Şimdi Ara

Hepsiburada Sahte Ürün Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    12 Aralik gunu Hepsiburada.com isimli alisveris sitesinden Ariel Professional 10 kg Beyazlar + Ariel Professional 10 kg Parlak Renkler Toz Deterjan - 20 kg urununden siparis ettim. Fiyati gayet uygundu ve satici firma puani gayet yuksekti. 16 Aralik gunu urunu kargodan teslim aldim ve hic acmadan evdeyken gazetede gormus olduğum internette sahte deterjanlar satiiliyor haberinden sonra icime kusku dustu ve uretici firma olan P&G sirketine bir mail attim. Ertesi gun beni arayarak; urunun arka tarafinda yer alan seri kodu ve uretim tarihini iletmemi istedikler ve urunun kendi uretimlerinin olmadigini sahte oldugunu belirtiler.


    Yazili bir donus talep ettigimde; urun fotolarini seri numalalari gorunecek sekilde gondermemi istediler ve uretici firma P&G'den gelen cevap


    ***


    XXX Merhaba,

     

    Görsel paylaşım için teşekkür ederiz. Ürün üretim tarihi hatalı olarak görülmektedir. Ayrıca ambalaj yazıları ve ambalaj renginde farklılık tespit edildi. Satıcı firmanızdan destek almanızı rica ederiz. 

     

     

    Saygılarımızla,

     

    P&G Tüketici İlişkileri


    ***


    seklinde oldu. Konuyu hepsiburadaya aktardim ve urunu iade etmememi, 1-2 gun icinde doneceklerini ilettiler ve urunu bana gonderim yapan kisiye gondermemi, gondericinin urunu inceleyerek iade talebime karar verecegini, olumsuz cikarsa geri urunu bana gondereceklerini soylediler. Hepsiburada'dan gelen mesaj;


    ***


    Merhaba XXX,


    XXX numaralı siparişinizde yer alan Ariel Professional 10 kg Beyazlar + Ariel Professional 10 kg Parlak Renkler Toz Deterjan ürününüz 28.12.2020 tarihinde satıcı firmaya teslim edildi.


    Ürününüz satıcı firma tarafından 2 iş günü içerisinde incelenecek ve iade edilmeye uygun bulunursa tutar iade edilecektir. İade kabul edilmezse ürün size MNG Kargo ile geri gönderilecektir.


    Süreci web sitemizde "Hesabım - Kolay İade - Başvuru Takibi” adımlarını izleyerek takip edebilirsiniz.


    Teşekkür ederiz.


    ***


    Yani diyor ki; satici firma urunun sahte oldugunu bile bile satiyor ve cani isterse size bu tutari iade edecek. Sozum su ki; zaten satici firma urunu sahte sattigini biliyor. Ancak ilginc bir sekilde urunun sahte olup olmadiginin arastirilmasi icin ben tekrardan bana urunu gonderen kisiye urunu gonderiyorum. Ben adamin bu durumu kabul edebilecegini nerden bileyim? Gonul isterdi ki; direkt hepsiburadaya urunu gondereyim, onlar incelesin/inceletsin ve sahte olduğuna karar versin.


    Konu ile ilgili iade talebimin olumsuz sonuclanmasi durumunda ne yapmam gerektigini bilenler yesillendirebilir mi?

    Elimde PG ile ilgili yazismalarim var, satici firma ve hepsiburada ile ilgili nasil bir yol izleyebilirim, tavsiyeleriniz var midir?








  • Hepsiburada urunu saticiya gondermemi istedi ve satici da hicbir aciklama yapmadan, hic itirazi olmadan urunu iade aldi ve para iade surecini baslatti. Ancak ayni urun halen hepsiburada'da satista ve HB konu ile ilgili hic bir sey yapmadı. Konu ile ilgili tecrubeleri olanlar var midir?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kertenkele16 -- 6 Ocak 2021; 12:54:41 >
  • Bende bizim burada bir yerde aynı ürünün satışını gördüm. Kuşkulandım almadım. Ama n11'de özaltunyapı_market ten sipariş verdim. Anladığım kadarıyla bu ürünün genel olarak sahte olduğunu düşündüğüm için de siparişi iptal talebinde bulundum. Umarım iptal ederler.

    Olayı paylaştığınız için teşekkürler.

    Keşke ürününün arkasında duran bir firma olsaymış. P&G ayıp etti.
  • Bu konu hep güncel kalmalı. Tabii kaç vatandaş umursar, bilinmez. Bazı vatandaşlar "ucuz olsun da ne olursa olsun" kafasında. Orijinalliği ve kaliteyi umursayan azaldı. TikTok'taki zırvalar yerine böyle şeylere önem verebilen bir toplum olsaydık keşke.


    Mesele, "cayma hakkı" düzenlemesindeki boşluktan faydalanan kötü niyetli satıcılar.


    Bir deterjan, paketi açıldığında iade edilemez, değiştirilemez ürünler kapsamında.


    Paketi açıp kullandınız, baktınız çamaşırınız temizlenmedi, Ariel'in klasik kokusu değil toz sabun kokusu falan geldi, ama yapacak bir şeyiniz artık, paranız boşa gitti.


    Ne yapıyor bu adamlar? Ambalaj fotokopisi yapıp içine toz sabun veya en ucuz deterjandan doldurup kapatıyorlar.


    Böyle sahtekarları N11 yönetimine de Procter & Gamble'a da, adreslerine kadar raporladığım halde, "Gereken aksiyon alınacaktır" gibi cafcaflı laflardan ibaret cevaplar gelmişti ve yıllar sonra baktım da hiçbir aksiyon alınmamış. Aynı ilanlar, aynı mağazalar hala duruyor. Ve bir sürü insan olumsuz yorumlar bırakmaya devam ediyor.


    N11'deki cancanticaret42 mağazası, sahte deterjan satan mağazalardan sadece birisi. Sahibinden'deki tüm deterjan ilanları da sahte.


    Böyle şeyleri Migros, Carrefour gibi zincir marketlerden alın.





  • MarcosDH M kullanıcısına yanıt
    ortada sahtecilik varsa işler değişir hocam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.