Photon Engine 2 Senkronizasyon ve Lag Sorunu
Photon Engine 2 ilk defa kullanıyorum. Denemek amaçlı çok aşırı basit 2d bir oyun yaptım ve test ettim. 2 karakterin animasyonları senkronize değil. Örneğin 2. oyuncu ile kılıç sallatıyorum fakat aynı anda sallamıyor. 1. oyuncunun ekranında 1 saniye sonra sallıyor. Böylece bazen damage vuruyorken bazen vurmuyor. Ayrıca karakterlerin transformu da senkronize değil. 2. oyuncunun ekranında 2. oyuncunun transform position x'i -3'ken birinci oyuncunun ekranında 2. oyuncunun transform position x'i 2.5f civarında gösteriyor. Hem animasyonlar hem de pozisyonlar senkronize değil. Oyun da akıcı değil. Sanki böyle biraz laglı. En popüler multiplayer aracı bu sanırım. Siz nasıl bunu kullanıyorsunuz? Bilmediğim bir ince ayarı mı var acaba?
Three Times! - Bulmaca oyunum
Boş vakitlerimde 2048 birleşme mekanikli bir oyun yapayım dedim. Ortaya böyle bir sonuç çıktı. Denerseniz sevinirim arkadaşlar.
Three Times! - Google Play'de Uygulamalar
Düzgün bir müzik bulamadığım için ios stok müziğini kullandım. Oynanış olarak ise her 3 hamlede bir bloklar aşağıya kayıyor. Oyun alanı dışına çıktığında oyun sona eriyor. Yani son derece basit bir oyun. Oynarken rastgele özel skiller oyuna eklenebiliyor. Ayrıca 2048 yapınca dikey ve yataydaki tüm bloklar yok oluyor.
Three Times! - Bulmaca oyunum
Boş vakitlerimde 2048 birleşme mekanikli bir oyun yapayım dedim. Ortaya böyle bir sonuç çıktı. Denerseniz sevinirim arkadaşlar.
Three Times! - Google Play'de Uygulamalar
Düzgün bir müzik bulamadığım için ios stok müziğini kullandım. Oynanış olarak ise her 3 hamlede bir bloklar aşağıya kayıyor. Oyun alanı dışına çıktığında oyun sona eriyor. Yani son derece basit bir oyun. Oynarken rastgele özel skiller oyuna eklenebiliyor. Ayrıca 2048 yapınca dikey ve yataydaki tüm bloklar yok oluyor.
2D Pixel Grafikli Platform Oyunum
Yine can sıkıntısından her zaman yapmak isteyip de bir türlü başlayamadığım platform oyunumu 1-2 haftadır yapmaya başladım. Çizimlerin kimi bana ait, kimi ise hazır varlıkları Aseprite ile yeniden düzenleyip oyuna ekledim. Oyunda koşarken kılıç aktif. Durduğumuzda ise kalkan devreye giriyor ve eski Zelda oyunlarındaki gibi fırlatılan objeleri geri sektirtip düşmanlara hasar verebiliyoruz. Şu anda 9 bölüm hazırladım ama çok az gibi duruyor. Bölüm sayısını arttırıp tamamlamayı düşünüyorum.
Gameplay böyle:
Boss fight:
Loading ekranı:
Uzay Oyunu Prototipim
|
|
Dead Village (Sadece IOS)
|
Galaxy Ops Ana Konu
|
Galaxy Ops (Şimdilik Sadece IOS İçin)
|
Son Giriş: 4 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 4 ay
Mesaj Sayısı: 100
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 102
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 7.741 (Bu ay: 48)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 53 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun Geliştirme - Oyun Motorları