Şimdi Ara

Amazon, Kullanılmış Ürünü Geri Göndermek İstiyor Bana

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iPhone 11 siparişi verdim Temmuz ayında. Ayarlarda garanti Mayıs’ta başlamış ve öncesinde de telefon şarj edilmiş olarak gözüküyordu. Değişim için gönderdim. Haftalarca bekletince yeni iPhone 11 siparişi geçtim yine Amazon’dan, hatta şu an ondan yazıyorum. Nerdeyse her gün Amazon’la konuşuyoruz. Ürün depoya 26 Temmuz’da teslim edilmiş, 11 Ağustos’ta bana mesaj geliyor “Eksik parça nedeniyle iade alınamamıştır, gerekirse yollayalım” diye. Zaten bi kablo bi telefon var, ne eksiği? Eksik parçayı neden yazamıyorsun o zaman oraya? Müşteri hizmetleri de geçen haftalarda, “haftaya para hesabınıza geçecek” dedi ancak yokuşa sürüyorlar.

    depoya ilettim tekrar, 2 günde sonuçlanır cart curt diyor müşteri hizmetleri.

    ikinci el malı kakalamaya çalışıyorlar.


    napmalıyım, sinir hastası oldum kart ödeme tarihi de geçti borç harç ödedik yine mesaj atıp parça eksik diyecekler?

    İsterseniz size tekrar gönderelim falan diyorlar bakın parçalara falan.


    Amazon, Kullanılmış Ürünü Geri Göndermek İstiyor Bana


    Amazon, Kullanılmış Ürünü Geri Göndermek İstiyor Bana


    Amazon, Kullanılmış Ürünü Geri Göndermek İstiyor Bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Falsoluserttop -- 25 Ağustos 2023; 15:55:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Satıcı amazon mu? Telefonla aranma talep edin, yazışırken de yetkisi olan bir temsilciyle görüşmek isteyin. Amazon iadeleri bu aralar böyle uzun sürüyor. Benim iki ürünümden biri 29 gün sürdü, diğeri iade edeceğiz denildikten 10 gün sonra karta yansıdı. Ancak yetkisi olan bir temsilci bağlanana kadar depoda sorun var deyip duruyorlardı. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sorun olmaz, amazon iadelerde sorunsuzdur. Çözerler mutlaka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu hiç açmadan önce arkasındaki seri numarasından kontrol etseydiniz hiç bir sorun yaşamazdınız ama iş işten geçmiş. Mağduriyetiniz giderilir umarım.

  • andruil kullanıcısına yanıt

    Merhaba hangi siteden kontrol edebiliriz

  • İyi de zaten koruma bandı var cihazın. Koruma bandı açılmamış ise o cihaz sıfırdır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O değilde model numarasını neden sansürledin 😄😄😄😄 sen iphone kullanma hatta sen teknoloji kullanma kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ürünü geri gönderelim diyorlar salakmışım gibi. Tüketici haklarına başvuracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bankanıza kredi kartı harcama itirazında bulunun.

  • Amazon 'un iade süreci çok sancılı. "Gerek yok , amazon ise kolayca hallolur" diyenler yanılıyor maalesef. Amazon konusuna gelirlerse onlarca sorun yaşayan kişileri görürler. ufak tefek şeylerde sorun yapmıyorlar ama meblağı yüksek ürünlerde çok sorun yaşatıyor.


    En büyük sorun da bu 2.el 'i sıfır diye gönderiyorlar...

  • 0537 kullanıcısına yanıt

    1 buçuk ay oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SW4RTHY kullanıcısına yanıt

    Nasıl çözmüşler vs. aklınızda kalan var mı hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Falsoluserttop F kullanıcısına yanıt

    Sorun olmaz. 6 aya kadar süresi var.

  • 0537 kullanıcısına yanıt

    itiraz ederken ne diyeceğim hocam? Borcu ödemiştim bi de ben.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her apple cihaz eğer ön sipariş ile almıyorsanız yada apple store dan almıyorsanız eski tarihte aktive edilmiş olarak görünür.


    Sim kartınızı takıp icloud hesabınızı girdiğinizde 5 gün içerisinde olması gereken tarihe günceller bunu.


    Bazen güncelleme yapmadığı zamanlar olur. Böyle bir durum olursa da apple destek i ararsınız manuel olarak düzeltirler.




    Eğer gerçekten cihaz önceden kullanılmışsa da bunu apple size söyler.

  • Bence siz panik yapmışsınız. Ürün kullanılmış olsa illa ki kutudan çıkarırken, bantlarının eksik olmasından anlardınız.
    Amazon yerine Apple ile görüşecektiniz durumu. Onların bu konularda sıkı takibi var. Bir telefon kullanılmış mı daha önce, tespitini kolayca yapabiliyorlar.
    Bir diğer ihtimal de ürün için daha önce fatura kesilmiş fakat kapalı kutu olarak iade edilmiş olması. Garanti bilgisinin sizin fatura tarihinize güncellenmesini beklemediğiniz için işler sarpa sarmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt

    Aynı telefonu Amazon’dan yine aldım (şu an o telefondan yazıyorum), açtığım günden bir önceki gün başlıyor olarak gözüküyor garantisi. Apple’daki adam da doğruladı, öyle olur dedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt

    Hocam tozluydu zaten mesela ürünün etrafı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Falsoluserttop

    Aynı telefonu Amazon’dan yine aldım (şu an o telefondan yazıyorum), açtığım günden bir önceki gün başlıyor olarak gözüküyor garantisi. Apple’daki adam da doğruladı, öyle olur dedi.

    Zaten açtığından günden 1 gün öncesi olur bu olması gereken. Ancak açtıktan sonra olur bu tarih. Açmadan seri numarası ile kontrol edersen aylar öncesini görürsün. O gördüğün tarih amazonun apple dan ürünü satın aldığı tarihtir. Sen icloud hesabını girdiğinde o tarih senin açtığın tarihten 1 gün öncesi olarak güncellenir.


    Bazı durumlarda hata oluyor ve güncellenmiyor. Özellikle airpods larda bu sorun çok yaşanıyor. Apple a ulaşıp düzelttiriyorsun. Bu standart prosedür. Sürekli yaşanabilen bir durum. Sorunsuz cihazı iadeye düşürmekten başka birşey yapmamışsınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bob_marley_232 -- 25 Ağustos 2023; 20:2:39 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.