< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skywaterr -- 28 Şubat 2019; 13:31:21 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skywaterr -- 28 Şubat 2019; 13:31:21 > |
ann itibariyle n11 app' yi silmiş bulunuyorum. zaten hiç kullanmamıştım. bu saatten sonra da n11' den alışveriş yapmamaya karar verdim. teşekkürler, iyi günler.
|
N11 uygulamasını telefonumdan kaldırdım uyarin için teşekkürler
|
n11 uygulamasını telefonumdan kaldırdım kardeşim dolandırıcı mağazalarla işbirliği içinde olan firmaların uygulamasını telefonumda dahi bulundurmam artık.
|
Geçmiş olsun. Ülkemizde bazı hizmetler çabuk gelir ama kaliteli hale gelmesi 50 100 sene sürecek. Bu şerefsizlikler sizin gibi mağdurlar büyüye büyüye devlet el attıkca düzelecek.
e ticaret tamamen şanş işi . Aldığınız ürünün ARıza sorunu şanş Gelen kargoyu ayaklarıyla ezmeden gelme durumu şanş ALdığınız sitenin arkanızda durması şanş THH olumlu sonuç çıkması şanş Firmanın gerçek olup olmaması şanş Sorunsuz alışverş yapabılmenız şanş yani sizinde şansınız tutmamış geçmiş olsun |
Hocam adamlar n11 de halen satış yapıyor sen nasıl tahsil edemedin ki alacağını.
Hemen icra müdürlüğüne git n11 şirket merkezine (Doğuş Planet Elektronik Ticaret ve Bilişim Hizmetleri A.Ş. Katar Cad. No: 4, İTÜ Teknokent ARI 3, İç Kapı No: 803 - 902 Sarıyer / İstanbul) 89/1 haciz müzekkeresi göndereceğim de talebi açtır ve gönder. 89/1 ile alacaklı olduğun şirkete n11 in göndereceği paralardan kesinti yaptırıp dosyana yollanmasını sağlayabilirsin. Çok basit bir yol geçmiş olsun. |
10 Kasım'daki çirkin mesajlarından sonra üyeliğimi silmiştim.
|
N11,Gittigidiyor tarzı yerlerden ürün almayın. N11 sorumluluk kabül etmez.
Ben HepsiBurada ve Amazon.com,Amazon.it,Amazon.ca,Amazon.co.uk,Amazon.de,Amazon.com.tr;Amazon.fr adreslerinden Satıcıları HepsiBurada ve Amazon olan ürünleri alıyorum. |
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Ben bu konuyu açarken Türkiye'nin en büyük teknoloji forumundaki insanlar görse yeter onlar çevresini bilinçlendirir diyerek açtım ve işe yaradığını düşünüyorum. Ana sayfada konuyu giren herkes görebiliyor. Konuya beş bine aşkın tıklanma var. Daha fazlası da olacaktır eminim. Belki ben 300-500 zarar ettim ama şu konuyu görüp N11'den alışveriş yapmayacak o kadar insan varki. Onların gireceği zararı düşünemiyorum. Şuan üniversitedeyim ve nisan ortalarında memlekete gidip son olarak haciz sonucunu öğreneceğim. Çünkü icra mahkemesi süreci sonlandırma belki üstlerine ürün geçirirlerse haciz ederiz demişlerdi. Onun için süreci sonlandırmak adına oraya gittiğimde tüm belgeleri alıp yeni bir konu ve videoyla sonucu sizlere aktaracağım. Yaşananların bilinmesi adına bu konuyu da yeni konuya eklerim.
Yinede bazı sorulara buradan cevap vermek istiyorum. Ben çok uzun yıllardır yurtiçi ve yurtdışı e ticaret sitelerinden alışveriş yapıyorum. Türkiyedeki neredeyse birçok siteden yaptım. - GG, HB, N11, AMAZON TR, EPTT, SANALPAZAR, SAHİBİNDEN - Şuana kadar hepsinde satıcılarla sorun yaşadım ama araya firma girip olayı çözdü ve ben mutlu ayrıldım. Örnek vermek istiyorum. * HB'den kulaklık aldım ve 1 yıl sonra bozuldu. HB 'ye durumu anlattım. Önce Sony'e yolladık sony kullanıcı hatası dedi ama hb müşteri hizmetleri satış müdürü beni arayıp sony öyle dese bile biz size hb'de ürün tutarı kadar hediye çeki vereceğiz kabul ederseniz dediler. Üstelik ben hiçbir şekilde bir yerde konu açmamıştım. Sadece Şikayetvar'a Sony'i yazmıştım. * Gittigidiyorda bir keresinde kargo ücretsiz olduğu halde ücret aldılar ve gittigidiyor bana iki katı hediye çeki verdi. Birçok üründe garantilik oldum ve direk satıcıya ürünü gönderdim. Satıcılardan birkaçı yamuk yapmıştı ama Gittigidiyor hemen sorunumu çözmüştü. HB'den sonra en iyi hizmeti GG'den aldım diyebilirim. * N11'den çok alışverişim oldu. Ucuz olduğu için en çok n11'den aldım ama geç farkettim ucuz etin yahnisi olayını. Şu ana kadar hiç ama hiçbir sorunumu çözmedi kendileri. Belki ben çok uğraşmadım diğerleriyle ama bunla o kadar çok uğraştım ki adamlara devlet eliyle haciz bile ettim ama elde bir şey yok. * Yurtdışı firmaları hiç söylemiyorum. Aliexpress, amazon, banggood, gearbest. Adamlar tek kanıtına bakıyorlar. İnsan kıskanıyor gerçekten kıskanıyor. Akla mantığa sığmıyor. Amazon.com'dan ekran kartı aldım. 15 gün kullandım coil whine farkettim. Adamlara geri gönderdim. 160 tl kargo ücretini ödediler üstüne paramı iade edip birde yanında 30 dolar hediye verdiler. Vallaha bravo. Amazon TR'yi bilmiyorum ama Amazon Amerika gerçekten pahabiçilemez bir firma. Umarım yolları açık olur. |
Ben bir süre önce aliexpress'ten alışverişi bırakmıştım. Zaman zaman n11'le sorun yaşıyordum ama ilk defa bu kadar ileri gittiler. Bu arada bende 10 yıldır sanal alışveriş yaparım ve bahsettiğin puanlama yorumlar vs hepsine fazlasıyla dikkat ediyorum. Bu mağazalarında birinin puanı %95 birinin 98'di. Bence önemli olan aracıdır. Aliexpress iyi bir arabulucu fakat n11'i mağazasının dolandırıcı olduğunu kabul ettirdim yinede hiçbir yaptırım uygulamıyorlar.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kbxyedek -- 21 Şubat 2019; 15:32:31 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|