Merhaba arkadaşlar,
Türk Telekom bildiğiniz gibi bizi çeşitli yollarla mağdur etmeye devam ediyor. Bu konuyu sakin bir şekilde sinirlenmeden yazmam bile mucize olacak. Evimdeki internette sürekli kopma (modemde DSL ışığının ve INTERNET ışığının sürekli sönmesi) sorunu var. Bununla ilgili ilk başta Türk Telekom üzerinden pek çok kez arıza kaydı oluşturdum ama evime gelen giden bile olmadı, açtığım arıza kayıtları ertesi gün kapatılıyordu. Sonra BTK üzerinden de şikayet oluşturdum ona da "adresinizde kablo kaynaklı arıza vardır, en kısa sürede çözeceğiz" tarzında bir açıklama yaptılar. Tabi ki de en kısa sürede falan çözecekleri yok, işi yokuşa sürüyorlar. En sonunda da Tüketici Hakem Heyetine başvurmaya karar verdim. (Görseli buraya yüklüyorum). Benim adresimde Türk Telekomdan başka hizmet alabileceğim servis sağlayıcı yok. Bu yüzden abonelikten dönme ya da cayma gibi seçeneklerin benim için bir anlamı yok. Benim tek istediğim bu arızanın giderilmesi ve düzgün bir şekilde hizmet alabilmem. Kanunda bu yönde de hakkım olduğunu biliyorum. Sizce THH hizmetin düzeltilmesi/onarılması gibi bir karar verir mi? Verirse bu işin icra takibi vs. nasıl oluyor?
Not: Adresimdeki internet vdsl sanırım ve çatıdan çatıya çok kalın bakır kablolar çekmişlerdi. Şehre çok da uzak olmayan köy/mahalle tarzı bir yerde yaşıyorum ve evimiz müstakil. Hat zayıflamasıyla ilgili ekran görüntüsünü de ekliyorum.
Son Giriş: 7 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 32
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 33
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 244 (Bu ay: 16)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 59 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware