Hepsiburada tarafından almış olduğum Asus marka dizüstü bilgisayarımda yüksek sıcaklık, mavi ekran gibi sorunlar almaya başladım. Asus servisine yollayıp 2 hafta bekleyip bu sıkıntılarım çözülmemiş olarak geri yollandı. Tekrar yolladım derken en son bu ürünü iade etmek istediğmi belirttim ve Asus tarafından iade/değişim raporum tarafıma iletilip satın aldığınız kurumla iletişime geçmeniz gerekmekte dendi. Tarafıma gelen ıslak imzalı raporu 10/09/2020 tarihinde hepsiburadaya ulaştırdım ve 2 gün sonra aradığımda, kargonuz ulaşmamış denildi fakat ulaştığını söylediğimde "evet sistemlerimde hata olmuş, kargonuz ulaşmış servis süreci sürmekte denildi" 4 gün daha bekledim fakat yine cevap alamadım bir türlü. 16/09/2020 de kargomu takip edemediklerini benim farklı bir kod ile yollamış olduğum söylenerek suçlandım. Fakat onların numarasını kullandığımı ve aras kargo takip sayfasındaki onlara ulaştığına dair elimde olan kanıtı sundum. Buna karşılık benden raporum mail olarak istendi. Yani ıslak imzalı kargomu kaybettiler sanırım. Neyse whatsapp hatları üzerinden, mail olarak, ve müşteri hizmetlerim mesajlarım kısmından ayrı ayrı olarak raporumu yolladım ve yine beklemeye başladım. Geçen süreçte yine tarafıma hiçbir geri dönüş yapılmadı "kısa süre içerisinde size dönüş yapılacağız" mesajları hariç. 23/09/2020 tarihinde sanki hiç yollamamışım gibi tekrar benden raporum istendi. Tek sayfalık kısacık bir raporu koca şirkette okuyup anlayabilen maalesef yoktu. Raporun üzerinde "Arızalı cihaz Asus Yetkili Servisinde kalacaktır. Son kullanıcıya değişim/iade işlemini gerçekleştirmenizin ardından iade faturanızla birlikte bu belgeyi tedarikçinize ulaştırmanız gerekmektedir" yazmasına rağmen 25/09/2020 tarihinde tarafıma hepsiburadadan "Ürününüzün değişim süreciyle ilgili tedarikçisi Asus, yetkili servis ve hepsiburada bilgisayar kategorisi ekibiyle iletişim halindeyiz" diye bir mesaj geldi. Okumaktan, okuduğunu anlamaktan aciz bir toplumdan beklenecek bir cevaptı. Ben böyle bir sıkıntı olabileceğini öngörerek Asus u aramıştım daha öncesinde ve onlar "Bir raporunuzu verdik ne sizin ne satıcı firmanın bizimle işi yok" denildi. Bunu olayı tekrar hepsiburadaya söylesemde yine bir çözüm sağlanmadı. Maksimum 8 gün sürecek dedikleri işlem 18 gün olmasına rağmen sonuçlanmadı, siz siz olun Hepsiburada'dan alışveriş yapmayın. Tüketici hakları mahkemesine başvurumu yaptım, illaki paramı alacağım ama harcadığım vakit ve yaşadığım mağduriyet sonrası ben kendim ve etrafımdaki hiçbir insana Hepsiburada üzerinden alışveriş yaptırtmayacağım. 18 gündür okuyamayıp veya okusalar da anlayamadıkları servis raporu; |
Bildirim