|
Skechers Ayakkabı Deformasyonları ve Tüketici Hakem Heyeti Süreci
Skechers marka ayakkabılarınızda meydana gelen deformasyonlar nedeniyle ürün kalitesinden memnun değilseniz, Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz.
Tüketici Hakem Heyeti, tüketiciler ile satıcılar arasındaki uyuşmazlıkları çözmek üzere oluşturulmuş bir kurumdur. Ayakkabı deformasyonları da bu uyuşmazlık kapsamına girmektedir.
Skechers ayakkabı tüketici hakem heyeti başvurusu yapabilmek için şu koşulları sağlamalısınız:
- Ayakkabıyı satın aldığınız tarihten itibaren 60 gün geçmiş olmamalıdır.
- Ayakkabıyı normal kullanım koşullarında kullandığınızı kanıtlamalısınız.
- Ürünün deformasyonunun üretim hatasından kaynaklandığını göstermelisiniz.
Başvuru işlemi için aşağıdaki belgeleri hazırlamalısınız:
- Başvuru dilekçesi
- Ayakkabının faturası veya fişi
- Ayakkabının fotoğrafları (deformasyonları gösteren)
- Satıcıyla yaptığınız yazışmalar (varsa)
Başvuru işlemini yaptıktan sonra Tüketici Hakem Heyeti, başvurunuzu inceleyerek bir duruşma günü belirleyecektir. Duruşmada, siz ve satıcı, iddialarınızı ve delillerinizi sunacaksınız.
Tüketici Hakem Heyeti, inceleme ve duruşma sonucunda bir karar verecektir. Karar, taraflar için bağlayıcıdır. Eğer Tüketici Hakem Heyeti sizin lehinize karar verirse, ayakkabının bedelinin iadesini, değişimini veya tamirini talep edebilirsiniz.
Skechers ayakkabı tüketici hakem heyeti başvurusu yapmadan önce, satıcıyla iletişime geçerek sorunu çözmeye çalışmanız önerilir. Ancak satıcıyla sorun çözülemezse, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmak yasal hakkınızdır.