Şimdi Ara

Bozuk ürün iade taktiği (MediaMarkt)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3 gün önce MediaMarkt ‘dan bir bluetooth hoparlör aldım.

    Ürünü kutusundan çıkarttığım an içinden bir ses geldiğini fark ettim. Muhtemelen üretim esnasında içerisine ufak bir parça kaçmış ve oynatınca ses geliyor. Etrafında hiç darbe izi yoktu kutusunda da yoktu, yani yere vs düşmemiş. 3 gün kullandım sesinde de sorun yoktu ancak içime sinmedi bu şekilde kullanmak.

    MediaMarkt’ı aradım ve aldığım ürünün sorunlu olduğunu nasıl iade edebileceğimi sordum. Bozuk ürünü iade almıyoruz üreticiye gönderiyoruz ve inceliyorlar, sorun tüketici kaynaklı değilse iade alınıyor dedi. Ne kadar sürer bu süreç dedim en fazla 25 iş günü sürebilir dedi. Sonuna kadar kullanılıyor bu zaman çoğunlukla.

    Ürünü tekrar toparladım ve her şeyi paketine yerleştirdim. Dış bantlarını da yeniledim aynısını yapıştırdım şeffaf bantın. MediaMarkt ‘a gittim , ürünü iade edeceğim dedim. Nedenini sordu, evimdeki bilgisayar kasasının bluetooth ‘u yokmuş bilmiyordum ürünü açmadım o yüzden kontrol edebilirsiniz dedim. Adam kutuyu inceledi bantları vs göründe açmadı bile kutuyu ve direkt iade işlemini onayladı.





    Bozuk ürün alırsanız bozuk demeden iade edin, yeri gelince saf rolü yapmak gerekiyor yoksa tüketiciyi süründürüyorlar







  • ya sen gerçekten bi yılansın
  • ;)
  • Muhtemelen karşındaki deneyimsiz bir kasiyerdi, ancak öyle yapmana ne gerek var? Zaten ürünü gönderdiğin zaman kullanıcı hatası olup olmadığını anlıyorlar, şimdi ürünün açılmış olduğu anlaşılınca direk kasiyere ödetilecek parası.
  • media marki dolandiran bir turk. Almanya bunu konusuyor
  • Daha önce bu hataya düştüm, 1 aydan uzun sürüyor sonuç almak.
    Yurtdışından aldığım ürünlerde iade sorunu yaşamadım hiç. Defalarca Dealextreme üzerinden alışveriş yaptım ve bir sorun yaşadığımda kolay iade ettim.

    Ancak kusurlu gelen bir ürün için 1 ay bekleyemem. Kasada ürünü alırken defalarca iade koşullarını sordum. Ayrıca ürünün kablosunu jelatinini sökmedim. Olan şarjı üzerinden kullandım. Sorun benden kaynaklı değil
  • Cok iyi yapmissiniz . Mediamarkt kadar calisanlarin bilgisiz oldugu bir teknoloji marketi dunyada yoktur . Hem bilgisizler , hem dolandirmaya calisiyorlar . Yaptiklari sigortanin %100 karsilamadigini cok iyi bildigim halde benle inatlasmaya calisan sorumlu ama beyinden noksan kisi yazilani okumakta bile gucluk cekiyor . Bak diyorum maddede ne yaziyor %100 yaziyor mu diyorum olsun ama %100 karsiliyor diyor bana . Tamam diyorum kendi adini soyadini yaz imza at %100 karsiliyor diye birde kimlik fotokopini ver diyorum bu seferde yetkim yok diyor . Sonra baska bir calisan ona dogruyu anlatmaya calisiyor falan filan . Urunler hakkinda da cok cok az bilgiye sahipler malesef .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ürünü aldım kasaya yürürken biri yanıma geldi koşarak. Abi ona belge düzenlememiz gerek yalnız diye ürünü aldı elimden. Kendi adının yazdığı bir belge verdi. Satışı kendisi yapmış gibi gösterdi. Hadi neyse canı sağolsun söylemedi doğruyu ama olsun, ürün sorunlu olursa iade edebilir miyim diyorum bunlarda sorun olmaz abi diyor. İade koşullarını bilmiyor, kasada iki kişiye daha sordum. Kimse ürün sorunlu ise şu olur bu olur demiyor, açmazsanız alabiliriz ancak diyor. Ee sorun çıkarsa ne olacak ? Tüketici yıpranacak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.