Şimdi Ara

NETFLİX Hız Sorunu (Kablonet) Sizin hızınız kaç.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
211
Cevap
2
Favori
26.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba
    Ben ve arkadasım netflix 4K-4 ekran paketine aboneyiz
    Benim tv lg 49uh770v arkadaşımın da başka bir model lg
    Her ikimizde evlerimizde Türksat kablonet kullanıyoruz (24mbps hız)tv kablo ile bağlı,normal bilgisayardan speedtest de sıkıntı Yok 23 civarı

    Ama tv Uygulama üzerinden hız testi yaptığımızda max 4-4,5mbps veriyor ve dolaylı yoldan uhd izleyebilmek icin yeterli değil en az 16 olması gerekiyormuş kendi sitesinde yazıyor.film oynatırken donma Yok.

    Netflix aradığımda hızınız uhd icin az internet sağlayıcınız ile konusun diyor.

    Ayni problemi yaşayanlar var mi

    Hız testi yapıp paylaşabilir misiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egetugce -- 16 Kasım 2017; 10:40:28 >



  • Günün belirli saatlerinde hızlar eski haline dönüyor. Çok bariz bir kısıtlama var. Sabahın erken saatleri ve gecenin geç saatlerinde (02:00) açar açmaz. 2160p 15 mpbs ile başlıyor görüntü. Ancak mesela prime time. 8 gibi bir saatte açarsanız. 0.67 mpbs 480p ile başlarsa şanslısınız en fazla 720p 2.24 mpbs oluyor.


    100 mpbs Turk Telekom kullanıyorum.
  • Ben apple tv üzerinden kullanıyorum testlerde 23-24mbps çıkıyor. Sorunsuz izliyorum.

    Edit: Sağlayıcı kablonet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anjeliqué -- 17 Kasım 2017; 10:31:18 >
  • Apple TV de nasıl test ediyorsunuz

    Bende de var oradan menüyü bulamadım

    Birde hangi internet sağlayıcısı Türksat mi
  • Birde fast.com 'dan test et, netflix'in hız testi sitesi. Bende Kablonet üzerinden netflix kullanıyorum hız sorunum yok.
  • Fast.com da herhangi bir problem Yok hız normal

    ancak uygulama üzerinden problem var maalesef

    Siz uygulama içindeki
    ayarlar yardim bağlantı Hiz
    menüsünden test edebilir misiniz.hiziniz kaç çıkacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egetugce -- 17 Kasım 2017; 10:43:1 >
  • egetugce E kullanıcısına yanıt
    Ayni sorun bende de mevcut siz cozebildiniz mi?
  • elmariacci kullanıcısına yanıt
    Maalesef çözüme ulaşamadım.uydunet kısıtlaması görünüyor bilemedim
  • egetugce E kullanıcısına yanıt
    Speedtest ile test ediyorum 24 mbit, ttnet hiz test ile test yapiyorum 23 mbit, fast ile test yapiyorum 4-5 mbit. Fast zaten netflix in test sitesi.



    Yayini izlerken ilk basta 480p ile aciliyor daha sonra 1080p ye yukseltiyor. 5 mbit hizlari gorunce boyle oluyor.
  • elmariacci kullanıcısına yanıt
    Testi Bilgisayar üzerinden mi sadece yapıyorsunuz yoksa Tvdeki netflix uygulaması içinde ağınızı kontrol edin kısmından mi



    Bende bilgisayardan ve tv tarayıcısından fast.com da sıkıntı Yok uygulama üzerinde sıkıntı. Var
  • Speedtest yaptığımda 24 fast'de yaptığımda sürekli değişiyor genellikle normalden düşük çıkıyor uygulamanın içinde ki hız testi ile yaptığımda yine sürekli değişiyor onda da normalden düşük çıkıyor. AMA 4k bir film açtığımda kalite 4k ya çıkıyor. Baz alınması gereken speedtestte ki hız diyorum ben . Siz televizyon üzerinden speedtest yapmayı deneyin bakalım onda nasıl çıkıcak .
  • Uygulamanın 4k ya çıktığından nasıl emin oluyorsunuz, bazı HD içerikler de çok çok net olabiliyor bu yüzden ben de emin olamadım 4k mı değil mi diye. Buna bakabileceğimiz bi yer var mı ?
  • killsomething kullanıcısına yanıt
    Merhaba



    Maalesef bizim sıkıntımız da bu

    Ancak hızınıza göre 4K olup olmadığı anlaşılabiliyor

    16 civarı ise 4K

    5 civarı ise hd

    Asagisi sd gibi



    uygulama içindeki

    ayarlar yardim bağlantı Hiz menüsünden hızınızı test edebilir misiniz.hiziniz kaç çıkacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killsomething

    Uygulamanın 4k ya çıktığından nasıl emin oluyorsunuz, bazı HD içerikler de çok çok net olabiliyor bu yüzden ben de emin olamadım 4k mı değil mi diye. Buna bakabileceğimiz bi yer var mı ?

    tv nin info tuşu varsa ona basın. çözünürlük gösteriyor.
  • Tv'nin info tuşuna bakarak anlık kaliteyi görebilirsiniz. Aynı sorun bende de var. Testlerde hızım 24mbps çıkarken netflix uygulaması üzerinde hız 6-7 mpbs çıkıyor. İzlerken 480p ile başlıyor ve giderek kalite artıyor. En yüksek 11,44 mbps/2160p gördüm ekranda. Bu arada 2160p yi 7,74 mbps'de de gösteriyor ilginç bir şekilde. Anladığım kadarıyla çözünürlüklerin de kendi içinde kalite farkı var. Ancak şundan eminim ki 11,44mbps/2106p bile gerçek 4k gibi gelmedi bana. Sizde bu değerler nasıl çıkıyor?

    Ekranda gördüğüm kaliteler şu şekilde, daha yükseğini görmedim:
    0,5 mbps/480p
    1 mbps/480p
    1,64 mbps/480p
    2,26/mbps/720p
    4,1 mbps/1080p
    5.5 mbps/1080p
    6,06 mbps/1440p
    7,74 mbps/2160p
    9,54 mbps/2160p
    11,44 mbps/2160p



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asadem -- 1 Ocak 2018; 10:56:0 >
  • Bu konudan bende muzdaribim.TTnet kullanıyorum.Hızım 20-30 mb arası değişiyor.TV'de 3-4mbps'den yukarısını çok nadir gördüm netflix'te.Uygulayabileceğimiz bir çözüm bulabildiniz mi?
  • Bu problemi yaşayan arkadaşlar Netflix uygulamasını kullandıkları TV'yi de yazabilirler mi? Başlığı açan arkadaş LG smart tv kullanıyor, bende LG 49UB850 kullanıyorum. Acaba problem LG'nin Netflix tv uygulaması ile ilgili olabilir mi diye aklıma geldi. Bu arada bende 100mbit 100gb fiber var, kota aşılınca 24mbit'e düşmesine rağmen, tv uygulamasında 11-14mbitten fazla hiç görmedim. Üstelik tv modeme kablolu olarak bağlı olmasına rağmen.

    Zamanında bu konuda netflix müşteri hizmetleriyle uzun görüşmeler yapmıştım. En sonunda 4k bir içerik açmamı söyledi, amerika ekibine bağlandı bi yandan, amerika ekibi tarafından şu anda aldığım yayının 4k kalitesinde olduğunu söyledi. Belki de aslında gelen hızda sorun yok yalnızca uygulama hız ölçümünü sağlıklı yapamıyor da diyebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matarese

    Bu problemi yaşayan arkadaşlar Netflix uygulamasını kullandıkları TV'yi de yazabilirler mi? Başlığı açan arkadaş LG smart tv kullanıyor, bende LG 49UB850 kullanıyorum. Acaba problem LG'nin Netflix tv uygulaması ile ilgili olabilir mi diye aklıma geldi. Bu arada bende 100mbit 100gb fiber var, kota aşılınca 24mbit'e düşmesine rağmen, tv uygulamasında 11-14mbitten fazla hiç görmedim. Üstelik tv modeme kablolu olarak bağlı olmasına rağmen.

    Zamanında bu konuda netflix müşteri hizmetleriyle uzun görüşmeler yapmıştım. En sonunda 4k bir içerik açmamı söyledi, amerika ekibine bağlandı bi yandan, amerika ekibi tarafından şu anda aldığım yayının 4k kalitesinde olduğunu söyledi. Belki de aslında gelen hızda sorun yok yalnızca uygulama hız ölçümünü sağlıklı yapamıyor da diyebiliriz.

    Tv Lg 55sj800v. Ben bilgisayardan neflixin kendi sitesi olanhttps://fast.com/tr/ üzerinden de ölçüm yapıyorum sonuç çok değişken. Bazen 17-18 mpbs bazen 4-5 mpbs hız ölçüyor.




  • Ben de görüştüm netflix ile, bir çözüm sunamadılar, 35 mbit internetim var, fast.comdan test yapınca 31 mbit çıkıyor, TVdeki uygulamadan test yapınca 5-8 mbit arası çıkıyor,

    Televizyonum LG 55UH770v, bence netflix uygulaması ile ilgili bir hata var, hız ölçümü hatalı olabilir çünkü görüntü çok net ve 4k dır diye düşünüyorum, info tuşu yok bakamıyorum emin olmak için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killsomething

    Ben de görüştüm netflix ile, bir çözüm sunamadılar, 35 mbit internetim var, fast.comdan test yapınca 31 mbit çıkıyor, TVdeki uygulamadan test yapınca 5-8 mbit arası çıkıyor,

    Televizyonum LG 55UH770v, bence netflix uygulaması ile ilgili bir hata var, hız ölçümü hatalı olabilir çünkü görüntü çok net ve 4k dır diye düşünüyorum, info tuşu yok bakamıyorum emin olmak için.

    Tv vs farketmiyor. Tv tarayıcısından da deneyin farketmediğini göreceksiniz. Ben hem tv'den hem de telefondan tarayıcı üzerinden fast.com hız testi yapıyorum. Bilgisayarda 17 megabit çıkarken tv ve telefonda hep 4-5 megabit bazen de 6 megabit. Diğer hız testlerinde tv, telefon ve bilgisayar arasında fark hemen hemen yokken sadece netflix hız testinde sorun var. Müşteri hizmetleri konudan bi haber. Hiçbir bilgileri yok. Standart şeyler söylemekten öte geçmiyorlar. İşin garip tarafı ise daha 5-6 gün önceye kadar wifi üzerinden 4k izleyebiliyorken şu an 1080p bile izleyemiyorum. Bence netflix ip üzerinden hız sınırlaması yapıyor. Bunun başka açıklaması yok.




  • U55ju7000 Samsung tv var. telefonda 15 16 hız alıyorum netflix uygulamasında 3 4 göruyor. hep düşük kalite ile baslıyor videolar. bende tv de sorun var sanıyordum.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.