Bundan tam 1 ay önce hız problemi ile alakalı destek kaydı oluşturdum ve download hızımın 1mbps olduğunu belirttim. O tarihten bu zamana kadar hergün neredeyse benden hız testi, modem görüntüsü gibi istekde bulunan bu sözde şeffaf firma, destek kayıtlarına günde sadece "1" kez cevap vererek beni yaklaşık bir aydır oyalamakta. Forumda ki görevli arkadaşın sözüne göre(bu yaklaşık 3 hafta önce oldu) 3-7 gün arası sorunun çözülebileceği bildirilmişti. Ek olarak sürekli bir şekilde yoğunluktan bahsediliyor. Ben 1 aydır internet kullanamıyorum, üstüne bunun faturasını ödemek istemediğim takdirde hattım kısıtlanıyor ve faturayı ödemem isteniyor. Hız testi sonuçlarını buraya da bırakıyorum; https://www.speedtest.net/result/10533123096.png Aynı gün içerisinde gönderdiğim sonuçlar; https://www.speedtest.net/result/10598525256.png https://www.speedtest.net/result/10599767612.png https://www.speedtest.net/result/10600122023.png Devamı; https://www.speedtest.net/result/10617492558.png https://www.speedtest.net/result/10618172091.png https://www.speedtest.net/result/10622289297.png https://www.speedtest.net/result/10638435916.png Daha fazlası da var fakat ben tek tek bulmak için uğraşmıyorum, bu kadarı size yetecektir. Gelelim bana verilen cevaplara.
Şimdi ben ne yapmalıyım? Yaklaşık 1 aydır bu sorunu yaşıyorum. Sürekli telekom ekiplerine birşeyler bildiriliyor fakat sorun çözülmüyor. Destek kaydı açıyorum günde tek bir kez cevap veriliyor ki bunu tescillerim ve eminim. Sözde bu şeffaf firmanın rezilliği karşısında ne yapmalıyım? |
Bildirim