Ayın 13 ünden beri İnternet yok.
26 daireli binada dış cephe ile birlikde bina içinde tadilat yapıldı, konuyla ilgili haberim yokdu.
yönetici ayın 12 sinde tüm operatörleri çağırıp kutuların yerini değiştirtmiş, (süper,kablo,tt)
telekom gelmiş kabloları kesip kutuyu daha uzağa taşıyıp orada kabloları tekrar bağlayip kendi abonelerini kontrol edip gitmiş.
bana asansörle 2dk çıkma zahmetini göstermemişler bağlantınız varmı dsl ışığı yanıyormu.
(bina whatsapp gurupında sorduğumda kimsede bir sorun yok, bir tek türknet kullanarak suç işleyen benim internetim yok)
sonuç olarak türk telekom ayın 12 sinden beri bizim tarafda hiç bir sorun yok diyip müşteri temsilciniz leyla hanımın açtığı arıza kayıtları sistem üzerinden kapatıp kapatıp duruyor, sizin müşteri temsilciniz leyla da aynı arıza kaydını açıp açıp duruyor
"bu şekilde bir döngüye girmiş durumda."
daireye gelen tlf kablosuna telefon bağladığım telefonda çevir sesi mevcut,
"türk telekom benim abonelik esnasında bana atanan ev telefon numaramı değiştirmiş",
yani evden arama yapınca başka bir telefon no ile arama yapıyorum, ve o telefon numarasında vdsl de aktif değil modem panelde sinyal bilgileri yok dsl int ışığı yanmıyor sadece dışarı giden arama yapabiliyorum ve numarayı çaldırabiliyorum.
"şimdi türknetin kendi sistemi ve türk telekekomun kendi sistemi anladığım kadarıyla benim bu eski ev telefon numaram üzerindeki devre üzerinde bu teyidleri gerçekleştiriyor, ve ben onları uyarmasam onların bu değişikliklerden haberleri yok"
bunların hepsini tickette ispatı ve ekran görüntüsü ile attığım halde evde kabloya telefon bağlayip çalıştığını gösterdiğim halde, modem panel ekranını attığım halde,
telekom ısrarla bizim tarafımızda sorun yok, abone kaynaklı, türknet desteğide aynı mesajları yazıp yazıp duruyor, türknete bir an önce bana destek personeli gönderin 108tl parasını vereceğim dediğim halde umrunda değil kimse gelmiyor.
tüm bunların üzerine öğrendimki, türknetin kurumsal kısmında abonelik açarsanız, "4 saat içinde yerinde destek veriyormuş", bize niçin vermiyorsun türknet?
ve yine öğrenip şaşırdığım türknetin sloganlarında hattınızın alabildiği en yüksek hızı veririz diyor! ancak kurumsal abonesi olursanız, bunu unutun gündüz farklı gece farklı hız alacaksınız, ve ttnet sisteminde görünen hızında üstünü veremeyeceğini ısrarla söylüyor, yani 50görünüyorsa 100 olmaz onu unutun...
şimdi burada tam olarak ne yapmaya çalışıyorsunuz?
Destek Numarası
41409421
Destek Konusu
İnternete Bağlanamıyorum - DSL Yanmıyor
Destek Durumu
Arıza Tespiti Yapılıyor
Leyla E.
Merhaba,
Arızanızın hala devam ettiğini görüntüledim ve kaydınızı tekrar ilettim.Saha ekipleri,santralden ankastreye kadar olan bağlantılarınızı kontrol edeceklerdir.Alacağım güncel bilgileri tarafınıza ileteceğim.Bu süre zarfında modeminizi kapatmamanızı rica ediyorum.Türk Telekomdan gelecek olan cevaba istinaden size geri dönüş sağlayacağım.Benimle mevcut kaydınız üzerinden iletişime geçip arıza kaydınızla ilglii tüm taleplerinizi iletebilirsiniz.
Sağlıklı günler dilerim
Cevabınız için teşekkürler!
20.02.2021 14:33
Turknet Destek
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 12-02-2021 13:01:58
Görev : TEYIT
Görev Bildirim Zamanı : 20-02-2021 11:15:00
Arıza ID :2021021800082531507
Arıza Durum Açıklama : Olumsuz Teyit verildi
İş Emri ID : 2021022000195561337
Geçen Süre Tipi :Turknet
20.02.2021 20:49
Turknet Destek
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 12-02-2021 13:01:58
Görev : ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 20-02-2021 14:33:00
Arıza ID :2021021800082531507
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri ID : 2021022000195580630
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR
İşlem Sonuç Kodu : TT / MÜŞTERİ KAYNAKLI ARIZA YOK
İşlem Sonuç Grubu : TT / Müşteri Kaynaklı Arıza Yok
Geçen Süre Tipi :TurkTelekom
20.02.2021 20:49
Turknet Destek
Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : 102400/8192/V
Upload Çıkış Gücü : --
Download Çıkış Gücü : --
Upload Kapasite Hızı : -- kbps
Download Kapasite Hızı : -- kbps
Upload Mevcut Hızı : 8191 kbps
Download Mevcut Hızı : 99999 kbps
Upload Noise Margin : -- dB
Upload Attenuation : -- dB
Download Noise Margin : -- dB
DownloadAttenuation : -- dB
20.02.2021 20:49
Türknet 3 - Haftadır İnterneti 30mbit e limitliyor.
|
Son Giriş: 4 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 25
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 27
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 4.530 (Bu ay: 4)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 5 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İnternet Servis Sağlayıcılar