Trendyol uygulaması ile Samsung Türkiye mağazasından satın almış olduğum Samsung Galaxy M21 telefonu kutudan çıkarıp kurulumlarını yapıp kamerasını açtığımda karşıma son derece parazitli, karıncalı bir görüntü çıktı. Konuyu sikayetvar.com'da belirttim ve ertesi gün Samsung müşteri destek hattı tarafından şikayetimle ilgili dönüş yapıldı. Görüşme sırasında yapılan yönlendirme ile kamera uygulamasında veri silme işlemi uygulandı. Fakat bu işlem sorunumu çözmedi. Bunun üzerine telefonu yetkili servise götürmem söylendi ve sonraki gün yetkili servise giderek ürün değişimi ya da iadesi talep ettiğimi belirttim. Yetkili serviste yapılan kontrol sonucunda kameradaki parazit sorunu kabul edilmesine rağmen talebimin gerçekleşmesi için telefonun teknik servise gönderilmesi gerektiği söylendi. Henüz satın alalı bir hafta bile olmamış olan telefonumu üstelik de pandemi koşulları altında teknik servise göndermek istemediğimi belirttiysem de telefonun teknik servise gitmeden yasal hakkım olan değişim ya da iade talebime ilişkin bir işlem yapılmayacağı söylendiği için mecburen telefonu teknik servise gönderdim. Fakat 2 gün sonra telefon bir sorununun olmadığı yalanıyla bana aynen geri verildi. Sonuç olarak Samsung Türkiye tarafıma AYIPLI MAL satmış olmasına rağmen yasal yükümlülüklerini yerine getirmemekte diretiyor. Yaptığım kısa bir araştırma sonucunda aynı segmentteki farklı modellerde de benzer şikayetler olduğunu gördüm. Anladığım kadarıyla Samsung üst segment olmayan modellerinde müşteri memnuniyetini zerre kadar önemsemiyor ve hatta tüketici haklarını çiğnemekte de bir sakınca görmüyor. Sizlere tavsiyem, Samsung'un benzer segmentteki bir ürününü almayı düşünüyorsanız bir kere daha düşünün. |
Bildirim