Şimdi Ara

Turknet paket kaybı problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oyun temsilcileriyle iletişime geçtiğimde problemin turknet kaynaklı olduğunu söylediler. TurkNet ile iletişime geçtiğimde sorunun evimdeki arızalardan kaynaklı olduğunu söylüyorlar, farklı modem ve kablo ile deneme yaptım sonuçlarım çok da değişmedi. Sorun tam olarak nereden kaynaklı anlaşılır mı testte ?


    Turknet paket kaybı problemi


    Turknet paket kaybı problemi

    bunlar sorunu ilk tespit ettiğim zamanlar, aşağıya eklediklerim de 1.5 hafta sonra haftasonunda aldığım değerler.

    değerler üstteki hale geri döndü haftaiçine girince :)



    Turknet paket kaybı problemi


    Turknet paket kaybı problemi







  • Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydı numarasını gönderir misiniz? Size yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    75489209, 13.05.2024 tarihinden itibaren takipteyim, sokağımda 4-5 TurkNet kullanıcısıyız hepimizde %PL değerleri yüksek, 23 gündür TurkNet tarafından arandığımda yapmış olduğum şeyleri hiç yapmamışım gibi konuşuyorlar. Hızımı 50 mbps e düşürdüğümüz halde tekrar arayıp 50 ye düşürelim dediler, ısrarla işlemi zaten birkaç gün öncesinde yapmış olduğumu söylediğim halde, yani genel olarak ilgisiz yaklaşım hissettim.

  • sensamett S kullanıcısına yanıt
    Vermiş olduğunuz destek kaydını kontrol ettiğimde yaşamış olduğunuz sorun için adrese yerinde destek ekipleri yönlendirilmiş ve ekipler sizinle iletişime geçecekler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bu haftasonu hiçbir sıkıntı yaşamadım paket kayıplarım %5-10 a kadar düştü, ekip yönlendirilme işlemi aboneliğimi sonlandırmak istediğimde gerçekleştirildi, teşekkürler kolay gelsin.

    Turknet paket kaybı problemi
  • sensamett S kullanıcısına yanıt
    Yarın için randevunuz oluşturulmuş görünüyor. Ekipler randevu tarihinde adrese gelerek kontrollerini yapacaklar
  • gün boyu evden çıkamadım gelecekler diye, teknik ekip aramadı bile.Müşteri hizmetleri beni arayıp durumu sordu, kimsenin arayıp sormadığını bildirdim, teknik ekibe ivedi haber verip aratacaklarını söylediler, yine aranmadım. Niye gün boyu evde kaldım bunun için ?

  • sensamett S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerin adrese gitmediğini ve öncelikli olarak işlem sağlanması için net uzmanımıza bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler.
  • sorun altyapıma atıldığı için iss değişikliğine gittim, aynı altyapı aynı modem ile farklı sağlayıcıda paket kaybı almıyorum, bu şekilde konu kilit.


    detaylar, sadece ttelekom vdsl altyapısı mevcut, sağlayıcı hariç fiziksel hiçbir değişiklik yapılmamıştır.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.