Şimdi Ara

(TÜKETİCİ hakem heyeti sonuçlandı) hepsiburada ayıplı ürünün servis raporunu kabul etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • güncelleme: tüketici hakem heyeti benden yana karar verdi. bedel iadesi çıktı. kafalarından bir rapor uydurmuşlar işi yokuşa sürüyorlar. nolursa olsun hakkınızı savunun arkadaşlar..

    16.3.18 tarihinde teslim aldığım ürünün kamerasında toz gördüm. yeni cihazın tamir edilmesini istemediğim ve ürünü apple'a yollarsam swap cihazla değiştirecekleri için bu işlere de girmek istemedim.
    ürün daha 1 günlüktü. genpadan servis raporu aldım, teknisyen üzerinde toz olduğunu raporuna yazdı. fakat hepsiburada değişim / iade raporu istiyor. bu raporu kabul etmiyor. genpa başka rapor hazırlamayacağını ürünü apple'a gönderebileceğini fakat ne yapıcaklarının belli olmadığını söylüyor. apple türkiye'yi aradım onlar da genpadan farklı bir rapor veremeyeceklerini söylediler. ben şimdi kimi tüketici mahkemesine vereceğimi bile şaşırdım. herkes birbirine atıyor topu. üzerinde ayıp / kusur yazan telefonu kabul etmeyen hepsiburada bana daha suçlu geliyor. ürün hepsiburadadan geri gelince apple'a yollamayı deneyeceğim. tecrübesi bir fikri olan var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weros -- 4 Temmuz 2018; 19:6:4 >







  • değişmiyor apple artık hocam kamera temizleniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple kendi sitesinden alınan ürünler hariç sıfır kapalı kutu vermiyor.



    Ayrıca kamera da toz var diye ürün değişim raporu verilmez.



    Apple swap cihazlarınıda kabul etmemişsiniz.





    Dahada bir şey yapılamaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doa raporu vermeli o zaman. Apple Türkiye garantili iki haftalık ayıplı bir cihaza neden tamir yaptırayım yani..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimi şikayet edeceksin o az suçlu öteki daha suçlu diye bi seçim yapma şansın yok. Faturayı kim kesmisse ürünü hangi firmadan aldıysan orayı şikayet edeceksin edebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suçlu bana göre sizsiniz, Hepsiburada'dan telefon alarak en başta hatayı yapmışsınız. Geçmiş olsun gerçekten, bu tarz sorunlar yaşamamak için HB'den uzak durmak gerekiyor.

    Bence geç olmadan Tüketici Hakem Heyetine gidip sorun. Çok kalabalık değildir muhtemelen, böyle böyle durum var neler gerekiyor ne yapalım diye. Yardımcı olurlar. 14 gün geçmeden iade etme olayını falan sor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Akkır

    Suçlu bana göre sizsiniz, Hepsiburada'dan telefon alarak en başta hatayı yapmışsınız. Geçmiş olsun gerçekten, bu tarz sorunlar yaşamamak için HB'den uzak durmak gerekiyor.

    Bence geç olmadan Tüketici Hakem Heyetine gidip sorun. Çok kalabalık değildir muhtemelen, böyle böyle durum var neler gerekiyor ne yapalım diye. Yardımcı olurlar. 14 gün geçmeden iade etme olayını falan sor.

    Ne diyeyim haklısınız. Hepsiburada'dan 10 yıldır alışveriş yaptım çok ürün iade ettim raporlu raporsuz ilk kez bu kadar cinslik çıkardılar..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weros


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan Akkır

    Suçlu bana göre sizsiniz, Hepsiburada'dan telefon alarak en başta hatayı yapmışsınız. Geçmiş olsun gerçekten, bu tarz sorunlar yaşamamak için HB'den uzak durmak gerekiyor.

    Bence geç olmadan Tüketici Hakem Heyetine gidip sorun. Çok kalabalık değildir muhtemelen, böyle böyle durum var neler gerekiyor ne yapalım diye. Yardımcı olurlar. 14 gün geçmeden iade etme olayını falan sor.

    Ne diyeyim haklısınız. Hepsiburada'dan 10 yıldır alışveriş yaptım çok ürün iade ettim raporlu raporsuz ilk kez bu kadar cinslik çıkardılar..

    Ben de çok eskiden beri Hepsiburada kullanırım ama son 1-2 yıldır eskisi gibi değiller maalesef, bu yüzden 1 yıldır ürün almıyorum bedava bile olsa.




  • weros W kullanıcısına yanıt
    bahsettiğin sorun için size swap cihaz verebilir. fakat sıfır kapalı kutu vermek zorunda değil. ayrıca bahsettiğin sorun donanımsal yada yazılımsal bir sorun teşkil etmiyor.


    kameraya toz girmiş diye fotoğraflarda veya başka özelliklerde arıza çıkarıyor mu ?


    çıkarıyorsa değişim kağıdı verir. vermekte zorunda değil. istersen tüketici hakem heyetine git
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Androidd

    bahsettiğin sorun için size swap cihaz verebilir. fakat sıfır kapalı kutu vermek zorunda değil. ayrıca bahsettiğin sorun donanımsal yada yazılımsal bir sorun teşkil etmiyor.


    kameraya toz girmiş diye fotoğraflarda veya başka özelliklerde arıza çıkarıyor mu ?


    çıkarıyorsa değişim kağıdı verir. vermekte zorunda değil. istersen tüketici hakem heyetine git

    ayıplı ürünün ayıbının etkisine göre karar vermek? yabancı cisim alan kameranın lensinin bozulmasını mı bekleyeceğiz? yada ürün dediğiniz gibi tamamen gözle görülür kusurlu diyelim adamların swap politikasını mı kabullenceğiz. hadi 1 yıllık 2 yıllık ürün olsun eyvallah. el insaf kutudan yeni çıktı ürün. bir de kendilerinden alırsanız verir yoksa swap yollar yada tamir eder gibi bir durum varsa buda seçimlilik hakkına ters. yani ben demiyorum ki apple bana yeni kutu ürün yollasın, değişim raporu doa raporu versin para iadesi alalım bari. kendi sitesi öyle başka sitelerde böyleyse apple türkiye garantisi çöp yerine geçer benim gözümde.. geçmiş tecrübelerinize göre mi yazdınız bilemiyorum ama emek verip yorum yaptığınız için teşekkür ederim.




  • Benzer durum bende de var. 40 günlük cihaz servis pil arızalı diye rapor verdi. Hepsiburada raporda iade değişim yazmalı diyor. Apple Servis raporu değiştirmiyor. Yarın THH ye başvuracağım. Sinir bozucu bir durum ama tek çare THH gibi görünüyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • weros W kullanıcısına yanıt
    gerek samsung gerek apple ürünlerinin hepsinde teknik servise telefonu vermiş biri olarak yazdım

    iPhone 3GS teknik servise gitti.


    iPhone 5s iki kere sıfırı verildi(swap cihaz)

    samsung note 4 ekran yanması teknik servise gitti

    iphone 7 hollanda da apple store gidip Bataryayı değiştirdim.

    en son s8 ekranı değişti


    apple dışında kimse cihazın sıfırını vermiyor. samsung dahil .


    tüketici hakem heyetine başvurun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Androidd

    gerek samsung gerek apple ürünlerinin hepsinde teknik servise telefonu vermiş biri olarak yazdım

    iPhone 3GS teknik servise gitti.


    iPhone 5s iki kere sıfırı verildi(swap cihaz)

    samsung note 4 ekran yanması teknik servise gitti

    iphone 7 hollanda da apple store gidip Bataryayı değiştirdim.

    en son s8 ekranı değişti


    apple dışında kimse cihazın sıfırını vermiyor. samsung dahil .


    tüketici hakem heyetine başvurun.




    teşekkürler şansımızı deneyelim, yoksa swap - tamir hakkımız 2 yıl baki
  • Servis dedin mi evet bu cihaz da toz var evet bu cihaz kronik sorun veya arizali kabullenip ya sifir verir iphone gibi yada tamir edilecek bişeyse ekran değişimi yapilir geri verir magdur edilmez kullanicisi kalkipda ücret istemek parasini istemek en büyük ayipliktir..6s 64 gb yurtdşi almiştim garanti bitmesine 3 ay kala bozuldu servis değişim yapip sifir gönderdi yada swap artik herneyse aradan 2 yil gecti imei kapandi 40 gün sonra kabullenip cihazi göndermemi istediler onlarda kapali kutu sifir gönderdiler daha ne olsun her ne kadar saglam marka olmasa da servis olarak satici olarak sorunu halledip gönderiyolar..!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Androidd

    bahsettiğin sorun için size swap cihaz verebilir. fakat sıfır kapalı kutu vermek zorunda değil. ayrıca bahsettiğin sorun donanımsal yada yazılımsal bir sorun teşkil etmiyor.


    kameraya toz girmiş diye fotoğraflarda veya başka özelliklerde arıza çıkarıyor mu ?


    çıkarıyorsa değişim kağıdı verir. vermekte zorunda değil. istersen tüketici hakem heyetine git

    Değişim kağıdı diye bir şey yok
    Ben de çok uğraştım cihazı iade etmek için . Satıcı iadeyi kabul etmediği için dava açtım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flowerhorn -- 22 Mart 2018; 18:23:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • herşeyden önce sıfır cihazın kamerasından nasıl zor olur...15 gün geçmeden sorgusuz sualsız iade hakkın var.cayma hakkın var..hiçbirinimi kabul etmiyorlar.
  • karadenizyapi K kullanıcısına yanıt
    Hat takılınca 2. Ele düşüyor hocam ürün. Cayma hakkı gidiyor(muş)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weros -- 23 Mart 2018; 18:1:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam DOA raporu diye bir şey bizim ğlkedeki firmaların uydurması. DOA ne demek dead on arrival. Yani kutudan çıktığında temel fonksiyonlarını yerine getirmeyen cihaz anlamında. Servis size sorunu tespit eder ve sizde ayıplı ürün olduğundan seçimlik haklarınızı kullanırsınız. Satıcının sorumluluğunda ya cihaz değişir, ya parça değişir ya da para iadesi istersiniz. Eğer satıcı bunların hiç birini kabul etmiyorsa fatura ve servis raporunuzla yanlış bilmiyorsa e-devlet üzerinden THH'ye başvurursunuz. 2 ay cihazı kullanır ondan sonra para iadenizi alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güncelleme: tüketici hakem heyeti benden yana karar verdi. bedel iadesi çıktı. kafalarından bir rapor uydurmuşlar işi yokuşa sürüyorlar. nolursa olsun hakkınızı savunun arkadaşlar..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.