MNG ile birbirine yakın farklı günlerde gönderdiğimiz iki adet ürün kayboldu, üstelik küçük ürünler bile değil. Kolideki ürünleri sen nasıl kaybedebiliyorsun orası muamma. Bize verdikleri cevap ise transfer merkezinden şubeye ulaşmamış olduğu.
Ürünün teslim edilmediği kendi kayıtları açık, 15-20 gün sonra konuyla ilgili kayıp ve tazmin dilekçesi verdik. aradan 1 aydan fazla süre geçti, ürünün faturasını bize bildirmediğiniz için talebinizi işleme alamadık dediler. Yetkili kişileri bulup şikayet ettik, fatura olmadığı zaman sizin hiçbir suçunuz yok ve ürün kaybolduğunda suçlu ve sorumlu biz miyiz diye sorduğumda, falanca mevzuat/yasa gereği işlem yapılır o zaman dediler.
İyi o mevzuat/yasa gereği ne işlem yapılması gerekiyorsa ona göre hesaplayıp zararımızı karşılayın dedik (kargonun desisine göre standart bir ücret ödeniyor) aradan yine 1 aydan fazla bir süre geçti, ses yok. Sonrasında yine bir email ile ürünlerin faturası olmadığı için işleme alamadık mesajı göndermişler.
Velhasıl aylar geçmesine rağmen kaybettikleri ürünlerle ilgili hiçbir şekilde işlem yapmadılar, dönüş sağlamadılar. Ulaşabileceğim bir telefon numarası bile vermediler, neymiş info@mngkargo adresinden mail atacakmışım. Gönderdikleri cevap mailleri bile spama düşüyor.
Bu arada bilginiz olsun, bu kargo firması üzerinden mesela bir telefon gönderseniz arkadaşınıza, 1 deslik bir hacmi olur, gönderi tarihli bir faturanız olduğunu ispatlayamazsanız veya ikinci el/faturasız ürün olursa size ödeyecekleri kayıp/tazmin bedeli 80-90 lira civarında bir rakamdır. Gördüğünüz üzere bunun gibi hesaplanan bir ücreti dahi aylardır ödemedi, işte böyle rezil bir firma MNG kargo firması.