Şimdi Ara

n11 sahtekarlara destek veriyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
331
Cevap
6
Favori
25.811
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
228 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • n11 üzerinden bir ürün aldım, gelen ürün ilandaki ve ambalajdaki ürün resminden farklı idi, daha sonra satan mağazayı detaylı incelediğimde aynı problemi başkalarınında yaşadığını gördüm. Uygun bir dille olumsuz ve açıklayıcı bir yorum yazdım ürüne ve mağazaya. ilk gün yorum yayınlandı, ertesi gün baktığımda gözükmüyordu. Canlı destek üzerinden durumu ısrarla bildirmeme rağmen hiçbir netice alamadım. Şuan hala aynı mağaza insanları kandırmaya devam ediyor ve olumsuz yorumlar (bir şekilde!) siliniyor.

    Aman dikkatli olun!

    Yorumum: aldığım ürün resimdekinden farklı çıktı, iki parça gözüken üzerindeki demir tek parça ve ilk kullanımda soyulmaya başladı. Ateşleme sistemi de yok. Yurtiçi kargo ise rezalet, şubeden almak zorunda kaldık.

    Ürün: -semtpazari mağazası

    edit: defalarca kez beni aradılar, sonrasında yorumum mağazanın detayında ve ürün sayfasında tekrardan çıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i90tekmen -- 18 Temmuz 2017; 9:5:12 >







  • Ne diyorsun sen n11 çalışanı mısın gelmiş burada sorun yaşayan ve mağdur edilen insanlara karşı çıkıyorsun.

    Dava açacak yüreği varsa açsın kaybedecektir.

    Tüketici her zaman haklıdır.

    Ayrıca şunuda belirtmek isterim ki N11 sadece aracıdır yane satıcı değildir bu sebeple N11 aradaki görevi üstlenir bir çok anayasa hukukunda ifade özgürlüğü vardır yane bir ürün kötü , bozuk , yada sorunlu bir geçmiş yaşadıysanız bunu paylaşabiliriz.

    Bu sebeple yorum yapılabilir ve paylaşılabilir sorun şurada seviyenizi koruyarak konuşmak gerekir eğer hakaret kısmına girerse tabikide firma kendini savunarak mahkemeye başvurabilir.
  • Merhaba i90tekmen,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • N11'in sık yaptığı bişey, şaşırmadık
  • N11'i ilk açıldığı günden beri kullanıyorum.

    Son 4 alışverişimin 3'ü rezil bir şekilde ve can sıkıntıları ile tamamlandı. Sanki giderek düşen bir kalite mevcut.

    Canlı destek hattına ben de defalarca bağlandım, ilgileneceğiz diyorlar ancak hiçbir çözüm üretilmiyor.

    Birkaç kez daha denerim, eğer 1 kez daha sorun yaşarsam, silerim bu siteyi kafamdan...
  • N11 e gram güvenim kalmadı sömüreceğim bazı indirimler harici girmem karakterleri yok olmaya gözlerini para hırsı bürümeye başladı.
  • deepkurt kullanıcısına yanıt
    Merhaba deepkurt,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • N11.com 22 tl kuponunu hiç bir bildirimde bulunmadan silmiş mesaj bile göndermedi müşteri memnuniyeti sıfır birdaha n11.com dan alışveriş yapmam
  • N11 hiç bir zaman iyi olmadı ki. Kafasına göre sipariş iptal eden, hep satıcıyı savunan bir sistemleri var.

    Hala oradan alışveriş yapanlarda suç var.

    Ben kestim alışverişi, yakınlarım bir şey alacağı zaman da engel olup başka sitelerden aynı ürünü buluyorum nasıl olsa.

    Adamların müşteri hizmeti yok bir kere, bir şeyi şikayet etme diye saçma sapan iletişim metodu uyguluyorlar.

    Tıpkı zamanında ki Kliksa gibi.

    Çözüm basit alışveriş yapmayın N11'den.
  • N11 e güvenme zaten, o ticaret olsun komisyon alayım peşinde. İlk günden beri böyle benim gördüğüm. İş doğru satıcıyı bulup almakta. O da yorumlarla satış adedi ile oluyor ve n11 saolsun olumsuzları gizlemek için sistemi kurmuş gibi. Bakıyorsun olumsuz 2 yorum var değerlendirmede. Onları göster diyorsun yorum yok. Şikayetçi olan insan yorum bırakmazmı.
    %97 olumluymuş bu satıcıda. Şikayetvara yaz itiraza devam et. Resim yükleyerek yorumlarda daha iyi ifşa olabilir.
  • N11'den sahte olduğundan şüphelendiğim halde merak edip lacoste polo t-shirt almıştım , alır almaz sahte olduğunu anladım ve iade ettim.
    Şimdi sorun şurada başlıyor, birincisi iade ettiğim için o ürüne yada mağazaya yorum yapamıyorum yani başkalarının da sahte mal alıp mağdur olmasını engellememe fırsat vermiyor, ikinciside; defalarca canlı yardım, e-mail ile bildirmeme rağmen hatta belki telefon ile bile görüştüm yanlış hatırlamıyorsam , mağzaya hiçbirşey yapmadılar ve yıllarca sahte lacoste ürün satmaya devam etti bu mağaza, halbuki insanlar n11'in %100 Orjinal ürün garantisi logosuna güvenerek oradan alışveriş yapıyorlar, böylece n11 doğrudan bu işten sorumlu oluyor ve sahte ürün satıcısı kadar suça ortak oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zetzetto -- 12 Temmuz 2017; 16:38:17 >
  • Assur kullanıcısına yanıt
    Merhaba Assur,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba Assur,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    n11 sitesinin ne kadar beter olduğunu buradaki müşteri hizmetlerinden de anlayabilirsiniz.


    copy paste ile yardımcı olduğunu düşünüyor
  • n11 kadar kalitesiz bir site daha yok . Tavsiye etmiyorum n11 denen firmayı
  • Hala otomatik cevap veriyorlar çok ilginç bi firma şu kuponları olmaza hayatta alışveriş yapmam 10-15 tl ucuza almak hoşuma gidiyor :D
  • N11 mağazasının birinden kışlık termal çorap aldık.

    Başlık su şekilde 2 tane termal çorap.

    Bizde iki adet sandık.

    Bir çift çorap gelince anladık dolandırıcılıkta çığır açmışlar. İki çift çorap yerine bir çift çorap aldık.

    Faturası bile yoktu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codred

    N11 e güvenme zaten, o ticaret olsun komisyon alayım peşinde. İlk günden beri böyle benim gördüğüm. İş doğru satıcıyı bulup almakta. O da yorumlarla satış adedi ile oluyor ve n11 saolsun olumsuzları gizlemek için sistemi kurmuş gibi. Bakıyorsun olumsuz 2 yorum var değerlendirmede. Onları göster diyorsun yorum yok. Şikayetçi olan insan yorum bırakmazmı.
    %97 olumluymuş bu satıcıda. Şikayetvara yaz itiraza devam et. Resim yükleyerek yorumlarda daha iyi ifşa olabilir.

    ne b.k yemeye olumsuz yorumları silerler anlamıyorum. Başka satıcı mı yok sanki, kesin olumsuz yorumları silmek içinde para alıyorlardır.

    Bu arada aynı naneyi hb de yapıyor.
  • sidar2000 kullanıcısına yanıt
    Merhaba sidar2000,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • bu kafadaki şirketler para kazanmak için herşeyi yaparlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba sidar2000,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Gerçekten çok garibime gitti, burada bukadar insan müşteri hizmetlerinizden şikayetçiyken copy&paste yanıt yazmanızdan şikayetçiyken lütfedip iki cümleyi bir kullanıcıya özel elle copy paste etmeden yazamıyorsunuz dahi...

    Çok sığ ve hoşnutsuz bir yaklaşım. Biz robotmuyuz copy&paste yapıyorsunuz halen burda bukadar yazılanı okuyup gerçek sorunlarınıza çözüm aramak yerine. Şimdi sakın banada Merhaba giraygokirmak, Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz diye yazmayın yazık bastığınız iki tuşa yazık.




  • Canlı Destekten 2 Kere Problemimi Bildirdiğim Halde İrtibat Numarası Alıyorlar.. Ne Arayan Var Ne Soran..

    Tüketici Hakem Heyetleri Bu Aracı Firmalara Da Ceza Vermeli..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.