< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nietzsche55 -- 5 Aralık 2019; 20:14:47 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nietzsche55 -- 5 Aralık 2019; 20:14:47 > |
Ahanda yazıyorum buraya,bu firma öyle bir vurgun yapıp kaçıcak ki tarihe geçicekler.Ortaya çıkan her youtubera twiççiye para yedirip reklam yaptırdılar kitlelere duyurdular kendilerini bakın Black Friday geçti bitti adamlar 10 gündür hala ürünleri kargolamıyor
|
itopya konuya uğramamış mesut çevik suskun halbuki birbirlerinin kankası oldular sabah akşam efsane indirimler videolar tanıtımlar siparişleri de sipariş geçerek alıyorlar galiba. sen anakartı ödüyorsun o da alibaba'daki/distributor üretici tedarikçiden malı istiyor bekle babam bekle...
daha internet sistem anlınmaz kriz var kimse nakit çalışmıyor çiftlikbank olayına dönmüş; sen ve diğerleri parayı ödüyorunuz paranızla parça alıyorlar... |
N11 problem çıkınca sizi satıcı ile baş başa bırakan bir firma ben tavsiye etmiyorum. Eniştem telefon aldı, cihaz kamerasında toz var firma iade almadı N11 de sorumluluk almadı mahkemeye verin dediler.
Tüketici mahkemesine verip 4 ay sonra tazmin ettik. N11 den ürün alınmaz |
20 gun oldu hala 2 tane ramimi gondermediler.
Saga sola para yedireceklerine duzgun is yapsalarmis. |
6 ay bozuk ssd ile pc kullanmıştık sayelerinde, 3 kuruş indirimli alınacak diye riske girmemek lazım aslında. itopya ile riskine gireceğime 2. el riskine girerim daha iyi. Geçmiş olsun arkadaşa sonunda hakkını alacak.
|
inatla gidip bu firmadan sipariş verenlerde var gidin üç kuruş fazla verin inventus'tan alın en azından satış sonrası destek anlamında kafanız rahat olur.
|
Gerçekten çok acı. Firma ismine öyle bir leke sürüyorki farkında yada umrunda değil. Artık itopya diyince herkes uzak dur diyor. Bu kadar müşteri memnuniyetsizliği çok fazla.
|
Ben sevinç gösterisinde bulunduğumu hatırlamıyorum, ortada almış olduğum bir para da henüz yok zaten. 15 günlük bekleme süresi var karşı taraf itiraz ederse bu karara Tüketici Mahkemesinde görülecek dava. Maalesef Türkiye'de mağduriyetin karşılığı bu, ne kadar uğraşırsan uğraş kaç para verip mağdur olduysan onu alıyorsun. Ben de isterim tazminat olsun veya başka bir ceza olsun ortada bir caydırıcılık olsun ancak öyle bir durum yok. Bu konuda başvurabileceğim tek yer THH idi.
|
Amazon'un sadece müşteri hizmetleri mükemmel. Hatta mükemmel ötesi.
Ama filtreleme sistemi o kadar iğrenç ki! Siteye girince hiç bir şey arayası gelmiyor insanın. Ancak ürünün ismini bileceksin de yazacaksın. Diğer türlüsü cehennem. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muten Baba -- 6 Aralık 2019; 0:34:43 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|