Şimdi Ara

N11'deki Mağazalara THH İşlemiyor - Merdivenaltı firmayla deneyimim. (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
5
Favori
17.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
226 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uygulamayı ben de kaldırdım. Tüketiciyi korumayanla işim yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ömer akif -- 22 Şubat 2019; 18:19:3 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muratsol kullanıcısına yanıt
    Amazon fatura kesmez olur mu? E arşiv fatura kesip mailine yollarlar. Sevk irsaliyesi ayrı bişey...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ömer akif Ö kullanıcısına yanıt
    yok kesmiyor kac tane urun aldim.ne maile ne de kargoyla fatura gonderilmiyor sikayetvar da amazon yazip aratin isterseniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muratsol kullanıcısına yanıt
    Bana kesiyor sana neden kesmiyor

    Canlı destek bağlan ve sor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Ben bu konuyu açarken Türkiye'nin en büyük teknoloji forumundaki insanlar görse yeter onlar çevresini bilinçlendirir diyerek açtım ve işe yaradığını düşünüyorum. Ana sayfada konuyu giren herkes görebiliyor. Konuya beş bine aşkın tıklanma var. Daha fazlası da olacaktır eminim. Belki ben 300-500 zarar ettim ama şu konuyu görüp N11'den alışveriş yapmayacak o kadar insan varki. Onların gireceği zararı düşünemiyorum. Şuan üniversitedeyim ve nisan ortalarında memlekete gidip son olarak haciz sonucunu öğreneceğim. Çünkü icra mahkemesi süreci sonlandırma belki üstlerine ürün geçirirlerse haciz ederiz demişlerdi. Onun için süreci sonlandırmak adına oraya gittiğimde tüm belgeleri alıp yeni bir konu ve videoyla sonucu sizlere aktaracağım. Yaşananların bilinmesi adına bu konuyu da yeni konuya eklerim.

    Yinede bazı sorulara buradan cevap vermek istiyorum.

    Ben çok uzun yıllardır yurtiçi ve yurtdışı e ticaret sitelerinden alışveriş yapıyorum.

    Türkiyedeki neredeyse birçok siteden yaptım.

    - GG, HB, N11, AMAZON TR, EPTT, SANALPAZAR, SAHİBİNDEN

    - Şuana kadar hepsinde satıcılarla sorun yaşadım ama araya firma girip olayı çözdü ve ben mutlu ayrıldım. Örnek vermek istiyorum.

    * HB'den kulaklık aldım ve 1 yıl sonra bozuldu. HB 'ye durumu anlattım. Önce Sony'e yolladık sony kullanıcı hatası dedi ama hb müşteri hizmetleri satış müdürü beni arayıp sony öyle dese bile biz size hb'de ürün tutarı kadar hediye çeki vereceğiz kabul ederseniz dediler. Üstelik ben hiçbir şekilde bir yerde konu açmamıştım. Sadece Şikayetvar'a Sony'i yazmıştım.

    * Gittigidiyorda bir keresinde kargo ücretsiz olduğu halde ücret aldılar ve gittigidiyor bana iki katı hediye çeki verdi. Birçok üründe garantilik oldum ve direk satıcıya ürünü gönderdim. Satıcılardan birkaçı yamuk yapmıştı ama Gittigidiyor hemen sorunumu çözmüştü. HB'den sonra en iyi hizmeti GG'den aldım diyebilirim.

    * N11'den çok alışverişim oldu. Ucuz olduğu için en çok n11'den aldım ama geç farkettim ucuz etin yahnisi olayını. Şu ana kadar hiç ama hiçbir sorunumu çözmedi kendileri. Belki ben çok uğraşmadım diğerleriyle ama bunla o kadar çok uğraştım ki adamlara devlet eliyle haciz bile ettim ama elde bir şey yok.

    * Yurtdışı firmaları hiç söylemiyorum. Aliexpress, amazon, banggood, gearbest. Adamlar tek kanıtına bakıyorlar. İnsan kıskanıyor gerçekten kıskanıyor. Akla mantığa sığmıyor. Amazon.com'dan ekran kartı aldım. 15 gün kullandım coil whine farkettim. Adamlara geri gönderdim. 160 tl kargo ücretini ödediler üstüne paramı iade edip birde yanında 30 dolar hediye verdiler. Vallaha bravo. Amazon TR'yi bilmiyorum ama Amazon Amerika gerçekten pahabiçilemez bir firma. Umarım yolları açık olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skywaterr -- 22 Şubat 2019; 18:37:35 >




  • Amazon Türkiye ötekilere benzeyene kadar Amazon dan alıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • %99u müslüman ülkede dönen şeylere bak. Okudukça soğuyorum kendi insanımdan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba extra34,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    Daha önce zaten yeterince görüştük. Herhangi bir yere varacağınız yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 den alışveriş yapmam gittigidiyordanda alışverişi bıraktım aracı olan hiçbiryerden yüksek miktarda alışveriş yapmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam hepinize bir taktik verim bu tarz mağazaları tespit ettikten sonra o forumca fiyatca en ucuz kargoca en pahalı ürünleri ücretsiz kargo olanları alıp. Kapıdan teslim almadan iade edin sürekli boş yere kargo ücreti.ödesinler ve olumsuz yprum bırakın mağaza puanları 70 lere düştü mü zaten hatalarını anlarlar ve ticaret yapamazlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu tarz mağazalara müstehakkkk

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 - 2 kişinin yapması sonuç vermez. Toplu 50 60 kişi yaptı mı onlara inanılmaz 1 iş yükü.çıkkar ve mağaza punalarını düşürdik mü süper olur toplu bir grup kurup bu traz mağazaları biz imha edelim ve mal satamadan zarar edecekler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok güzel bir fikir ama kimse yanaşmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elitebrands,orjinalmarka,Newyork brands bunlar sahte ürün satıyor.Dolandırıcıdır bunlardan alışveriş yapmayın.GG,N11 oralı değil.Zaten bu 2 sitede komisyon derdinde N11'i sevsemde 10 KASIM 2018 olayı ve genel anlamda tüketiciyi değil firmayı savunmasından dolayı her zaman birşey alıcakken 2 kere sorguluyorum geneldede almıyorum.Hepsiburada platform'unda aynı ürün varsa HB den alıyorum çünkü biliyorum ki Hb beni mağdur etmeyecek.HB'nin hataları var mıdır vardır ama GG,N11 den çok daha iyi müşteri deneyimi vardır.
    Kusura bakmasın N11 ama sitedeki satıcılarını gözden geçirmesi lazım herkese ürün sattırıcam diye satıcılara gerekli kontrolleri yaptıklarını düşünmüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11.com'dan sorunlu 2 - 3 alışverişim olmakla beraber onlarca sorunsuz alışverişimde olmuştur. Üzüldüğüm tek nokta N11 yetkililerinin müşteriden çok satıcıdan yana tavır sergilemeleridir. Güzel ülkemde e-ticaret sitelerinin tamamı için geçerli olan bir durum var ki insanları dolandırma niyetinde olan çakallara resmen fırsat tanınmasıdır.

    Örneğin kırılması muhtemel bir ürün alıyorsunuz ürün kolisi fiziksel hasarsız biçimde kargo görevlisi tarafından size kaptı kaçtı biçimde teslim ediliyor. 5 dk sonra ürünü koliden çıkardığınızda yaptığınız ilk incelemede ürünün kırık olduğunu anlıyor ve hemen telefona sarılıp satıcı firmaya durumu iletiyorsunuz. Aldığınız cevap aynen şu " Efendim ürünü kargo görevlisi nezaretinde kontrol ederek tutanak tutturmanız gerekiyordu şu durumda yapabileceğimiz hiçbir şey yok teslim aldıysanız ürün artık sizindir" yani içinden hıyarda çıksa sizindir. N11 müşteri hizmetlerini arıyorsunuz cevap aynı. Bu durumda kargo firmalarını geziyorsunuz tutanak ile ilgili kesinlikle TUTANAK tutmadıklarını öğreniyorsunuz. Elinizdeki hasarlı kırık ürünle başbaşa ne yapacağınızı düşünüyor çareyi THH başvurmakta buluyorsunuz.

    Konu sahibi arkadaş cidden talihsiz bir durumla karşılaşmış mesele gerçekten para değil kötü niyetli satıcıların insanları keriz yerine koymasıdır.

    Tekrar söylüyorum oldu ya müneccim misali koli içindeki göremediğiniz ürünün kırık olduğunu tahmin ettiniz asla kargo görevlisi bu durumu belirten herhangi bir tutanak TUTMUYOR. Burada tek çareniz ürünü TESLİM ALMAYARAK gönderene İADE ETMENİZ.




  • valla genelde büyük firmaları tercih ediyorum. teknosa vatan. ticari markaların mağazaları samsung lg vs. avmdeki mağazalar fiziksel mağazalar. bir şekilde oralardan alıyorum. biliyorum kerkiniyoruz ama yapacak birşey yok. adamlarda bir şekilde mağaza kirası elektrik su personel giderleri oluyor. bazen kampanyalardan ucuza alabiliyoruz. eticarette masraf yok. o yüzden ucuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A2C4E36DE

    Hepsiburada daha beter, bana 2 kez kazık attı hepsiburada
    Bana da hocam. Daha önceden kullanılmış teli 0 diye satın almışım bildiğin.
  • Böyleleri yüzünden bizim gibi müşteri memnuniyeti için çalışan firmalarda arada kaynıyor. N11 de rekabet ettiğim diğer firmalara baktığımda çoğu fatura kesmiyor.ya da çoğu fatura görünümlü mali değeri olmayan kağıt yolluyorlar. Dolayısıyla ucuza satıyorlar.Müşteri fiyata bakıp onları tercih ediyor. Haksız rekabet oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgilendirme yazınız için teşekkürler. Zaten n11 den birşey almam. Nedendir bilmem hiç güvenemedim. Hepsiburada ve GG kullandım ama bu siteye ödeme geçmedim hiç.

    Söyleyeceğim birkaç şey var.

    1) n11 den büyük bir kazık yedikyen sonra alışveriş neden hâlâ ediyorsunuz ki?

    2) HB ve diğer sitelerde de bu olay başına gelebilir Türk sitelerine hiç güvenmiyorum. Bu sebepyen dolayı herşeyi ÇİN'den ya da Mağazadan alırım.

    3) Ben olsam satıcı ücreti iade etmeyince daha fazla uğraşmazdım sonuçta 6 ay giymişim milyarlık bir ürün değil. Bir daha da internetten giyim ürünü almazdım. Zaten bu zamana kadar hiç almadım. Bir kere HB den ayakkabı aldım resimdeki gibi şık olmayınca aynı dakika iade etmiştim.

    4) Bu olay hepimize ders olsun. İnternetten yüksek meblalı her hangi bir ürünü alacağınız zaman satıcının sağlam olduğunu daha önceden emin olmadan almayın.

    5) PC ve Cep telefonu iadesini yapmakla uğraşmamak için mağazadan veya elden ucuz bulduğunuz yerde birkaç saat test ederek alın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.