Şimdi Ara

N11'deki Mağazalara THH İşlemiyor - Merdivenaltı firmayla deneyimim. (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
5
Favori
17.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
226 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @yimust - Hocam dükkanın sahibi siz misiniz? Adresini yazdığınız için bu şekilde düşündüm. Eğer siz değilseniz bu adresi buldum zaten.

    @omfarcan hocam bu şekilde yargılayarak büyük günaha giriyorsunuz. Aynı şey sizin başınıza gelse etrafta ağlarsınız hakkınızı almaya bile çalışmazsınız. Ben burada insanları bilgilendiriyorum. Ben ürünü 2 ay kullandıktan sonra ürün su geçirmeye başladı.Üstelik ürün Goretex! Goretex'i bilmiyorsan araştır. Asıl işlevini yitirmesine rağmen göndermeyeceğim diyip ürünü giymeye devam ettim kısa bir süre sonrada açılmaya başladı. Biz Türkiye'de ürünleri zaten 5-10 katına alıyoruz Avrupa ve Abd'ye kıyasla. Siz gelmiş 6 ay kullanmış iade edemezsin diyorsunuz. Yok yaaa bu kuralı siz mi koydunuz? Devlet yasal olarak 2 yıl garanti vermiş ben bundan faydalanacağım tabiki. Hakem heyeti aleyhime karar çıkarsaydı neyse de haklı bulunan benim. Neden hakem heyetini boş yere meşgul edeyim? Neden haksız olsam üstüne dosya, kargo vb ücretleri ödeyip haciz başlatayım. Siz parayı sokakta topluyorsanız bundan sonra bu satıcıdan alın o zaman ayakkabılarınızı. 6 ay sonra patlayınca hiç bir yere şikayet etmeyin. 6 Ayda bir ayakkabı değiştirin. Öğrenciyim 6 ayda bir ayakkabı değiştiremem. Devletin vermiş olduğu garanti bitene kadar giyerim kardeşim.




  • Bende n11'de 2 yıldır satış yapan bir esnafım ve hiç sorun yaşamadım müşterilerle.Tamam esnaflar arasında sıkıntılı olanlar olabilir ama aynı sıkıntılar müşteri tarafındada var bunu unutmamak lazım.Benim mağaza puanım şuanda %100 ve 300 küsür adet olumlu yorumum var insanlar çok memnun.Sadece 4-5 tane olumsuz puanım var ondada müşterinin aymazlığı yüzünden.İşini güzel ve kaliteli yapanlarda var elbet.Ben kargoda ürün patlatıldığında iade alıyorum ve yeri geliyor ücretinide ödüyorum insanlar mağdur olmasın diye.E-ticaretin en büyük sorunu kargo'dur ve gelişmemesinin sebebide kargo firmalarıdır.Ürünleri adam gibi taşımazlar aktarma merkezlerinde yeri gelir paketi patlatırlar.Şubeleri ararsın telefonu açmazlar sıkıntı çok yani ve şunu söyleyeyim n11 esnafları tutuor bilmem ne o kadarda değil arkadaşlar.N11 müşteriye neyse bizede o yani kargo ile sıkıntı yaşadığımızda adamlar umursamıyor ve müşterilerin haksız yere ürün kötülemelerine karşıda bir şey yapmıyor.E-postadan başka iletişime geçemiyorsun ve komisyon oranları yüksek % 10.Yani anlıyacağınız bu ülkede işini dürüst ve kaliteli yapan çok az bu yüzden her kesim sıkıntı çekiyor.

    Mağazama beklerim yorumları okuyun n11'de iyi iş yapan esnaflarında olduğunu göreceksiniz :


    www.n11.com
    kargiyoresel - n11.com
    https://www.n11.com/magaza/kargiyoresel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimkk -- 22 Şubat 2019; 22:54:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d.yigit

    Geçmiş olsun.
    Uzman değilim ancak siz thh başvuru yaparken direkt n11 muhattap alsaydınız daha kolay sonuç alınırdı diye düşünüyorum
    Malesef öyle olmuyor. N11'i muhatap alamıyorsunuz. Faturada kim yazıyorsa onu muhatap alabiliyoruz.
  • Merhaba nizipliyim,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Hocam açık pazar mantığı bu ş3kilde sorunlar doğruyor yaşadığınız sıkıntının benzerini sahibinden.comda yaşadım sana tek dicem şey allah harcadığının kat be karını helal yoldan sana versin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kbxyedek kullanıcısına yanıt
    Hocam n11 dükkan açana hiçmi bilgi belge vergi no isteyip doğrulatmıyor ? Soruyorum demekki aracı işini yapmıyor o zaman n11 'ın suçu kusura bakmasın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AC85C2B5A -- 4 Mart 2020; 3:8:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11'in bu gibi durumlarda müşteriye ölü taklidi yapması insanın canını sıkıyor. Aracı firmasın onu anladık. Müşteriyi mağdur etmeme adına birtakım tedbirler alabilirsin. Mesela ne gibi tedbirler?
    Adam THH ile davasında haklı bulunmuş ve belgelerle bu durumu ispatlamış. İade edilecek miktar, dükkan sorun çıkardığı takdirde havuz hesabından müşteriye ödenir. Bunu yapmak çok mu zor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AC85C2B5A

    .
    Çok yanlış düşünüyorsunuz. Sizin ürününüz direk sorunlu gelmiş. Benimki de öyle gelseydi dediğinizi yapardım. Ürün sadece ilk 15 gün sorun çıkartırsa mı değişim oluyor sadece? Bu tezinizi de yaşadığım monitör sorunuyla çürütüyorum sanırım. Adamlar 5 gün kullandığım monitörü almadılar. 5 Gün kullandım ve üzerindeki parazitleri fark ettim. Mağazaya gönderdim ama göndermeden önce elektronik aletlerimi sildiğim özel solisyonla silip ürünü tekrardan deneyip gönderdim. Ürün onlara gittiğinde ekranda sıvı lekesi var dediler. Gittim uğraşmamak için viewsonic servise gönderdim. Onun distrubitörü'de KVK imiş mağaza bunun bilgisini de vermedi viewsonic Türkiye garantili dedi. KVK ile de uğraşacağım kesin. Dua etsin o monitörü aldığım mağaza şehir değiştirdim evdekileri uğraştırmamak için direk servise gönderttim. Şimdi sizin mantığınıza göre ürün 15 gün içinde sorun çıkarırsa mağaza değiştirir sanırım :) Birincisi bu mantık çok yanlış çünkü ürünlerin 2 yıl garantisi var. İkincisi 5 günlük ürünü yolladık yine hüsran. Adamlar iade red talebine n11 sistemi üzerinden ekranda sıvı izleri var yazıyor ve n11 bunu kabul ediyor. Delirmemek elde değil. Ne sıvı izi kardeşim siz kafayı mı yediniz. Ürünü 5 gün kullandım toz vardır diye solisyonla sildik sıvı izi diyorlar. Siz emin olun 1 yıl sonra o sorunu yaşasaydınız belki o ürün çöp olacaktı ama 1 yıl daha garantisi devam ediyordu. Ürünün ne zaman sorun verdiği önemli değil sorun verdiğinde 2 yıl dolmamışsa alacağınız hizmet önemli. Dua edin şerefli ve namuslu bir firmaya denk gelmişsiniz. Yine de bu size şerefsiz ve namussuz firmaların yaptıklarını normalmiş gibi gösterme hakkı vermez.




  • Bazı arkadaşlar gerçekten olayı anlamamış bence.Arkadaş haksız olsa bile thh nin vermiş olduğu bir karar var lehine.ki bana göre %100 haklı.Ve koskoca n11 gibi bir site thh kararı doğrultusunda gereğini yapmıyor.Karar mağazayı ilgilendiriyor olsa bile n11 aracı da olsa bu konuda sessiz kalarak hala pm atın görüşelim diyerek bence yeterince müşteri kaybına uğrayacaktır.sonuçta hangimiz n11 den aldığı ürün için satıcı ismini kullanıyor ki.Ben yıllardır alışveriş yaparım puanlarına bakarım satıcıların yorumlarını okurum ama dışarda n11 den aldığımı belirtirim.3 gündür sepetimde galaxy note 9 duruyor.bu haberin üstüne artık hiç işim olmaz.Hazır teknosa da 5 bin üzerine 500 yapmış.Elvede n11

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skywaterr

    Malesef öyle olmuyor. N11'i muhatap alamıyorsunuz. Faturada kim yazıyorsa onu muhatap alabiliyoruz.

    Alıntıları Göster
    N11 olmasa idi siz o faturada yazan firmadan herhangi bir şey alacak mıydınız?
    Öyle bir dünya yok. N11 komisyonu alır keyfime bakarım diyemez. Yıllar önce Avea kendi adıyle telefon çıkartıp hat üzerinden satıyordu. Telefon birkaç kez arıza verdi. THH başvuru yaptım fatura Avea adına değildi sordum muhattap olarak kimi alacağım diye (Avea, yetkili servis, faturayı kesen firma) direk Aveayı muhattap alın dediler. Kazandım parayı da Avea'dan aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Üç Kağıtçı Mesut

    Bilgilendirme yazınız için teşekkürler. Zaten n11 den birşey almam. Nedendir bilmem hiç güvenemedim. Hepsiburada ve GG kullandım ama bu siteye ödeme geçmedim hiç.

    Söyleyeceğim birkaç şey var.

    1) n11 den büyük bir kazık yedikyen sonra alışveriş neden hâlâ ediyorsunuz ki?

    2) HB ve diğer sitelerde de bu olay başına gelebilir Türk sitelerine hiç güvenmiyorum. Bu sebepyen dolayı herşeyi ÇİN'den ya da Mağazadan alırım.

    3) Ben olsam satıcı ücreti iade etmeyince daha fazla uğraşmazdım sonuçta 6 ay giymişim milyarlık bir ürün değil. Bir daha da internetten giyim ürünü almazdım. Zaten bu zamana kadar hiç almadım. Bir kere HB den ayakkabı aldım resimdeki gibi şık olmayınca aynı dakika iade etmiştim.

    4) Bu olay hepimize ders olsun. İnternetten yüksek meblalı her hangi bir ürünü alacağınız zaman satıcının sağlam olduğunu daha önceden emin olmadan almayın.

    5) PC ve Cep telefonu iadesini yapmakla uğraşmamak için mağazadan veya elden ucuz bulduğunuz yerde birkaç saat test ederek alın.
    1. Tamamen benim eşşekliğim çok ama çok haklısın. İkinci kez aynı hatayı yapmayacağım artık.
    2. Eğer HB'den kendi sattığını alırsam bence başıma bir sorun gelmez. Diyelim ki geldi. Hakem heyeti lehime karar çıkarınca HB Haciz başlat diyemez direk kararı uygular.
    3. 2 Yıl garantisi olan bir ürün bizzat tüketici hakem heyetindeki müdür bunu dedi. 300 TL'lik ürün ve ilk defa böyle pahalı bir ürün alayım derken bu olay başıma geldi. Öğrenci adamız 500 lira bursa talimiz ki ondan 6 ayda arttırdığımla bu ürünü aldım. İnsan üzülüyor hocam yani.
    4. Dediğin gibi ders olsun ama şöyle bir şey var. Adamların Puanı %95 yorumları gayet iyiydi :) Benim aptallık ettiğim tek nokta mağazayı araştırmamış olmam. Araştırıp şikayetlere baksaydım kesinlikle almazdım.
    5. Bu konuda da haklısın. Mağazzalarda bu kadar fiyat farkı olmasa söylediğin mantıklı ama fiyat farkını ödemek istemiyor millet. Benim nacizane tavsiyem. HB'nin kendi sattığı ürünler alınmalı. Ya da incehesap vb kendileri satış yapan sitelerden alınmalı. En azından o adamlara THH kararı işler. Bu gibi merdivenaltı firmalara işlemez ve firmaya aracı olan firma da bir şey yapmazsa böyle bir sıkıntı doğar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d.yigit

    N11 olmasa idi siz o faturada yazan firmadan herhangi bir şey alacak mıydınız?
    Öyle bir dünya yok. N11 komisyonu alır keyfime bakarım diyemez. Yıllar önce Avea kendi adıyle telefon çıkartıp hat üzerinden satıyordu. Telefon birkaç kez arıza verdi. THH başvuru yaptım fatura Avea adına değildi sordum muhattap olarak kimi alacağım diye (Avea, yetkili servis, faturayı kesen firma) direk Aveayı muhattap alın dediler. Kazandım parayı da Avea'dan aldım

    Alıntıları Göster
    Yıllar önceyi bilmiyorum ama şuan malesef öyle bir şey yok. Başta öyle yapacaktım ama olmadı. Hatta n11'i aradım sordum olmaz dediler. Bizim adımıza yapmayın faturada mağaza yazıyor onların adına yapacaksınız dediler. Yok yani olmuyor kardeşim olsa yaparım yani. Kısacası n11 komisyonunu aldı ve ben keyfime bakıyorum sen uğraş benden sana destek yok dedi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skywaterr -- 22 Şubat 2019; 23:51:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların

    N11'in bu gibi durumlarda müşteriye ölü taklidi yapması insanın canını sıkıyor. Aracı firmasın onu anladık. Müşteriyi mağdur etmeme adına birtakım tedbirler alabilirsin. Mesela ne gibi tedbirler?
    Adam THH ile davasında haklı bulunmuş ve belgelerle bu durumu ispatlamış. İade edilecek miktar, dükkan sorun çıkardığı takdirde havuz hesabından müşteriye ödenir. Bunu yapmak çok mu zor?
    Yok kardeşim yapmadılar. Ben bana küfür etmediklerine dua ediyorum açıkçası. Müşteri hizmetleri o kadar sinirli ve vurdumduymaz.
  • n11 N kullanıcısına yanıt
    Siz niye robot gibi her mesaja aynı cevabı veriyorsunuz? Tüm detayları açıklanan soruna uygun detaylı cevap veremez misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çözüm çok basit aslında satıcı, kargo bilgilerini girerken e-faturayı da müşteriye göndermek zorunda olsun. Belli ki birilerinin işine geliyor Replika, kaçak ürünlerin satılması.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akbaba89

    Siz niye robot gibi her mesaja aynı cevabı veriyorsunuz? Tüm detayları açıklanan soruna uygun detaylı cevap veremez misiniz?
    Ben yasal olarak haklı bulunduğum halde hiçbir şekilde ilgilenmiyorlar. Farkettiysen bana hiçbir şekilde gel yardımcı olalım demediler konuda sorun yaşadık diyenlere diyorlar :) Burdanda şunu anlıyoruz; bana kin tuttular sanırım böyle bir konu açtım diye. Konuya da sırf nispet olsun diye diğer müşterilere yazıp bana yazmıyorlar. Burdanda şu mesajı veriyorlar: Bakın biz müşterilerimizle gayet ilgiliyiz. Sanırım DH'de çalışan n11 firma yetkilisi dünyada gördüğüm en amatör kişi. Firmayı daha beter küçük düşürdüğünü de sizin bu manalı iletinizden anlayabiliyoruz. Bir firma nasıl olur da bu kadar rezil edebilir kendilerini. Benimde onlara bir mesajım var: 2 Ay sonra bu konuyu tamamıyla youtube kanalıma taşıdığımda çok daha fazla insana ulaşacağım. Delillerle konuşacağım. Şuan üniversitedeyim bunları yapamıyorum. Tüm belgelerde THH'de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akbaba89

    Çözüm çok basit aslında satıcı, kargo bilgilerini girerken e-faturayı da müşteriye göndermek zorunda olsun. Belli ki birilerinin işine geliyor Replika, kaçak ürünlerin satılması.
    bu arada bana fatura geldi zaten orada bir sorun yok ki zaten fatura olmasa thh'de işlem başlatamam. Adamlar kafalarına göre bir fatura yolluyorlar yani onuda çözmüşler :)
  • Uplayalım millet görsün...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.