 Sene netspeed kullandım pandemi dönemi 1 hafta boyunca tüm kullanıcılar akşamları hız düşüşü oldu gidip hiçbir forumda şu şekilde sorun yaşamışımdır diye bas bas bağırmadım umurumda bile olmadı geçtim COMNETTE sorun kalmadı.
SORUN FİRMADA OLDUĞU KADAR KULLANICIDA HATA VAR 0 İLETİŞİM VAR BİZİM MİLLETİMİZDE. Sorunu düzelmeyince hemen ağzı bozuluyor
-
Dostum bu firmanın bütün çalışanları senin gibi; okuduğunu yada anlatılmak istenileni, anlama yetisine sahip değil mi? hiç mi okuduğunu anlamıyorsun sen ?
İlk mesajımda ne demişim ben ? Demişim ki telefonu kapattım, Tüketici hakem heyetine şikayet etmek için gittim sitelerine fatura numaramı almak için giriş yapmaya çalıştığımda zaten banlamışlardı. Telefonla arıyorum banlamış adamlar hat düşmüyor meşgule atıyor. Sen diyorsun bana "anlamadıysa tekrar ara ya da online işlemden kayıt bırak."
Sen bunu grupta da yaptın daha derdimi anlattığım mesajı bile yazmayı bitiremeden banladın beni.
-
Utanmadan diyorsun; Sorun firmada olduğu kadar, kullanıcıda da, sen kim oluyorsun ki benim hatalı olduğumu beyan edebiliyorsun. Bu yetiyi sana kim verdi ?
-
Şikayet varda daha 2 gün önce yaşanmış bir olay. Adamların yaptığı rezillik orada, herkese böyle davranıyorlar.
"26.07.2022 tarihinde 444 4 678 Comnet Çağrı Merkezinden üyelik işlemlerim için arandım. 11:03/11:12 saatleri arasında yaptığım görüşmede çağrı yetkili olduğu söylenen s*** Hanım'a aktarıldı. Görüşme esnasında s***Hanım beni dinlemediği gibi bir şey söyleyeceğim zaman da konuşturmamaya özen gösteriyor ve sürekli ses tonunu yükseltiyor bu da yetmezmiş gibi s*** Hanım dinlemiyorsunuz, anlamıyorsunuz şeklin de hakaretler ediyor. Bu tutumunun üzerine yetkili biri ile görüşmek istediğimde yetkili birine aktaramam diyor.
Bu durum üzerine yukarıdaki gibi durumu anlatarak Comnet Destek Hattından 32736 Numaralı Çağrı Merkezi Personelin Saygısızca Konuşması konulu şikayet oluşturdum.
Comnet'in cevabı :
Merhaba Mehmet Z***i***,
32736 Numaralı Çağrı Merkezi Personelin Saygısızca Konuşması Başlıklı destek talebiniz cevaplanmıştır.
Merhaba;
Gerekli kontroller sağlanarak hizmetiniz iptal edilerek ödemiş olduğunuz ücretlerin tamamı iade edilmiştir.
Hizmet ödemenize ait ücret iadeniz muhasebe departmanımız tarafından gerekli onay sağlanarak bankanıza yapılmıştır.
Bankanıza bağlı olarak iadeniz 1-7 iş gününde ödeme yaptığınız kredi kartı veya hesabınızda geçmiş olacaktır. Bankanız üzerinden kontrol edebilirsiniz.
Saygılarımızla.
İşte tam bu noktada rezalet başlıyor, yaptığımız şikayet incelenmeden daha görüşmeden 30 dakika bile geçmemişken şikayetim yukarıda gibi alakası olmayan bir cevapla kapatılıyor. Comnet ve Çağrı Merkezi'nde bir şeyler dönüyor bu kadar önemli bir şikayetin böyle örtbas edilmesi Comnet'in bırakın kurumsallığı insani değerlerinin dahi olmadığını ortaya koyuyor.
Oysaki konuşma esnasında s***Hanım'a bu şekilde hitap etmesinin yanlış olduğunu söylediğin de hatasını fark edip, kabul etmişti ve yapılan görüşmenin kalitesizliğini yukarıda basit bir şekil de anlattım. Çağrı dinlense ne kadar haklı olacağım ortaya çıkacaktı.
Comnet ile çalışacaksanız nasıl bir şeyle karşı karşıya kalacağınızı bilmeniz için bu yazıyı yazdım Comnet'ten bir beklentim yok nasıl bir firma (lafı gelişi söylüyorum bunlar sokaktaki esnaf olamazlar) olduğunu Tüketicilerin takdirine sunarım.
Ayrıca Comnet'in üyelik için gönderdiğim evraklarımı tarafıma geri göndermesini istiyorum."
-
Al buda başka bir tanesi, adam paket kaybı yaşıyorum diye şikayet oluşturuyor. Sonrası benim ile aynı kader.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkSMBL -- 30 Temmuz 2022; 0:6:56 > -
Bu arkadaş comnettin avukatı herhalde comnet ortakları bile bunun kadar savunmak için çaba bile sarf etmiyor dur 🙂 tam kendilerine denk birini bulmuşlar açıkçası firmaya toz bulanmasına bile dayanamıyor çünkü bu arkadaşa göre bütün suç tıkır tıkır parasını ödeyen kullanıcıdan kaynaklıdır artık ne veriyorsa comnette buna böyle durmadan çalıyor sazı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 29 Temmuz 2022; 1:13:58 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kullanıcıda hata olduğunu nereden çıkardın hocam? Pandemi süreci netspeedte olan sorunlar tüm isplerde vardı dileyen herkes ödediği hizmetin karşılığını alamadığı için haklı olarak özgürce tepkisini gösterdi ve kimsenin aboneliği kapanmadı açıkçası. Comnet tam olarak bunu yaparak sorunları "çözüyor". İletişimsizlik konusunda zaten konu sahibi benden önce temsilcinin neler yaptığını göstermiş. Tekrar belirtiyorum arkadaşın sorunu iç tesisat sorunu değil, telekomun çözmesi gereken bir sorun ve comnet sorunu anlamamış bile. Daha başka bir platformdan abonenin bildirim yapmasına müsaade edilmeden iptal edilmiş hattı. LÜTFEN bunları da dikkate alın.
-
Demişsin ki "parayı alıp cebinede atmıyor ödediğin ücreti geri ödüyor" harbiden okuduğunu anlamlandıramıyorsun sen.
Demişim ki "Üstelik ilk ödemiş olduğum port ücretinide geri alamayacağım. Hiç değilse aboneliğimi taşıyabilme imkanı verselerdi." 89₺ paramı sadece kendi keyifleri için yaktılar.
Hem ödemiş olduğum 228₺ paramında hala 1 kuruşunu bile geri alamadım.
-
Yahu bu nasıl mantık? Firma az ve öz kullanıcı istiyormuş, sorunsuz kullanıcı istiyormuş, kimseyi zorla getirmiyormuş. E o zaman direkt kapatsınlar müşteri hizmetlerini? Şu adrese evrakları gönderin kullanmaya başlayın, sorun çıkarsa iptal edip gidersiniz, çıkmazsa hayırlı olsun. Akıl tutulması yaşattı bu trol arkadaş. Adam tek taraflı gerekçesiz feshetmiş port kaybettirip mağdur edebilir müşteriyi. Adamın belki acil işi var internet lazım mağdur durumuna düşürmüşler sadece bu konu değil bir sürü kişi şikayetçi. Niye diğer ISS'lerde mesela NetSpeed'e böyle bir konu göremedim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hesabına o paranın düşmesi 1-7 günü bulabiliyor
port ücreti telekomla ilgili onlara gitmiyor
-
Herkese iyi forumlar daha da cevap vererek sizlerle aynı seviyeye düşemem usandım artık at gözlüğü takan insanlara bir şey söylemeye.
Kullanmayın kardeş olur mu kullanmayın :) Siz kullanmayın biz keyfini çıkaralım ortamın huzurunu bozmayın.
-
Bu işin o kadar basit olacağını sanmıyorum, gerek bu forum gerekse başka forumlar ve sosyal medya üzerinde yukarıda paylaştığım örnek gibi 100'lercesi var.
Şuan yasal süreç başlatmak için çok detaylı bir dosya hazırlıyoruz. Tarafıma gelen mesajlara inanamazsın.
12 Aylık alıp DSL ışığı sürekli kopan ama hattında sorun var diyerek suçu bana atıp aboneliğimi iptal ederler korkusundan destek kaydı oluşturamayan mı dersiniz.
Yine aynı şekilde uzun süreli ödeme yapıp fiber internet bağlattığı halde WP üzerinden video gönderirken bile interneti kesilen bütün sayfalarda internet erişiminiz yok uyarısı alan ama yine aboneliğinin iptal edilmesi korkusundan şikayet etmeyen mi dersiniz.
Ben ilgili sürecin sonucunda bu kadar şikayet varken BTK'nın bu firmanın bu şekilde insanları mağdur etmesine göz yumacağını sanmıyorum, lisansı kesinlikle iptal edilmeli.
-
sonuna kadar devam edin sonuç alana kadar yoksa bu ve bunun türevleri gibi bu piyasada tıpkı bir çakal gibi var olmayı sürdürecekler müşteriyi tekme atmanın hele ki haber vermeden hiç bir şekilde savunması olamaz şu çağda bu gibi olayların yaşanması kullanıcı açısından kötü zaten dünyanın en pahalı internetini kullanan ülkelerden biriyiz birde böyle çağ dışı uygulama maruz kalmak ve hakkını arayacak iken kapı dışarı edilmek hiç kimsenin kabulleneceği bir şey değil oldu o zaman bunların patavatsızca yaptıkları yanına kar mı kalacak müşterinin hiç ne oluyoruz veya şikayet etme hakkı yok mu bunu nasıl müşterinin elinden bir açıklama yapmadan alabiliyorlar ve bunu utanmadan savunanlarda var umarım şikayetiniz ilgili makama ulaşıp gerekli cezayı yerlerde bu savunan trolde ve firmada bir ders almış olurlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 29 Temmuz 2022; 9:36:32 > -
Comnet ne derece haklı haksız bilinmez lakin şu var kurulum iç tesisat vs altyapı sorunları hepsi telekom tekelinde sadece diğer alt firmalar netspeed,turknet,millenicom vs ancak onlar aracılığıyla yönlendirme yapar.
Telekom'un hatası bariz belli yanlış ankastreye kurulum burda comnetlik bir suç yok, lakin comnetin numara engellemesi felan müşteriye karşı tavrı hoş değil zaten haklıysa comnet bu yollara başvurmamalı.Comnet müşteriyi kazanma yoluna gitmekten ziyade sorun karşısında direk kestirip atma yoluna gidiyor uzun süreçte uğraşmamak adına.
Comneti çok yanlış bulmuyorum sadece müşteriye tutumu ve kurumsallık tarafı zayıf gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ramazanjk bilmemneye insanlar firmanın avukatı demiş ama kendisi daha çok firmaya kimse gelmesin diye uğraşıyor gibi. Diğer konudaki burdaki tavırlara bak bakkal dükkanı işletiyolar sanki
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2-3 aydır sorunsuz kullanıyorum memnunum ama zıtlaşıp bağırıp laf kavgası edersem üyeliğimin sonlanacağınıda biliyorum. Bunları bilerek üye oldum zaten psikopatmıyım neyim
-
Bu ne saçmasapan bir firma la böyle. İnsanlar sorunlarını dile getiremeyecekse siz bu sorunlarla ilgilenmeyecekseniz ne işiniz var bilişim-hizmet sektöründe. Saçmalığa ve terbiyesizliğe bak. Fesih şartları da şaka gibi. Sanki kurumsal bir firma değil de köşedeki bakkal, kenar mahallenin arasındaki küçük esnaf.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ortamın huzurunu bozmayın derken? Abone şikayetini belirtince birileri çalışmak zorunda kalıyor diye mi iptal ediliyor hatlar? Bu konuadaki kimsenin at gözlüğü falan taktığı yok apaçık gözüken şey bu.
-
Comnet firması ping nedeniyle açtığım kayıtlarımı çözmeden kapattı ardından sizi btk ya şikayet edeceğim dedim 5 dk sonra hattım kapandı hiç bir hukuki yönü yok savunanlarda reklam yapanlarda bu işten para alanlar.Sorunu telegram grubunda dile getirdim suçlu ben oldum Selçuk isimli kişi bu paralı kişilerden birisi heryerde adı geçiyor
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X