Arkadaşlar merhaba. Benim bir sorunum var, uzman arkadaşlar cevaplarsa memnun olurum. Evim müstakil ve twitch yayınları yaptığım için 2 modem birden kullanıyordum. Kısa bir askerlik maceram olduğu için hattın birini iptal ettim, diğeri ile devam ettirdim. Gelelim sorunuma. Benim hattım maksimum 45 mbit download kaldırabiliyor. Yani ben 100 lük paket alıp, 8 upload alıyorum ve hızımı 40 da sabitletiyorum. Fakat şöyle bir sorun var, upload hızım 2500 civarı geliyor. Sorduğumda da hat kapasitesi düşük diye cevap alıyorum telekomdan. Kullandığım ISS gıbırnet bu arada. Hat değerlerim aşağıda. Burada sorunun ne olduğunu tam anlayamadığım için sizlere sorup ona göre fikir almak istedim.
Güncel speedtest
https://www.speedtest.net/result/12780803857.png
Daha önce yaptığım testler
Testlerde donanım olarak herşey aynı. Hiçbirşey değişmedi. Bu sorunun sebebini yazabilecek var mı?
Merhabalar arkadaşlar, çoğu firmayı denemiş bir arkadaşınız olarak bu firma ile yaşadığım sorunu sizlerle paylaşıyorum. Detaylar fotoğrafta.
Ben evimde 2 adet hat kullanıyordum, birini sürekli değiştiriyordum. Millenicom, netspeed, comnet vs. En son geçiş yaptığım firma Comnet. Askerliğim yüzünden comnet firmasından ayrılma, kapatma kararı almıştım. Askerliğim ileri bir tarihe attığı için tekrar başvuru yapmak, hizmeti tekrar aktif etmek istemiştim. Zaten müşteri ile iletişimlerini az çok biliyorsunuz. Bu da bana gelen mail.
Fazla açıklama yapmak istemiyorum. Telefonda iyi peki tamam diye telefon kapatan bir firma. Karar sizin yinede
Bundan tam 1 ay önce hız problemi ile alakalı destek kaydı oluşturdum ve download hızımın 1mbps olduğunu belirttim. O tarihten bu zamana kadar hergün neredeyse benden hız testi, modem görüntüsü gibi istekde bulunan bu sözde şeffaf firma, destek kayıtlarına günde sadece "1" kez cevap vererek beni yaklaşık bir aydır oyalamakta. Forumda ki görevli arkadaşın sözüne göre(bu yaklaşık 3 hafta önce oldu) 3-7 gün arası sorunun çözülebileceği bildirilmişti. Ek olarak sürekli bir şekilde yoğunluktan bahsediliyor. Ben 1 aydır internet kullanamıyorum, üstüne bunun faturasını ödemek istemediğim takdirde hattım kısıtlanıyor ve faturayı ödemem isteniyor.
Hız testi sonuçlarını buraya da bırakıyorum;
https://www.speedtest.net/result/10533123096.png
Aynı gün içerisinde gönderdiğim sonuçlar;
https://www.speedtest.net/result/10598525256.png
https://www.speedtest.net/result/10599767612.png
https://www.speedtest.net/result/10600122023.png
Devamı;
https://www.speedtest.net/result/10617492558.png
https://www.speedtest.net/result/10618172091.png
https://www.speedtest.net/result/10622289297.png
https://www.speedtest.net/result/10638435916.png
Daha fazlası da var fakat ben tek tek bulmak için uğraşmıyorum, bu kadarı size yetecektir. Gelelim bana verilen cevaplara.
- Telekom ekiplerine bildirildi,
- Hız testi istendi,
- Fatura düzenlemesi yapılmadı,
- Günde tek bir cevap verildi,
- Sorunum asla çözülemedi.
Şimdi ben ne yapmalıyım? Yaklaşık 1 aydır bu sorunu yaşıyorum. Sürekli telekom ekiplerine birşeyler bildiriliyor fakat sorun çözülmüyor. Destek kaydı açıyorum günde tek bir kez cevap veriliyor ki bunu tescillerim ve eminim. Sözde bu şeffaf firmanın rezilliği karşısında ne yapmalıyım?
Türknet mi? Telekom mu? Burada sorumlu hangisi?
Arkadaş selamlar, öncelikle bilgileri sizlere vereyim, 3 haftadır yaşadığım ve asla düzeltemedikleri hatayı, sıkıntıyı sizlere göstereyim.
https://www.speedtest.net/result/10599767612
Evimde 2 adet ayrı ISS, 4 ayrı modem mevcut, biri Türknet diğer Milleni. Bugün itibariyle ikisi birden patladı ve hızları 2 mbit üzerine çıkmıyor. O kadar destek kaydı açmama rağmen kimsenin ilgilendiği yok ve sürekli yasaklardan dolayı yok yoğunluk varmış vs. gibi söylemlerde bulunup geçiştirmeye çalışıyorlar. Ben gerçekten bıktım, yoruldum. Sürekli bir sorun oluyor, telekom kaynaklı oluyor, süreç ona göre her zaman uzuyor, destek kaydında çözüm 36 saat içerisinde veya 48 saat içerisinde çözülecek deniliyor, forumdaki arkadaşa soruyorum 3 ile 7 gün arasında bir süre veriyor. Yani ben 1 ay boyunca adam akıllı bir kullanım yapamıyorum ve soyuluyorum. Şimdi ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz? Telefonla ulaşabileceğim kimse yok, sorun telekom kaynaklı "güya". O zaman telekoma geçelim? Madem sorunu halletmiyorlar geçelim sorun olursa düzeltsinler? Lütfen yardımcı olun bana ne yapmam gerekiyor?
|
Asus x550jx Nvidia Driver sorunu
|
Tavsiye Internet (Upload)
|
Upload Hız Sorunu
|
Türknet Hız Sorunsalı
|
Laptop kapanması, kilitlenmesi hk.
|
Son Giriş: 11 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 84
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 101
İkinci El Bölümü Mesajları: 14
Konularının görüntülenme sayısı: 5.911 (Bu ay: 84)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 31 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar