Herkese merhabalar. Yoğunluğumdan dolayı anca yazma fırsatım oldu.. Gelelim konuya.
İnternetten elektronik ürün almaya karşı olsamda piyasada,mağazalarda hiçbir şekilde bulamadığım için 15.09.2016 tarihinde Bimeks.com.tr üzerinden cam ocak siparişi verdim. Ürün 1-2 gün bekleyişten sonra ürünle ilgili herhangi bir gelişme olmadığı için müşteri hizmetlerini aradım en kısa sürede kargoya verilecek dendi. Yine bekledim araya hafta sonu bayram tatili girdi derken hala bir gelişme yok. Defalarca arıyorum size geri dönüş sağlanıcak bilgi verilecek deniyor. Ne geri dönen ne de bilgi veren var.Acele ediyorum çünkü mutfak tadilata girdi, tezgah mermeri ona göre kesilecek vs.
Neyse aradan 13 gün geçti yani (28.09.2016) ürün kargoya verildi fakat genel merkezlerinden (gebzeydi yanlıs hatırlamıyosam) gelmesi gerekirken Ankara-Mamak Anatolium şubesinden kargoya verilmiş. Zor bela mağaza müdürüne ulaştım kargo bilgisi vs aldım. 2 gün sonra (31.09.2016) ürün elime geçti.
Eve bir geldim ocağın paketi tam bir fiyasko. Kenarlarındaki köpükler kırılmış ocak Allaha emanet duruyor, ürünü balonlu poşetle sarmışlar, bantlamışlar göndermişler. İşkillendim tabi hemen servisi aradım, içini açıp kontrol edebilir miyim dedim. Montaj esnasında açılması gerekiyor aksi halde garanti dışı kalır dediler el mahkum bekliyoruz..
Aksi gibi tezgah mermeri ve dolaplarda aksilik çıktı araya 10-12 gün gibi bisey girdi. Neyse fazla uzatmadan montaj için geldiklerinde ben evde yoktum telefonda aradılar. Abi ürün teşhir, teşhir ürünü sarıp sarmalayıp göndermişler, orjinalinde böyle bir kutu ve ambalaj yok içindende dirsek gaz borusu çıkmadı dedi. Korktuğum başıma geldi.
Cihaz sorunsuz hiçbir sıkıntısı yok dilerseniz dirsek gaz borusunu 20tl karşılığında ben takarım 2 yıl garantisi başlar dedi.. Kozmetik olarak darbe çizik vs olmadığını söyledi.Lanet olsun diyip montajını yaptırdım
O saatten sonra iade etmeye kalksam kargoydu,iadeydi, onaylanmasıydı,paranın iade edilmesiydi baya bi uğraşmam gerekecekti ki tedarik süreci böyle uğraştırdıysa iade ne olurdu bilmiyorum. Hergün kullanılan birşey olduğu için olan yine bize olcaktı..
Tüm bunlardan sonra bimeks'le görüştüğümde bizden talebiniz nedir dediklerinde, madem teşhir ürün gönderdiniz teşhir fiyatı uygulayın gaz dirsek borusunun fiyatını karşılayın dedim 1 haftadır ne arayan ne soran var :)
Demem o ki sakın ama sakın Bimeks'ten uzak durun. Böyle ciddiyetsiz bir firma daha görmedim. Ucuzmuş, stokta varmış vs şeylere kanmayın. Dilim yandıktan sonra gördüm ki birçok kişiye teşhir ürün, müşteriden iade alınan ürünleri satıyorlarmış aman diyim. Başınızı ağrıttım kusura bakmayın :)
bimere şikayet etmelisin. bence söktür iade et. yılbaşı yaklaşırken stokları bitiyorlar internetten ürün alacaklar teşhir geleceğini bilsin öyle alsın.satarken outletten değil düz satıyorlar teşhir gönderiyorlar, stok yok.
Şu saatten sonra iade etmem biraz zor çünkü annem ciddi anlamda bunaldı bu durumdan malum bütün günleri mutfakta geçiyor.
Şikayetvar'a yazdım hiçbir şekilde geri dönüş yok sallamıyorlar orayı. Bimer'e yazdım Gümrük ve Tic. Bak. iletilmiş daha sonraki gelen mailde tüketici mahkemesine başvurmam gerektiği söyleniyor. Daha iade için uğraşamıcam fakat olur da sipariş vermeyi düşünen olur vs samimi şekilde söylüyorum uzak durun.
Sana denk gelmiş diye düşünen olabilir belki ama biraz şikayetleri okursanız daha iyi anlayabilirsiniz.. Verilen sipariş onaylanmıyor, onaylansa kargoya verilmiyor, geri dönüş sağlanıcak deniyor geri dönüş yok, hiçbir sorununuzu çözmüyorlar, çözmeye yönelik birsey yapmıyorlar.. Allahtan iade etmedim aylardır parasını alamayanlar var.