SAMSUNG AU7100 TV HAKKINDA YARDIM
Selamlar. Samsung au7100 televizyonumda ekranın sağ üst köşesinde sanırım ışık sızması ya da o tarz bir durum var. Bu durum özellikle hdr aktifken ve karanlık sahnelerde daha belli oluyor. Fotoğrafta görüntü parlak olduğu için daha bariz görünmüş, fakat normalde o kadar belli değil. Aslında çok rahatsız eden bir durum yok ama ben bu konularda biraz titiz olduğum için sizlere de danışmak istedim. Sizce bu konuyla ilgili Samsung'la iletişime geçmeli miyim? Geçersem nasıl bir prosedür uygulanır? (Açıkçası tv'nin servise gitmesini hiç istemiyorum). Tv'nin garanti süresi 3 haftaya bitecek. Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. (Not: Ok ile işaret ettiğim yerden bahsediyorum. Diğer taraftaki nokta video içeriğinde bulunuyor).
Merhabalar. Samsung B650 ses sistemim televizyona arc ile bağlı. Ancak bazen kendi kendine digital input'a geçiyor. Bu tarz bir sorun yaşayan var mı? Sizce ne yapmalıyım?
TV PANELİNDEN GELEN SES
Merhabalar. Yaklaşık 2 ay önce aldığım Samsung 75AU7100 televizyonun panelinden zaman zaman zırıltı geliyor. Hoparlör kaynaklı bir ses değil. Elektronik cihazlar bazen yüksek devirde çalıştığında çıkan ses gibi. Çok yüksek bir ses değil fakat ben biraz bu konularda hassas olduğum için rahatsız edebiliyor. Bu normal midir? Aydınlatırsanız sevinirim.
SURROUND MODU VE DTS VIRTUAL X FARKI
Selamlar. Samsung B650 3.1 ses sistemi kullanıyorum. Ses modları arasında surround ve ayrıca dts virtual x var. Sadece surround olan dolby surround anlamına mı geliyor? Hangi mod tercih edilmeli? Netflix'te dolby olduğunu düşünürsek dts seçildiğinde dolby formatında ses alınamaz mı? Bilenler aydınlatırsa sevinirim.
Dijital Çıkış Ses Biçimi
Selamlar. Samsung tv ve soundbar sistemi kullanıyorum. Tv menüsünde ses ayarlarında dijital çıkış ses biçimi otomatik olarak seçili. Bunu "doğrudan" olarak mı ayarlamalıyım yoksa otomatik olarak mı kalmalı? Farkı nedir?
Selamlar. Yeni bir Samsung tv ve soundbar sistemi aldım. Ancak bağlantı konusunda kafam çok karıştı. Forumdaki benzer konulara da göz attım fakat tam olarak bir sonuca varamadım. O yüzden bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa çok memnun olacağım.
Sorum özetle şöyle: Digiturk ve Netflix üyesiyim. Her iki platformda da soundbar'ın Dolby özelliğinin aktif olacağı ve kısacası ses sisteminden en iyi performansı alacağım bağlantı şekli nasıl olmalı? Hangisini hangisine bağlamalıyım ve arc bağlantısı mı yoksa optik bağlantı mı yapmalıyım?
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
SAMSUNG AU7100 MÜ SONY BRAVIA 75X81J Mİ?
Merhaba arkadaşlar. 70-75 inç boyutlarında bir tv alacağım. Daha çok maç izlemek ve Netflix için kullanılacak. Yaptığım araştırmalar sonucunda fiyat/performans bağlamında seçenekleri bu iki modele düşürdüm. Samsung alırsam 3.1 veya 4.1 soundbar da alacağım. Bu doğrultuda nasıl bir öneriniz olur? Benzer fiyat skalasında farklı marka ve modeller de önerebilirsiniz. Bir hafta içinde karar vermem gerekiyor. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.
Led Bar Arızası Hakkında Yardım
Merhabalar. LG 47LB652V televizyonum var. 2 yıl önce (satın aldıktan 4 yıl kadar sonra) led bar arızası sebebiyle servise gitti ve led değişimi yapıldı. 2 yıl sonra yine benzer bir sorun yaşıyorum. Ekranın orta kısmında ledlerde yanıp sönme oluyor. Yeni bir televizyon almayı düşünüyorum ama yüklü miktarda para verip sonrasında her 2-3 yılda bir servise de bir o kadar para vermek istemiyorum. Nasıl bir görüntü teknolojisi kullanan bir televizyon tercih etmeliyim? Yoksa bu sorun her yeni model televizyon için kaçınılmaz mıdır? Ya da en azından bu sorunu çok sık yaşamamak için yapılabilecek bir şey var mıdır? Yardımcı olursanız çok memnun olurum. Teşekkürler.
SAMSUNG M21 AYIPLI MAL REZALETİ
Trendyol uygulaması ile Samsung Türkiye mağazasından satın almış olduğum Samsung Galaxy M21 telefonu kutudan çıkarıp kurulumlarını yapıp kamerasını açtığımda karşıma son derece parazitli, karıncalı bir görüntü çıktı. Konuyu sikayetvar.com'da belirttim ve ertesi gün Samsung müşteri destek hattı tarafından şikayetimle ilgili dönüş yapıldı. Görüşme sırasında yapılan yönlendirme ile kamera uygulamasında veri silme işlemi uygulandı. Fakat bu işlem sorunumu çözmedi. Bunun üzerine telefonu yetkili servise götürmem söylendi ve sonraki gün yetkili servise giderek ürün değişimi ya da iadesi talep ettiğimi belirttim. Yetkili serviste yapılan kontrol sonucunda kameradaki parazit sorunu kabul edilmesine rağmen talebimin gerçekleşmesi için telefonun teknik servise gönderilmesi gerektiği söylendi. Henüz satın alalı bir hafta bile olmamış olan telefonumu üstelik de pandemi koşulları altında teknik servise göndermek istemediğimi belirttiysem de telefonun teknik servise gitmeden yasal hakkım olan değişim ya da iade talebime ilişkin bir işlem yapılmayacağı söylendiği için mecburen telefonu teknik servise gönderdim. Fakat 2 gün sonra telefon bir sorununun olmadığı yalanıyla bana aynen geri verildi. Sonuç olarak Samsung Türkiye tarafıma AYIPLI MAL satmış olmasına rağmen yasal yükümlülüklerini yerine getirmemekte diretiyor. Yaptığım kısa bir araştırma sonucunda aynı segmentteki farklı modellerde de benzer şikayetler olduğunu gördüm. Anladığım kadarıyla Samsung üst segment olmayan modellerinde müşteri memnuniyetini zerre kadar önemsemiyor ve hatta tüketici haklarını çiğnemekte de bir sakınca görmüyor. Sizlere tavsiyem, Samsung'un benzer segmentteki bir ürününü almayı düşünüyorsanız bir kere daha düşünün.
Son Giriş: 3 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 37
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 37
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 3.466 (Bu ay: 117)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri