Şimdi Ara

THH Türk Telekom: Ayıplı hizmetin yeniden görülmesi konusunda sonuç alır mıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Türk Telekom bildiğiniz gibi bizi çeşitli yollarla mağdur etmeye devam ediyor. Bu konuyu sakin bir şekilde sinirlenmeden yazmam bile mucize olacak. Evimdeki internette sürekli kopma (modemde DSL ışığının ve INTERNET ışığının sürekli sönmesi) sorunu var. Bununla ilgili ilk başta Türk Telekom üzerinden pek çok kez arıza kaydı oluşturdum ama evime gelen giden bile olmadı, açtığım arıza kayıtları ertesi gün kapatılıyordu. Sonra BTK üzerinden de şikayet oluşturdum ona da "adresinizde kablo kaynaklı arıza vardır, en kısa sürede çözeceğiz" tarzında bir açıklama yaptılar. Tabi ki de en kısa sürede falan çözecekleri yok, işi yokuşa sürüyorlar. En sonunda da Tüketici Hakem Heyetine başvurmaya karar verdim. (Görseli buraya yüklüyorum). Benim adresimde Türk Telekomdan başka hizmet alabileceğim servis sağlayıcı yok. Bu yüzden abonelikten dönme ya da cayma gibi seçeneklerin benim için bir anlamı yok. Benim tek istediğim bu arızanın giderilmesi ve düzgün bir şekilde hizmet alabilmem. Kanunda bu yönde de hakkım olduğunu biliyorum. Sizce THH hizmetin düzeltilmesi/onarılması gibi bir karar verir mi? Verirse bu işin icra takibi vs. nasıl oluyor?


    Not: Adresimdeki internet vdsl sanırım ve çatıdan çatıya çok kalın bakır kablolar çekmişlerdi. Şehre çok da uzak olmayan köy/mahalle tarzı bir yerde yaşıyorum ve evimiz müstakil. Hat zayıflamasıyla ilgili ekran görüntüsünü de ekliyorum.

    THH Türk Telekom: Ayıplı hizmetin yeniden görülmesi konusunda sonuç alır mıyım?





    THH Türk Telekom: Ayıplı hizmetin yeniden görülmesi konusunda sonuç alır mıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkishBoyMFM -- 16 Ekim 2024; 21:58:3 >







  • https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi


    Başvuru adresi burası. Elinizdeki bilgi ve belgeleri yüklersiniz, bahsettiğiniz arıza var çözeceğiz dedikleri yanıtları da ekleyin.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Zaten başvurumu yaptım hocam, 15 gün falan oldu. Yalnız "arıza var çözeceğiz" dedikleri BTK cevabını dosyaya eklememiştim. Sadece hat zayıflamasıyla ilgili resmi yüklemiştim. Yarın Tüketici hakem heyetine bizzat giderek bir kaç dosya daha ekleyebilir miyim?

  • TurkishBoyMFM T kullanıcısına yanıt

    Evet ekleyebilirsiniz dosya henüz görüşülmemiş ise. O yanıt en önemlisi esasen. Sistem üzerinden ekleyemiyorsanız elden vermeyi deneyin kabul ederler ise.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Evet ekleyebilirsiniz dosya henüz görüşülmemiş ise. O yanıt en önemlisi esasen. Sistem üzerinden ekleyemiyorsanız elden vermeyi deneyin kabul ederler ise.

    Teşekkürler hocam. Direkt hakem heyetine gidip BTK cevabı ile birlikte bir kaç dosya daha ekledim. Şimdilik Türk Telekom'un savunmasını bekliyorum. Yalnız Türk Telekom savunma yazmaya pek yanaşmıyor gibi. Bu durumda hakem heyeti benim verdiğim dosyalar ve açıklamam üzerinden hareket ediyormuş sanırsam. Benim lehime karar çıkması muhtemel gibi duruyor. Bakalım ne olacak burdan güncellemeleri paylaşacağım.

  • TurkishBoyMFM T kullanıcısına yanıt

    Gelişmeleri paylaşırsan iyi olur hocam bizler de bilgileniriz


    Rica ederim hocam

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.