Şimdi Ara

Amazon.com.tr kullanılmış ürün göndermesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, 3 Ocak Perşembe günü aldığım 970 Evo M2 SSD bugün elime ulaştı ama karşılaştıgım manzarayı ben ilk defa yaşadım defalarca Amazon amerika ve almanyadan alışveriş yaptım hiç böyle bişeye denk gelmemiştim, ürünün kutusu açılmıştı ve anakarta giren pinlerinde resmen lekeler vardı. Hepsiburada'yı gömüyoruz ama oradan bile yaptığım hiçbir alışverişte böyle bişey göndermediler bana. Sanırım rezillik Türkiyede olunca başlıyor.

    Kutu bana bu şekilde geldi etiketi ben kesmedim biri kesmiş ve keserken kutuyuda çizmiş belliki,

    Amazon.com.tr kullanılmış ürün göndermesi

    Amazon.com.tr kullanılmış ürün göndermesi


    Resimde belli olmuyor malesef ama siyah lekeler var anakarta giren 2 kısmında da.

    Amazon.com.tr kullanılmış ürün göndermesi


    Sadece müşteri deneyimimi paylaşıyorum herkesin görmesi için. Defalarca Amazon.com ve .de den alışveriş yaptım hiçbirinde böyle bişey olmamıştı.







  • Fabrika cikisli lekeli olabiliyor bazen gidip tak bilgisayara magician da veri yazilmis mi ustune gorursun zaten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kutu da mı fabrika çıkışlı arasına bıçak sokup kesilmiş çizilmiş hocam? sadece o olsa bende önemsememde bariz birisi arasına bıçak sokup kanırta kanırta açmış.
  • Bugia B kullanıcısına yanıt
    amazonda iade politası çok katı sıkıntı etme video çekti isen sormazlar aldıgın satıcı sıkıntılı ama direk amazonda aldı isen iade çok kolay yapar düzeltirsin depolarda böyle şeyler olur yanlış ürün göndermiş olabilirler iyi forumlar
  • ST0RMHAWK kullanıcısına yanıt
    Direk amazondan aldım, video vs. çekmedim. İade alacakları konusunda şüphem yok sadece deyeniyimimi paylaşıyorum herkes görsün diye.
  • Alıp kullanıp 13. Gün iade eden vatandaşlarımız olduğu sürece böyle sorunlarla karşılaşmaya devam edeceğiz. Şimdi benim merak ettiğim bu 13. Günde iade edilen ürünleri bu firmalar çöpemi atmalı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Peki bize mi göndermeli? sıfır diye alıyorum gider ikinci el alırım o zaman niye fazla para vereyim? beni ilgilendiren kısım sadece bu, bu zamana kadar hiçbişey alıp sonradan iade etmedim, firmanın iade edilen ürünleri ne yapacağı beni ilgilendirmiyor acıkcası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bugia -- 5 Ocak 2019; 12:13:18 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bugia B kullanıcısına yanıt
    Ben enpati yapmayı seven biriyim bir saticisin ve sattiğin ürünlerde sorun olmadığı halde birileri 13. Günde devamlı iade ederse ne yaparsın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    ben ona dikkat etmedim sanıyorumki ilk başta böyle :D o zaman zor video yoksa bile iade almazlar denesin ama şansını arkadaş iyi forumlar
  • ST0RMHAWK kullanıcısına yanıt
    Arkadaş hayal kuruyor alıp 13 gün kullandığım felan yok ürün elime birkaç saat önce ulaştı lütfen dikkatli okuyun. İade başvurumu yaptım onaylandı ve 20lira hediye çeki ve satın aldığım fiyattan tekrar alabilmem için yardımcı olacaklarını söylediler o konuda bir sıkıntım yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bugia -- 5 Ocak 2019; 12:25:6 >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Bende hayal kurmayı sevmeyen biriyim ve de satıcı değilim üzgünüm.
  • Bugia B kullanıcısına yanıt
    tamam dostum ozaman dedigim gibi amazon bu yüzden en iyi satıcılardan biri çünkü adamlar baştaki politikaları müşteri memnuniyeti türkiyedeki dev şirketler bu yüzden tırstı paso indirim yapıyor rakip dişli olunca yararı olur sevindim ks bakma dikkat etmemişim iyi forumlar iyi hafta sonları...
  • ST0RMHAWK kullanıcısına yanıt
    Est. hocam teşekkürler size de iyi hafta sonları dilerim.
  • Bugia B kullanıcısına yanıt
    Yav ben sen yaptın demiyorumki bu tip sorunlarla karşılaşma nedenini anlattım. Ben satıcı olsam mecbur paketliyip satmaya çalişirdim diyorum ne olacak o ürünler çöpemi gitsin diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam sağolun, onca firma çalışanı varken biz mi düşünelim ne yapacaklarını, amazon.com'da görüyoruz refurbished ürünleri o mantıkla satsınlar onlarıda o zaman. Sıfır dıye alıp 2.ci el yıpranmış ürün gönderilmesinin satıcı yönünden hiçbir haklı tarafı yok bence.

    En azından yenilenir ne bileyim tekrar yeni bir kutuya konulur etiketi açılmamış yıpranmamış göz görmeyince gönül katlanırmış misali böyle göz göre göre yıpranmış kutuda ürün gönderilmesini ben doğru bulmuyorum. illaki aldığımız bazı ürünler iade etmiş yenilenmiş oluyor ama görmüyoruz farketmıyoruz bu kadarı fazla ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bugia -- 5 Ocak 2019; 12:49:20 >
  • Cihazın Smart değerlerine bakıp sıfır olup olmadığını kabaca anlayabilirsiniz. Amazon.com.tr'den bizde müzik seti almıştık ve kumanda pili kullanılmış gibiydi. Ama %100 emin olmadığımız ve ürün çalıştığı için şikayette bulunmadık. Amazon bunu yaparsa diğerleri ne yapmaz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Cihazı iade ettim paramıda aldım hocam teşekkürler yorumunuz için. Bilgisayarıma takmadım sıfır diye aldığım bir üründe o etiketi açan ben olmak isterim bununda hakkım olduğunu düşünüyorum, birisi kesici bişeyle bariz bir şekilde çize çize açmış kutuyu, pinlerin üstünde lekeler var. Programda sıfır da gösterse içime sinmeyecekti. Belli olmayan bir tarafı yoktu anlayacağınız. Hayatımda ilk defa bir ürünü aldıkdan sonra iade ettim. Bir daha da bulaşmam TR Amazon'a. Amazon.de'den alırım daha iyi oda 2 yıl garantili 2-3 günde de gönderiyolar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.