Şimdi Ara

Parama ULAŞAMIYORUM / ÜCRET İADESİ SORUNU /Garanti BBVA ve Pozitif Teknoloji ile yaşadığım SORUN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
1
Favori
2.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 21 Nisan tarihinde Pozitif Teknoloji internet sitesinden, banka kartım ile Macbook Air siparişi verdim. Öğrenci belgesinde bir sorun çıktı ve 30dk sonra sipariş iptal edildi. Ve bana asla geçmeyecek olan 8999tl'yi beklemeye başladım.



    Bana 22 Nisan sabahı bankaya iadenin gerçekleştiğini söylediler ve iadenin provizyon numarasını verdiklerini söylediler.


    O günden beri Garanti'de ekstreler kısmında "Bekleyen iade" olarak gözüktü. Ardından yaklaşık bir 18 saat önce bekleyen iade yazısı da gitti. Hiçbir şey gözükmüyor.




    VERDİKLERİ PROVİZYON NUMARASINI BANKAYA SORGULATTIM,

    BANA GEÇECEK İADENİN DEĞİL, YAPTIĞIM ÖDEMENİN PROVİZYON NUMARASINI VERDİKLERİNİ SÖYLEDİLER.


    Zaten bugünkü konuşmalarımda yine aynı şekilde, bekleyen iade yazısı kaybolduğu gibi gelecek bir iadenin olmadığını söylediler. Provizyon numarasını söylediğimde ise 21 Nisan'da yaptığım ödemeye ait olduğunu söylediler.


    Parama ULAŞAMIYORUM / ÜCRET İADESİ SORUNU /Garanti BBVA ve Pozitif Teknoloji ile yaşadığım SORUN




    Zaten bu kadar süre bir bankanın iadeyi bekletmesi çok doğal bir durum değil.


    Birçok kez aradım müşteri temsilcileriyle konuştum. Garanti bana, "Bizde bekleyen bir iade gözükmüyor. Karşı firma ile konuşun. Ödemeyi geri çekmiş olabilirler." diye bir şey dedi. Bu ödeme geri çekme mevzusu olabilecek bir şey mi? Bekleyen EFT gibi karta iadenin de iptali var mı?


    Başka bir Garanti müşteri temsilcisi de, tekrar karşı firma ile görüşmemi ve onlar ile ilgili bir durum olmadığını söyledi.


    Pozitif Teknoloji ile defalarca konuştum. Onlarda bir ödeme gözükmediğini, bankadan da dönüş alamadıklarını söylediler.



    Benim burada nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Zaten parama bir haftadır "el konmuştu", şimdi ise ortadan kayboldu bu para. Ulaşamıyorum. Araya hafta sonu da giriyor.



    Bildiğin para ortadan yok oldu. Nasıl oluyor bu? Her iki taraf da birbirine yönlendiriyor. Ne yapacağım? Çaresizlikten ve yaşadığım durumdan sinirlerim bozuldu. 8999tl kayboldu. En azından bekleyen iade ile gözükürken paramı görebiliyordum. An itibariyle hesabımda 9tl para var. Yani bir umut hala geçen bir şey yok.



    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Nasıl bir yol izlemem gerektiğini, ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum.

    Öne çıkarabilirseniz daha çok bilgisi olan insana ulaşabiliriz.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Garanti BBVA ve Pozitif Teknoloji'de Bekleyen İade Sorunu

    Garanti BBVA ve Pozitif Teknoloji'de bekleyen iade işlemleriyle ilgili sorunlar, müşteriler arasında yaygın bir sorun haline geldi.

    Bekleyen İadeler Ne Demektir?

    Bekleyen iade işlemleri, satıcı tarafından onaylanan ancak henüz müşterinin hesabına geçmeyen iade tutarlarını ifade eder. Bu işlemler genellikle bankaların ya da ödeme platformlarının teknik sorunları veya iç süreçlerdeki aksaklıklar nedeniyle yaşanır.

    Kaybolan Bekleyen İadeler

    Bazı durumlarda, bekleyen iade işlemleri hesaba geçmeden kaybolabilir. Bu durum, müşteriler için ciddi bir sorun teşkil eder ve finansal kayıplara yol açabilir.

    Bekleyen İade Süresi

    Garanti BBVA ve Pozitif Teknoloji'de bekleyen iade işlemlerinin süresi değişkenlik gösterebilir. Genellikle birkaç iş günü içinde iade işlemi tamamlanır, ancak bazı durumlarda daha uzun sürebilir.

    İade İşleminin Hesaba Geçmesi

    Bekleyen iade işleminin hesaba geçmesi için aşağıdaki adımları izleyebilirsin:

    • İlgili bankanın müşteri hizmetleri ile iletişime geç.
    • İade işlemiyle ilgili tüm detayları paylaş.
    • Müşteri hizmetleri temsilcisi sorunu araştıracak ve iade işleminin durumunu bildirecektir.

    Sorunun Çözümü

    Bekleyen iade sorunu ile karşılaşırsan, sorunun kaynağını tespit etmek önemlidir. Sorun bankanın ya da ödeme platformunun teknik bir sorunundan kaynaklanıyorsa, genellikle birkaç gün içinde çözülür. Ancak, sorun satıcının tarafında ise, iade işleminin tamamlanması daha uzun sürebilir.

    Bu tür sorunlarla karşılaşmamak için güvenilir satıcılardan alışveriş yapmak, ödeme işlemlerinde dikkatli olmak ve iade koşullarını dikkatlice okumak önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • up.

  • Satın aldığın firmaya telefon aç yada mail at eğer sonuç alamazsan tüketici hakem heyetine başvur şikayet var gibi sitelere yaz ekşiden tanıdık varsa oraya yazdır geçmiş olsun şimdiden

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Savcılığa git suç duyurusunda bulun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü olmuş, firmayı son kez arayın, sorunun çok ciddi olduğunu söyleyin ve daha üst yönetime ulaşmak istediğinizi söyleyin, sitelerinden de e-posta adresini alıp her detayı ve sıkıntıyı yazın. Hiç umursamıyorlarsa yukarıda yazıldığı gibi savcılığa başvurun, sorun büyük bir sorun, umarım çözersiniz. Ben de oradan alabilirim diyordum, fikrimi değiştirdim, böyle bir yaklaşım olamaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wacom Intuos -- 30 Nisan 2021; 23:57:11 >
  • Bu adamlardan iPad alayım diyordum ben de. Kafam karıştı şimdi.

  • Bankanıza harcama itirazı yapın. Paranız geri döner.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sistem insanları borçlanmaya zorluyor, bütün kurallar buna göre ayarlanmış. Sen buna karşı bir iş yapınca sisteme karşı gelmiş oluyorsun ve iade vs. olduğu zaman sorunlar çıkıyor.

    Kredi kartı ile borçlanarak değil de hesabındaki para ile banka kartı üzerinden alışveriş yapmışsın. Bankalar bunu hiç sevmiyorlar. Senin sorunun da buradan çıktı büyük ihtimalle. Sistemde böyle paralar için banka kartı ile alışveriş yapınca sorunlar çıkıyor. Ben de yaşadım farklı bir olay.

    Banka hesabımda 7000 lira para vardı ve banka kartı ile 6800 lira civarında bir bilgisayar almak istedim n11 üzerinden. Ödeme aşamasında 3d secure kodunu girdikten sonra anlamsız bir hata veriyordu. 5 kere denedim hepsinde aynı hata. Sonra bankayı aradım ve dedim "Bu işlem niye hata veriyor?" Sonra bana banka kartı ile günlük limit olduğunu ve en fazla 5000 liralık online harcama yapılabileceğimi söylediler. Dedim "o zaman bu limiti yükseltelim hemen" Sonra cevap olarak yükselmenin mümkün olmadığını, bu şekilde sınırlamanın kanun olarak geldiğini, yalnızca kredi kartı kullanarak bu alışverişi yapabileceğimi söylediler. Sonra ben de haliyle hiddetlendim. "Olan paramla alamıyorum ama olmayan parayla almak serbest, bu nasıl saçmalık böyle? Bunu tezgahlayanların Allah belasını versin" dedim ve kapattım.

    Pozitif Teknolojiyi arayıp para falan gelmediğini, bankanın paranın onlarda olduğunu söylediğini belirterek elinde de hesap dökümleri olduğunu ve dosyaladığını, bu önümüzdeki hafta içinde iade yapılmazsa savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacağını ve ayrıca tazminat davası açacağını söyleyerek parayı direkt iban numarana geri göndermelerini iste bence. Korku ve tehdit olmadan ülkemizde işler yürümüyor ne yazık ki. Parayı sana direkt atıp kestikleri faturayı da iptal edecekler. En temiz iş bu. Bankalar banka kartı ile yapılan alışverişlerde sıkıntı yapıyor. En iyisi bu şekilde bankayı araya sokmadan kendin halletmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam geçmiş olsun, paranı alırsın endişe etme..

    sonuçta sizden çıkan bir para var, bunun dönüşü de olmak zorunda, PT parayı almamış madem.


    yalnız benim takıldığım nokta: "öğrenci belgende ne sorun çıktı?"


    ben de kızımın edevlet üzerinden öğrenci belgesi ile aldım bir mac mini. veli sıfatı ile. gerekli indirimi de yaptılar ve ürünü sorunsuz aldım.


    sizde neden böyle oldu?

  • Son durum nedir hocam iade gerçekleşti mi?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.