Şimdi Ara

Amazon Türkiye İki Defa Kusurlu Ürün Gönderdi!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
7.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
133 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bana amazon.com dan bile 1. el diye 2. el ürün çok geldi com.tr de neden olmasın ki
  • Amazon tr fazla yasamaz aga.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • adamlar problem çıkarmadan 2 kere iade almışlar. tr de bunu yapan site var mı, uğraştırmadan ? Ben bilmiyorum da ...
    Bu arada kredi kartına yapılan iadelerde miktar kullanılabilir limite eklenir ama her dönem de işlemlerde gözükür. teb ve ziraat kartıma çeşitli sitelerden iade aldığımda durum bu şekilde olmuştur. boyner,n11,gg gibi. ama her dönem limite ekleniyorsa sizde kullandığınız banka ile alakalı da olabilir.
    Hatta daha yeni n11 den bin tl iade aldım. Kullanılabilir limite bin tl eklendi ama her dönem dönemiçi işlemlerde 300tl iade diye gözüküyor.
  • Konu bana saçma geldi. Satıcı Amazon.com.tr değilse -ki öyle olsa her türlü ilgilenirler- sorun satıcıda. Amazon satıcının yolladığı her ürünü açıp kalite kontrol yapamaz. Sorunlu çıkıyorsa iade et gitsin. Para senin paran, bi insan neden ısrarla sorun yaşadığı siteyle uğraşır anlamıyorum.
  • sbil S kullanıcısına yanıt
    Hocam iade işlemi taksit taksit gibi gözükse de kredi kartı limitiniz otomatik yükselir. Ödeme yapmadığınız ayların ödemeler otomatik olarak - + olacak şekilde sisteme yansıtılır. Yeni aldığınız ürünlerde bedel iadesi tarafında sorun olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarı çıkardım ama bu lenovo bildiğimiz gibi hiç değişmemiş...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu ülkenin havasını soluyan 3 kağıtçı oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • satıcı amazon.com.tr mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asus gl702

    O sitede yazan garanti laptopunuzun üretim tarihiyle başlayan garantisi. Mesela siz şimdi faturasız yetkili servise gitseniz 5 aydır kullanıyormuşsunuz gibi işlem yapar yani faturasız işlemlerde garanti üretim tarihinden itibaren başlar.
    Evet doğru bu, bende gittigidiyor'dan laptop aldım, baktım garantisi aylar önce başlamış gözüküyor. Asus teknik servisi aradım anlattım o sizin bilgisayarınıza özel başlangıç tarihi değil, üretim tarihini gösteriyor dediler. Lenovo'da da aynıdır muhtemelen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şekilsiniz ya -- 27 Aralık 2018; 1:8:27 >
  • aldığın laptop marka model ne kardeşim ben de alacağım da bir laptop?
  • Bahsettiğiniz problemler LCD(liquid crystal display) lerde çok yaygın bu konuda Amazon'un yapabileceği bir şey yok Amazon üstüne düşen vazifeyi yerine getirip iade almış. Bu üreticinin yani Lenovo'nun kalite kontrolüyle alakalı. Evet hakkınız olan sorunsuz bir LCD'e sahip laptopu size temin etmeleri gerek,ancak sizin bizim istediğimiz seviyede kalite kontrol ile üretilirse bu ürünler her sorunlu ürünü kenara ayırırsalar şuan ki fiyatlardan en az 2 kat daha pahalı olur laptop,monitor,televizyon vb. LCD içeren cihazlar. Garanti konusunda da yukarıda arkadaşlar belirtmişler bu tip uluslararası garanti veren firmalar genelde üretim tarihinden itibaren garanti başlangıç gösteriyorlar eğer gerekirse sonra siz fatura üzerinden de işlem yaptırabiliyorsunuz benzer durumu bende Güney Koreden aldığım HP laptop için yaşamıştım. Zaten cihazınızı ters çevirirseniz altında üretim tarihi yazıyorsa sitede ki tarihle uyuşuyordur.




  • Muhtemelen ürünler daha önce satıldı ve sonrasinda bilmedigimiz bir nedenden dolayi iade edildi. Daha sonra servis kontrolünden geçip tekrar paketlendi ve aynı ürün tekrar satışa çıkarıldı. Bu sebeple hem ürünlerin garantisi başladı hemde kontrolden geçtikleri için içi açıldı. Asıl sorun bu ürünlerin kontrol/tamir sonrası hicbir sorun yokmuş gibi 0 olarak satılmaya çalışılması.
    Yurt dışındaki refurbished ürünleri burada 0 diye satıyorlar firmalar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kulspruta kullanıcısına yanıt
    Bir esnaftan alınsaydı bu laptop şimdi çoktan linç etmiştik, bu ülkede esnaflar 4 para etmez batsınlar vs. diye örnekleri çok. Amazon dediğimiz internetteki esnaf mal alıp satıyor bu kadar, o zaman adam gibi sattığı malı ya da tedarikçisini kontrol edecek ve gerekli önlemi alacak, almayacaksa eğer köşedeki ayakkabıcı esnaftan ne farkı var Allah aşkına sadece malını iade alması mı? Ne olacak arkadaşımızın kaybettiği zaman ürünü bekle Windows kur olmamış iade iste kargoya götür, zaman bu kadar ucuz mu?



    Amazon Türkiye henüz beceremedi bu işi, sanki sektöre dün girmişler gibi bir beceriksizlik var. Know how da mı yaomamışlar yahu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus gl702 kullanıcısına yanıt
    2 yıllık bir laptop olsa ve 2 sene boyunca satılmasa o ürün artık garantisiz diyorsunuz.öyle birşey mümkün değil Laptopu alıp faturalandırdıktan sonra garantiye giriş yapılıp garanti başlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon, türkiye ortamına alışamadı daha, ne kadar çakal satıcı varsa amazona dadanmış durumda...

    Geçen ay eşim el süpürgesi alacak heryere baktı amazonda aynı ürünü diğerlerinden %10 ucuza buldu hemen aldı, neyse biz unuttuk sipariş olduğunu 1 hafta geçti akşam oturuyoruz sordum senin süpürge ne oldu diye "aaa evet bir bakayım niye gelmedi o" dedi baktık SİPARİŞ YOK bana verdi baktım hakaten yok, inceledim "SİPARİŞ TEDARİKÇİ TARAFINDAN İPTAL EDİLMİŞ" yazıyor. Ne bir mail ne bir telefon ne bir sms hiçbirşey yok, dedim adamın ürünümü yok sayfaya bir girdim %20 zamlı aynı ürün bana el sallıyor...

    Eşim telefon etmeye bile değer bulmadı Türk satıcılarını öğrenememişler henüz eğer sipariş iptal ediyorsan müşteriyi ARAYIP konu hakkında bilgi vermelisin ve eğer ürün tedarikten dolayı iptal ediliyorsa birdaha o ürünü girerken desturla girmelisin...




  • Bana da kullanılmış, anakartı değiştirilmiş telefon yolladılar :) amazondan artık herşeyi bekliyorum bu kadar lakayıklıkda olmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam siz o garanti tarihine pek takılmayın fatura tarihinden itibaren 2 veya 3 yıldır garantisi sistemdeki tarih ise disbiratörün amazon vatan bilgisyar gibi mağazalara verdiği garanti süresi. aynısı başıma gelmişti ürün 0 dı açılmamış bile ama dikkatimi çekmişti sordum endeks bilişime aynen böyle söylediler. Oradaki tarih seni bağlamaz bağlayacak olan fatura tarihinden itibarendir.
  • Ben şunu öğrendim; bu ülkenin satıcısından bir şey alıyorsan, hiiiç ürün bozuk çıktı yok efendim şurası kusurlu yok burası kusurlu demeyeceksin. Çünkü bunu deyince adamlar üzerine çöküyor. Yok sen yaptın yok garantiye verelim yok servis baksın bik bik bik...

    En temizi, size kusurlu ürün gelirse hiç düşünmeyin olduğu gibi kutusuna koyun aynı çıktığı şekilde ve "cayma hakkımı kullanıp iade ediyorum" diye gönderin. Sonra da arkanıza bakmayın.

    Amazon kendi sattığı ürünlerde mağdur etmez zaten; gerisine de böyle...

    Ben gittigidiyordan arabanın arka koltuğuna bir köpek örtüsü almıştım. Kargo paketinden çıkardım ki kargo paketi sağlam olan ürünün kendi paketi ve kendisi ortadan yırtılmış... Köpek için olduğu için su geçirmez malzeme zaten dolayısıyla delik olmaması çok önemli.

    Bir eşeklik ettik satıcıya insan gibi söyledik "aga bu geldi ama burası böyle lakin kargo paketi sağlamdı yani gönderilirken kusurluymuş bu..."

    Satıcının muhtemelen gözleri parladı tabi aha ben bunu bu adama kakalarım diye... Dedi ki üretici firmaya gönderin bana göndermeyin. Yok ya dedim bir garanti ile mi uğraşacağım elli liralık örtü için? Yok olmaz kem küm en son dedi gittigidiyor ulaşacak size. İyi dedik.

    Ben yine de iadeyi başlatmıştım... Ben başlatıyorum adam iptal ediyor. Ben başlatıyorum adam iptal ediyor. Gittigidiyor'a mesaj attım hayırdır ne iş bu iptal oluyor diye... Adamlar demesin mi cayma hakkına girmiyor o yüzden satıcının inisiyatifinde diye. Adam artık gittigidiyor'a ne diye anlattıysa durumu... 10 defa git gel oldu böyle ben iade başlatıyorum adam iptal ediyor.

    En son ekşisözlüğe başlık açtık bir arkadaşın yardımıyla... Sonra gittigidiyor aradı beni efendim özür dileriz de sorun yaşadığınız için de iade işleminiz tamamlanacak da şu da bu da... Birden çok müşteri dostu kesildiler nasıl olduysa. 30 lira da indirim kuponu verdiler limitsiz.

    En baştan hiç kusurdan bahsetmeden cayma hakkı diye bassaydım hiç uğraşmayacaktım bunlarla... Herkese ders olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbil

    Hocam müşteri hizmetleri ilgisiz geldi bana n11 de başıma bir sorun gelmişti satıcıyla halletmiştim bu kadar sürmemişti.
    Musteri hizmetleri meselesi de anlastiklari firmayla alakali. Arkadasim oyle bi iste calismis oldugu icin biliyorum, genel olarak kendi aglarini degil hazir kurulu olan aglarla calisiyorlar. Ve yuksek ihtimalle cogu seye elini surmeyen amazon icin de aynisidir, yani her sekilde milletimizin isguzarligina geliyor olay Bi 10 sene once boyle degildik...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bak kardeş zaten bir çok kişi gerekeni yazmış ama kafanda soru işareti kalmasın diye söylüyorum.

    Ben de Hepsiburada'dan satıcısı hb olan Lenovo bilgisayar aldım. Garantisi 1 ay önce başlamış gözüküyordu. Aradım sordum bu tarih bilgisayarın üretim tarihi gibi birşey dediler. Önemli olan fatura üzerinde yazan tarih.

    Ekranda sorun olması ve kasada açıklık bu modelle alakalı bir durum. Sanıyorum aldığın bilgisayar v330 modeli. Ben de bir ara baya araştırmıştım bunu ve kasasında bu tarz sorunlar yaşayan çok kişi vardı. Belli ki kronik bir sorun. Ben de bu sebepten vazgeçmiştim zaten.

    Kısacası Amazon 2. el ürün satmıyor. Söylediklerine ve fotoğraflara dayanarak bunu çok rahat söyleyebilirim.

    Bence v330 almak yerine ideapad 330s bakabilirsin. Cuma indiriminde 3850 tl'ye almıştım hb'den. v330'a göre artıları daha yeni bir model olması, ince çerçeveler, ips ekran, ışıklı klavye gibi önemli farkları var. Bence v330'a 3000 tl verilmez şu an.


    Edit: sonradan gördüm almışsın zaten inş sorunsuz kullanırsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaXiLoPeZ -- 27 Aralık 2018; 11:21:11 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.