Şimdi Ara

Amazon Türkiye İki Defa Kusurlu Ürün Gönderdi!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
7.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
133 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pazar gece amazon'dan laptop siparişi verdim.Pazar günü kargoya verildi.Salı günü elime ulaştı buraya kadar bi sıkıntı yok.Ne olduysa ürün elime ulaştıktan sonra oldu.Cihaz Free DOS olarak geldi Windows'u kurdum bi baktım ekranda kalın çizgi şeklinde parlaklık. Çok önemli değil garantiye gönderirim diye düşündüm. Lenovo'nun kendi sitesine girdiğimde ikinci bir şokla karşılaştım cihazın garantisi başlayalı 5 ay olmuş. Durum böyle olunca cihazın kasasını güzelce bi inceledim sol tarafında hafif bir açıklık kasa muhtemelen daha önce açılmış. Hemen müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım iade alacaklarını değişim yapmadıklarını söylediler. Kredi kartından taksitle almıştım ama geriye her ay taksit taksit yatırılıyormuş onu öğrendim.Tekrar müşteri hizmetlerini aradım bu sefer hesabına cihazın tutarını hediye kartı olarak tanımlayalım cihaz depomuza ulaştığında aynı ürünü aldığınız fiyattan sipariş geçersiniz dediler, tamam dedim mobil uygulamadan hediye kartını seçerek iade işlemini gerçekleştirdim cihazı kargoya verdim. Akşama doğru tekrar müşteri hizmetlerini aradım durumu yine anlattım hediye kartı olayı için müşteri hizmetlerindeki çalışanda dedi ki kredi kartına geri iade edilecek sistemden değiştiremiyoruz iptal edip yeniden kargoya vereceksiniz kargo şirketini aradılar iptal ettiler ertesi gün kargo şirketine gittim adamlar ürünü göndermiş.Amazon gönderileri iptal edilmiyor dediler.
    Bakiye tutarı amazon hediye kartına yattı aynı üründen yeniden sipariş verdim ikinci sipariş elime ulaştı ve bu ürününde garantisi 31/08/2018 tarihinde başlamış bunun ekranda da diğerine nazaran hafif şerit var ve kasadaki açıklık bunda da var amazon müşteri hizmetlerini aradığımda ise geri gönderin demekten başka bir şey yapmıyorlar.

    Gelelim asıl meseleye:
    --Amazon'un gönderdiği ürün nasıl ikinci el olabiliyor?Hiç mi kontrol edilmiyor ürünler?

    --Eğer dikkatli olmasaydım bana ikinci el garantisi 5 ay önce başlamış bi cihaz göndereceklerdi.Amazon dan ürün alırken biraz daha dikkatli.

    --Daha önce Amazon tr den bu tür şey sipariş veren arkadaşlar garanti sürelerini bi kontrol etsinler.

    Amazon Türkiye İki Defa Kusurlu Ürün Gönderdi!!!

    Amazon Türkiye İki Defa Kusurlu Ürün Gönderdi!!!

    Amazon Türkiye İki Defa Kusurlu Ürün Gönderdi!!!

    Amazon Türkiye İki Defa Kusurlu Ürün Gönderdi!!!


    Edit: Satıcı amazon.com.tr . Ürün şuan serviste parça bekliyorum.Garanti arkadaşların dediği gibi fatura tarihinden itibaren başladı.

    Öne çıkara basarsanız daha fazla kişiye ulaşabiliriz.Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbil -- 27 Aralık 2018; 22:12:59 >







  • Baya yazı yazıp ss eklemişssin e rezalet puanınından 10 üzerinden 9 olduğunu düşünerekten tüketicinin bilinçlenmesi amacıyla bu konuya bir up çekmek bana düşer.
  • Amazon tedarikçi olduğu için cihaz kontrolü yapmıyor genelde. Dolandırıcılığı yapan bunlara ürün sağlayanlar olmalı. Amazon gidip dolandırıcılık yapacak bir firma değil..

    Yine söylüyorum; Amazon TR için uygun bir şirket değil. Türk çalışanlar işini benimsemiyor. Bunu Amazon.de'de çalışan Türklerden beri söylüyorum. Sorun çözmek yerine 2 kat sorun yaratıyorlar.

    Umarım sorunun çözülür...
  • bu nasıl iş ya demekki o modelin çoğu kolpadan sıfır diye satılıyor orada bir kaç alışverişim olmuştu paketleme vs. tamam dandiktide bu kadar ileri gittiklerini düşünmemiştim.
  • O sitede yazan garanti laptopunuzun üretim tarihiyle başlayan garantisi. Mesela siz şimdi faturasız yetkili servise gitseniz 5 aydır kullanıyormuşsunuz gibi işlem yapar yani faturasız işlemlerde garanti üretim tarihinden itibaren başlar.
  • Siteye mesela hesapnaçıp laptopunuzu kaydedin daha sonra fatura resimlerini vs. de eklerseniz garantinizin başlama süresini sizin laptopu satın aldığınız zaman çekerler. Ortada herhangi bir ikinci el laptop durumu yok. Tabi ekrandaki çizgiler içinizi rahatsiz ediyorsa değiştirin laptopu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asus gl702

    O sitede yazan garanti laptopunuzun üretim tarihiyle başlayan garantisi. Mesela siz şimdi faturasız yetkili servise gitseniz 5 aydır kullanıyormuşsunuz gibi işlem yapar yani faturasız işlemlerde garanti üretim tarihinden itibaren başlar.
    olurmu hiç öyle şey, sitedeki bilgi ürünün daha önce distribütörün elinden çıktığı anlamına gelir.
    teknosadan hepsiburada dan bilgisayar aldım defalarca hepsinin garanti sorgulaması benim ürünü aldığım gün veya ertesi gün çıkmıştır.
    çok değişik bir savınız var nereden öğrendiğinizi merak ediyorum.
    Eğer kendi tecrübeniz ise alışveriş yaptığınız yerlere dikkat edin.

    (tek örnek vereyim 2 yıl garantili ürün alıyorsun siteden sorgulatıyorsun ve 6 ay önce garantisi başlamış gözüküyor , elindeki fatura a firmasının ürünü sana sattığını yazar, garanti başlama tarihi yazmaz, sen 6 önce garantisi başlamış ürün almışsındır ve 18 ay kalmıştır garantinin dolmasına.)




  • cptANGRIST C kullanıcısına yanıt
    Lenovo uluslararası bir firma büyük ihtimal dediğim durum var bende geçen sene amazon.com (usa) den laptop almıştım mesela laptopun garantisi internette ben almadam 8 ay önceyi gösteriyordu tamda üretim tarihi. Hatta yetkili servise gitmiştim faturamı vermiştim onlar amazona ulaşıp faturanın gerçekliğini tespit ettikten sonra ürünümü onarmışlardı (çünkü sitede yazan bilgiye göre garantim çoktan bitmişti).


    Hem konu sahibi zaten amazondan almış ürünü belki tedarikçiside amazondur ve yurtdışından getirttiği için ek olarak kayıtlıbdeğildir garanti bilgileri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asus gl702 -- 26 Aralık 2018; 1:31:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asus gl702

    O sitede yazan garanti laptopunuzun üretim tarihiyle başlayan garantisi. Mesela siz şimdi faturasız yetkili servise gitseniz 5 aydır kullanıyormuşsunuz gibi işlem yapar yani faturasız işlemlerde garanti üretim tarihinden itibaren başlar.
    ++99999999
    Aynen söylediğiniz gibi...
    O tarih bilgisayarın fabrikadan çıkıp piyasaya sürüldüğü tarih ve lenovo, cihaza ait faturanız olmasa bile fabrika çıkış tarihi itibari ile thikpad gibi üst seviye cihazlarda 3 yıl diğer cihazlarda ise 2 yıl garanti hizmeti verir.
  • Hocam Amazon dolandırıcılık falan yapmıyor, ülkeye getiren firmadan sana gönderiyor ürünü tek tek ürünleri kontrol edemez ki. Ürün problemli çıkarsa da yardımcı oluyor işte...



    Garanti konusunda da yanlış bilgiye sahipsin, cihaz üretim-dağıtım tarihinde garantisi otomatik başlar. Bir çok firma bilgi olarak bunu sistemine işler. Daha sonra kullanıcı üreticinin sitesine girip satın aldığı tarihi/faturayı kayıt ederek garanti süresini değiştirir. Bunu yapmasa bile faturayı ibraz edip servise gider ve yine satın aldığı tarihi baz aldırır. Fatura veya kayıt yoksa üretici ilk tarih baz alır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 26 Aralık 2018; 9:33:40 >
  • Ben 2 tane mikser aldım 7 tane gönderdiler aradım yanlış okumuşunuz 5 tane fazlayı göndereyim dedim tamam dedilet koskoca koliyi teslim ettim iade ettim 1 sefer aramadılar birdaha.

    Kendilerine çok kırgınım.
    Şimdiki aklım olsa böyle hayvanlık yapacaklarını bilsem satardım mikserleri. Birşey beklediğimden değil ama o 5'li koca kolliyi taşıdım ben o kadar. Barkodla da uğraştırdılar 2 saat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GörünmezAdam -- 26 Aralık 2018; 10:54:49 >
  • GörünmezAdam kullanıcısına yanıt
    Mikser mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GörünmezAdam

    Ben 2 tane mikser aldım 7 tane gönderdiler aradım yanlış okumuşunuz 5 tane fazlayı göndereyim dedim tamam dedilet koskoca koliyi teslim ettim iade ettim 1 sefer aramadılar birdaha.

    Kendilerine çok kırgınım.
    Şimdiki aklım olsa böyle hayvanlık yapacaklarını bilsem satardım mikserleri. Birşey beklediğimden değil ama o 5'li koca kolliyi taşıdım ben o kadar. Barkodla da uğraştırdılar 2 saat.
    Vay odunlar vay
  • Ürünü geri iade edersem yenisini 6 ay alamayacağım için servisi aradım durumu anlattım garantiyi faturayı yollayın fatura tarihinden itibaren başlatalım dediler.Ekrandaki parlaklıkları da garantiye söyledim garantiye yollayın cihazı bakalım dediler.Aynı gün cihazı garantiye yolladım hala kargoda sadece ekran değişimine razı olacağım.Satıcısı Amazon olmasa bu kadar beklenti içinde olmazdım doğrusu sonuçta olabilecek hatalar ama iki defa aynı hatanın tekerrür etmesi ilginç.
  • GörünmezAdam kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri hizmetleri ilgisiz geldi bana n11 de başıma bir sorun gelmişti satıcıyla halletmiştim bu kadar sürmemişti.
  • Dolandırıcılık demek çok manipülatif ve zalimce olmuş. Menfaatin uğruna sosyal linç yaratmaya çalışıyosun. Adam iade alalım diyor daha ne yapsın?
  • Amazonun mail müşteri hizmetleri bile çok hızlı.Her firmada olabilir böyle şeyler ve zaten iade almak konusunda en duyarlı firmadır amazon sen abartmışsın sanki iade almıyorlar gibi.Amazon kazansın diğer firmalar kazancağına diyip amazondan alışveriş yapıyorum ve mutluyum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kıyamet Senfonisi -- 26 Aralık 2018; 12:10:1 >
  • cptANGRIST C kullanıcısına yanıt
    Asusta böyle eğer faturasız garantiye verirsen üretim tarihinden başlıyor.
  • İthalatçı garantili olmasın? Ürünün linkini atar mısınız?
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.