Merhaba, Xbox kontrolcüsünün takılma sorunu yüzünden,ürünü servise göndermek istedim ve garantisinin bitmesine 14 gün vardı.Konu ile ilgili Xbox Türkiye ile iletişime geçtim ve kontrolcüyü servise göndermemi istediler.1 gün sonra ürünü,Sakarya'nın 10km dışındaki UPS deposuna götürererek teslim ettim ve beklemeye başladım.5-7 günde 1 kez aradığımda Xbox Türkiye,21 işgününü hatırlatarak beklemem gerektiğini söylüyordu. Aradan Eylül ayı geçtikten sonra 03.10.2024'te bir mail aldım ve yeni kontrolcümün kargoya verildiği yazıyordu.04.10.2024 13:00 saatlerinde UPS kargo tarafından gelen kargoyu açtığımda şok geçirdim.Kutu kısa orjinal olmayan bantlı bir bant ile bantlanmıştı ve 40 gün sonunda kullanılmış bir kontrolcü ile karşılaştım. Süreç hem yavaştı hem de yeni bir cihaz göndereceğiz demelerine rağmen başka birinin arızalı kolunu göndermişlerdi.Az önce Xbox Türkiye'ye durumu anlatarak yardım istedim ve onlarda durumu Xbox'ta çalışan üst departmana aktaracaklarını,servise müdahale edemediklerini söyledi benden gelen cihazın görsellerini aldı. Şu an beklemedeyim,Allah kimseyi Microsoft Servisi'nin eline düşürmesin.Rezalet bir deneyime kaldığı yerden devam ediyorlar.. Not:Paylaşma amacım bana yaptıkları rezillikleri görün istiyorum.Hiçbir firma,müşterisine böyle davranmaz veya davranamaz. 21 Ağustos 2024 tarihinde göndermiş olduğum kargo: 04.10.2024 tarihinde UPS ile gelen kargo: Oysa yeni bir cihaz vereceklerine dair mail ama buna rağmen kullanılmış bir cihaz yolladılar. Sizden konuya destek bekliyorum arkadaşlar,bugün bana yapılan yarın sizin de başınıza gelebilir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vommel -- 4 Ekim 2024; 14:21:54 > |
Xbox Servisinde Yaşadıklarım( 40 gün sonunda kullanılmış,başkasına ait kol gönderildi)
-
-
Tekrar gönder bence hocam. Gelen kol iğrenç. Kirli, pis bir de. Leş gibi
-
Desteğin için teşekkürler hocam,Xbox Türkiye'yi arayıp durumu bildirdim.Birkaç gün içerisinde dönüş yapacaklarını ve ona göre aksiyon almamı söylediler.Bir baba olarak,oğluma karşı 40 gündür yeni bir cihaz göndermeyerek mahcup ettiler beni..
-
Microsoft servisten ilk defa böyle bir şey görüyorum. Genelde sıfır kapalı kutu kol gönderiyorlardı. Bence hatalarını telafi edecektirler.
-
Normalde 1 hafta içinde değişim yapıp 10 güne cihazları gönderiyorlarmış.Benim 40 gün beklemem gerekti.Üstüne başkasına ait kullanılmış bir kol gönderildi.Oğluma 20-25 gündür "Aradım,gönderecekler oğlum" diye söz veriyordum zaten.Kendinizi benim yerime koyun,bir baba olarak telafisi olur mu?
-
Hocam oğlun için üzücü bir durum. Sizde niyeyse çok aksaklıklar yaşanmış, umarım bir daha yaşanmaz ve çabucak ulaşır elinize. Fakat oğlunuza bu kadar mahçup olma durumunu anlayamadım. Sonuçta bir baba olarak, konsoluna kadar ihtiyaçlarınızı eksik etmemişsiniz. Kul yapısıdır arızalanmış değişime gitmiş. 1 ay geç gelir , elbet yapılır cihaz... Beklemeyi ve sabretmeyi de öğretmeniz gerek. Sonuçta sizin hatanız yok burada, firmanın suçu var. Bu babalık duygularınızı zedelememeli.
-
40 gün çocuğu konsolsuz bırakacağına yeni bir game pad alsaydın ya?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X