Şimdi Ara

Samsung Türkiye Servis Başarısızlığı- THH Bilirkişi Lehime Rapor Tuttu, Samsung İade Veriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, bazı üyelerin bildiği üzere Galaxy Note20 Ultra model telefon kullanıyorum ve ısınma sorunu(45 dereceyi görmesi, whatsappta konuşurken ısındığı içinarka plana almamı izin vermemesi) ve şarjın çabuk bitmesi(normalde de çok dayanmıyor biliyorum ama ilk güne göre de cidden epey hızlı düşüyordu, ayrıca %5 civarına geldiğinde %4'ü bile görmeden kapanıyordu) şikayetleriyle Samsung Türkiye aracılığıyla İstanbul'daki bir teknik servise gönderdim. Servis, Samsung Çağrı Merkezi'nden aldığım bilgiye göre telefonumu teslim aldığını söyleyerek 3 saat içinde onardığını belirtti ve tarafıma gönderdi. Telefon elime ulaştı, batarya, şarj ünitesi ve usb kablonun değiştirildiğini söylediler ve kullanmaya başlarken ekranının ortasında ve üst kamera deliği ile üst çerçevenin kenarında renk açılması/parlak gösterme sorununun olduğunu fark ettim. Samsung Türkiye'yi geri aradım ve elefonumu gönderdiğimde böyle bir sorunun olmadığını, servisin telefonumu tamir etmek yerine daha çok bozduğunu ifade ettim. Kendileri de dönüş yapacaklarını ifade ettiler ve bu adımdan sonra sorunum Samsung Çözüm ekibine aktarıldı. Daha sonra bir hanımefendi arayarak yardımcı olacağını, telefonumu yeniden göndermemi istediklerini, servisin kontrol ederek işlem yapacağını söyledi. Ben de üretim aşamasında veya kullanım sonucu bir dayanıksızlık olmadığını, dolayısıyla servisin bozduğu ekranı tamir etmesini değil de telefonu komple değiştirmesini istediğimi söyledim. Hanımefendi de bana değişim konusunda net bir bilgi veremeyeceğini, servisin inceleme yaparak belirleyeceğini ve ekranın değişmesini istemiyorsam ürünle birlikte göndereceğim arıza notuna ekran değişimi için izin alınmasını istediğimi yazmamı, servisin dikkate alacağını söyledi. Sonrasında COVID olmam gerekçesiyle karantinam bitince telefonu aynı servise yeniden gönderdim. Servis telefonu teslim aldı, bu sefer 2 gün kaldı ve beni hiçbir şekilde bilgilendirmeden onarım takibi menüsünden telefonun kargolandığını gördüm ve bunun üzerine Samsung Türkiye'yi arayarak ekranın ve bataryanın değiştirildiğini(gariplik burada başlıyor, istemememe rağmen ekran değiştirilmiş, batarya ikinciye tekrar değiştirilmiş) öğrendim ve sorunumla ilgilenmesi için görevlendirilen hanımefendinin bana ulaşmasını istediğimi söyleyerek görüşmeyi sonlandırdım. Ertesi gün bana dönüş yaptı ve ekranın değişmesini kesinlikle istemediğimi söylediğimi ve kendisinin yönlendirmelerine uyduğumu söyledim. O da böyle yaptığım için servisin dikkate alacağını belirtti tekrardan, sonrasında ekranın değiştirildiğinden haberi olmadığını anladım ve kendisine kontrol etmesi gerektiğini söyledim. Kendisi de şaşırdı ve durumu toparlamaya çalıştı ve bir daha sorun olursa değişim yapalım dedi, ben de kabul etmeyeceğimi ve yasal işlem başlatacağımı söyledim. Ben bu konuşmaları yaptıktan 2 saat sonra telefon bana ulaştı ve ekran değiştiği için evet sorun ortadan kalkmıştı ama servisin hatası nedeniye telefon aç kapa aç kapa oldu ve servis notu da açıkçası bana küstahça geldi. 45 dereceye ulaşıyor notuma karşılık servis 42 dereceye ulaştığını ve 25 derece oda sıcaklığında "GAYET" ulaşılabilecek bir durum olduğunu söylemiş ve ekran için de telefonun değişime uygun olmadığı için değiştirildiğini söyledi. Tabii aramamalarına ilişkin ne sağlam bir gerekçe var ne de başka bir şey...

    Açıkçası servisin gereksiz yere bataryayı değiştirerek ne yapmaya çalıştığını anlayamadım ve değiştirildi dedikleri usb kablo da gönderdiğim zaman sağlam olmasına rağmen bozuk bir şekilde geri gelmiş. Tabii bununla uğraşamam şu an bir de bunun için gönderirsem servise biraz daha beklemek zorunda kalacağım.

    Tüketici hakları hakem heyetine usb kablo hariç yazdım, onu gelince fark etmemiştim. Bu rezaletten başka bir şey değildir. Samsung Türkiye, getirdiği hiçbir mantığı olmayan kurallarıyla kullancısını değil de servisini memnun etmeye çalışmaktadır.


    Gören arkadaşlar üste çıkarırlarsa memnun olurum, herkese iyi günler.


    4 Mart Edit: Telefonun kamerası toz almış. Muhtemelen servisten geldiğinde vardı ama git gide artıyor. Benim de ikinciye açılmasına itiraz etmemin sebeplerinden biri de buydu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ae468468 -- 5 Nisan 2022; 3:19:10 >







  • 2 . kez yollayınca servis raporuna müşteri şikayetine ne yazmışlar hocam?



    Geçmiş olsun. THH ile hakkınızı arayın.

  • thelordof kullanıcısına yanıt

    "ARIZA BİLGİLERİ

    FİZİKSEL DURUM : FİZİKSEL KUSUR GORULMEDI GENEL OLARAK KULLANIM KAYNAKLI IZLER

    VAR

    BİLDİRİLEN ARIZA : EKRAN ORTASINDA VE UST KISIMDA RENK BOZUKLUGU VAR/ISINMA

    SORUNU

    M.TALEBİ /

    ÇÖZÜM AÇIKLAMASI

    Cihazinizin genel fonksiyon testleri yapilmistir. Cihazinizda dokunmatik ve ekran testleri

    yapilmistir.Cihazınız değişim prosedürlerine uygunluğu bulunmadığı için onarım

    yapılmıştır.Cihazınızında yapılan testlerde cihazınızın sıcaklığı maksimum 42 dereceye

    ulaştığı görülmektedir.Bu sıcaklık 25 derece oda sıcaklığında gayet ulaşılabilecek normal

    bir durumdur.Cihazınızın ekranı ve pili yenisi ile değiştirilmiştir.Cihazinizin genel

    kalibrasyonlari yapilmistir.Cihazınıza güncel yazılım versiyonu yüklemesi yapılmıştır."


    GAYET dalga geçmişler benimle. 45 derece oluyor dedim, 45 değil de 42 oluyormuşmuş. Samsung çözüm merkezi halen iletişimde benimle. Değiştirdikleri ekranın dokunmatiği teklemeye başladı. Kameranın içinde de tozlar varmış hiç fark etmedim, bugün çözüm ekibine dedim toz var diye. THH aradı bu arada hocam geçen, savunma istendi konumuna geçti. Zaten batarya iki kez değiştiği için değişim hakkım var yasal olarak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ae468468 -- 4 Mart 2022; 13:51:58 >




  • ae468468 A kullanıcısına yanıt

    Aynen yasal olarak hakkınız var. Samsung çözüm ekibinin bir şey yapacağını sanmıyorum. THH ile çözersiniz gibi.

  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Umarım. Teşekkür ederim

  • 6 Mart: Samsung Çözümsüzlük ekibi ekran değişiminden sonra oluşan kameralardaki tozlanma ve dokunmatikte arıza nedeniyle de onarım önerdi. Çözüm anlayışları sanırım değiştirecekleri parça başına işçilik ücreti almak.


    THH süreci halen devam ediyor. Kısa sürmeyeceğini biliyorum.


    Ayrıca Şikayetvar'da yazı yazdım. Yüzlerce şikayetin arasından belki gören kullanıcıları Samsung almamaları için yönlendirebilirim.

  • 23 Martta 3.ye gönderdim. Kamera sorunuyla ilgili. Sorun yok diyip geri gönderdiler. 31 Mart yani bugün ise bilirkişi görüşü istendi konumuna geçmiş ve bana ulaşıldı, incelenmesi için götürdüm ve sorunun var olduğu bilirkişi tarafından teyit edildi. Rapor sisteme işlendi. Gelişmeleri yine yazacağım.

  • Samsung Türkiye savunmasında parayı iade edeceğini bildirmiş. Hakem heyeti başvurumu geri çektim. İade alınca da yazacağım.

  • Bence bu kadar şeyin üzerine iade değil, "yenisi ile değişim" olması gerekiyordu.


    Dedim ama, tabi yenisi halen kaça satılıyor, aldığınız tarihe göre iade yapıldığında zararda mısınız, ona da bakmak lazım, veya bakmışsınızdır herhalde diye düşünüyorum.


    Zira, firmalar bir de böyle bir çakallığa başladılar çünkü son dönemde.


    Atıyorum adam 5.000 TL vermiş, ekran kartı bozulmuş, şimdi ekran kartı olmuş 8.000 TL, garantiden birebir değiştirmek yerine "paranı iade edeceğim" diyor. Ben iade istemiyorum ki? 5.000 TL'yi bana iade edersen ben yenisini nasıl alacağım bir daha? Garanti kapsamında kullandığınız ürünler iade mi olur? Yoksa garantiden sorun mu çözülür, çözülemiyorsa birebir değişim mi yapılır  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 1 Nisan 2022; 16:35:14 >




  • Ormanci kullanıcısına yanıt

    Ben değişim istediğimi, servis ekranı bozduktan sonra söyledim. Ekranı izin istememe rağmen almadan değiştirdikten sonra Samsung'tan illallah ettim hocam, verin dedim paramı. Şimdi telefon serviste, benden istedikleri evraklarla. Ama yine de bir şüphe var içimde. Hayır anlamıyorum yok şu bakanlıktan servis ödülü aldık şuradan servis ödülü aldık diyorlar. Anlamadığım aynı Samsung'u mu inceliyorlar acaba? Bir de geçen iade yapılacağından habersiz biri beni aradı işte kameralar için gönderdiğiniz fotoları inceledik biz bir şey yapmadık diyor, e telefonun içinin yetkisiz açılmadığını da kabul ediyorsunuz ben o lekeleri yoktan var mı ettim kameralarda? Şok ediyorlar insanı ya biri de arayıp kusura bakmayın süreci gördük isteğiniz üzerine iadeye karar verdik dese keşke.

  • 6 Nisan- Para iadesi için IBAN istediler.

  • 21 Nisan- Para iadesi geldi.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.