Şimdi Ara

Uzay Oyunu Prototipim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
2
Favori
1.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Can sıkıntısından birkaç saatte çizip kodladım. Birkaç şey daha eklemeyi düşünüyorum. Göktaşları, kara delikler gibi. Oyun şu anda prototip aşamasında. Nasıl bir oyun olacağına daha karar vermedim.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 15 Ekim 2019; 4:15:34 >







  • Güzel olmuş hocam. Forumda 90'lardan fırlamış editörlerle yapılan iğrenç görünümlü oyunları görmektense sizin oyunlarınızı görmeyi isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: def init

    Güzel olmuş hocam. Forumda 90'lardan fırlamış editörlerle yapılan iğrenç görünümlü oyunları görmektense sizin oyunlarınızı görmeyi isterim.
    Teşekkür ederim. Kapsamlı bir oyun olsun istiyordum fakat askere gideceğim için yetiştiremeyebilirim. O yüzden basit bir oyun yapacağım sanırım. En çok da oyunun ruhsuz olmasından korkuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PixCave

    Teşekkür ederim. Kapsamlı bir oyun olsun istiyordum fakat askere gideceğim için yetiştiremeyebilirim. O yüzden basit bir oyun yapacağım sanırım. En çok da oyunun ruhsuz olmasından korkuyorum.

    Alıntıları Göster
    Gezegenlere yaklaşınca yörüngeye oturma detayını çok beğendim. Ayrıca çizimler çok hoşuma gitti. Minimal ve estetik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: def init

    Gezegenlere yaklaşınca yörüngeye oturma detayını çok beğendim. Ayrıca çizimler çok hoşuma gitti. Minimal ve estetik.

    Alıntıları Göster
    Unity'nin parçacık sistemiyle yeni bir roket ateşi, duman ve patlama efekti yaptım. Ayrıca aşağıdaki gibi bir ana menü hazırladım. Yani PLAY butonuna basınca roket uzaya çıkıp oyun başlayacak.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: PixCave

    Unity'nin parçacık sistemiyle yeni bir roket ateşi, duman ve patlama efekti yaptım. Ayrıca aşağıdaki gibi bir ana menü hazırladım. Yani PLAY butonuna basınca roket uzaya çıkıp oyun başlayacak.



    Alıntıları Göster
    Roketi gezegenlere yanaştırıp içinden astronot indirip çeşitli görevler yapılabilir ve çok hoş durur bence.




  • Çok tatlı olmuş. Gezegene inmeyi nasıl yaptınız hocam? Tahmin yürütürsem, roket gezegenin collider'ına dokunduğu zaman roketin rotation'ı gezegeninkiyle eşitlediğinizi düşünüyorum. Ya da roketi gezegenin child'ı yapıyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpesifikBrush

    Çok tatlı olmuş. Gezegene inmeyi nasıl yaptınız hocam? Tahmin yürütürsem, roket gezegenin collider'ına dokunduğu zaman roketin rotation'ı gezegeninkiyle eşitlediğinizi düşünüyorum. Ya da roketi gezegenin child'ı yapıyorsunuz.
    Roket gezegenin child'ı oluyor Yörüngeye oturmayı ise Point Effector 2D ile yapıyorum. Gezegenin 2 tane colliderı var. Biri yörüngesi için triggerı işaretlenmiş collider. Diğer ise triggerı işaretsiz collider. Triggerı işaretlenmiş collidera dokunduğu an yerçekimi gibi roketi gezegene çekiyor ve yörüngeye oturtuyor. Daha sonra da child'i olup gezegen gibi dönmeye başlıyor.




  • PixCave kullanıcısına yanıt
    Güzel yapmışsınız hocam. Bu arada sizi takip ettim Twitter'da. Beni geri takip etmişsiniz teşekkür ederim. Oyun yapmaya başladım ben de, 1 ay oldu. Çok zevkli iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpesifikBrush -- 28 Ağustos 2019; 17:29:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpesifikBrush

    Güzel yapmışsınız hocam. Bu arada sizi takip ettim Twitter'da. Beni geri takip etmişsiniz teşekkür ederim. Oyun yapmaya başladım ben de, 1 ay oldu. Çok zevkli iş.
    Ben de teşekkür ederim. Açıkçası ben sıkılıyorum. Özellikle pixel grafikli resimler çizerken çok bunalıyorum. Ayrıca bu envanter ve craft sistemi için yaklaşık 10 bin satır kod yazarken (büyük çoğunluğu kopyala yapıştır) de çok sıkılmıştım.




  • PixCave kullanıcısına yanıt
    Çok iyi olmuş ama bence. Çizim ile ilgileniyordum zaten, o yüzden bu da zevkli geliyor.

    Yeni başladığım için Asset Store'dan Topdown Engine isimli bir asset kullanıyorum, bu tarz oyun yapımı için hazırlanmış çok iyi bir taban. Ben kendim üstüne ekliyip modifiye ediyorum kendi oluşturduğum özellikleri.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam şu tarz grafikleri nasıl çizebilirim? Basit duruyor ama ben denediğimde böyle durmuyor. Hangi programı kullanıyorsunuz? Video öneriniz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BAD8EBE29

    Hocam şu tarz grafikleri nasıl çizebilirim? Basit duruyor ama ben denediğimde böyle durmuyor. Hangi programı kullanıyorsunuz? Video öneriniz var mı?
    Adobe Illustrator veya Gravit Designer. Illustrator ücretli fakat Gravit Designer tamamen ücretsiz. Youtube'ye "flat design tutorial" yazıp aratırsanız birçok sonuç bulabilirsiniz. Zaten videolarımdaki grafiklere dikkatli bakarsanız tüm nesneler köşeleri yuvarlatılmış silindirlerin, çemberlerin birleşiminden oluşuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixCave -- 29 Ağustos 2019; 13:59:40 >
  • PixCave kullanıcısına yanıt
    GravitD ücretsizdi ama üyelik, premium falan geldi diye hatırlıyorum. Ücretsiz hali iş yapar mı? Inkscape nasıldır?
    Evet basit şekillerden oluşuyor ama renk paletinden, yapanın tasarım yeteneğinden ötürü çok güzel duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BAD8EBE29

    GravitD ücretsizdi ama üyelik, premium falan geldi diye hatırlıyorum. Ücretsiz hali iş yapar mı? Inkscape nasıldır?
    Evet basit şekillerden oluşuyor ama renk paletinden, yapanın tasarım yeteneğinden ötürü çok güzel duruyor.
    Gravity Designer için üyelik gerekmiyor. Açılışta oturum açmadan devam et seçeneğine tıklayıp o ekranı geçebilirsin. Inkscape hakkında bir bilgim yok. Hiç kullanmadım. Palet olarak kurzgesagt adlı youtube kanalının renklerini kullanabilirsin.
  • PixCave kullanıcısına yanıt
    Sagolun hocam teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun grafikler, çok modern. Ben çok beğendim. Çok profesyonel duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karlo -- 6 Eylül 2019; 13:20:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karlo

    Oyunun grafikler, çok modern. Ben çok beğendim. Çok profesyonel duruyor.
    Teşekkür ederim. RAM sorunu çıkarmaz umarım. Çünkü çok sayıda gezegen çizip oyuna eklemeyi düşünüyorum.
  • Yeni kullanıcı arayüzü (Ağaçları ve evi ben çizmedim):

  • hocam elinize saglik guzel gidiyor calismaniz.Benimde aklimda mobil program fikri var kod bilgim yok malesef birlikte calisma inkanimiz olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.