Şimdi Ara

N11'deki Mağazalara THH İşlemiyor - Merdivenaltı firmayla deneyimim. (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
5
Favori
17.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
226 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DaYWaLkeR kullanıcısına yanıt
    Adidasta çalıştım :) Adidas ayakkabıya pek bir garanti vermiyor yandan file söküğü yada iç filenin söküğü gibi sık gelen şeyler olur adidas sadece ayakkabılarda taban açılmasına iade alır çek verir. Tekstilde ise durum farklı orada sökülme, tüylenme olduğu (tüylenme boyun kısmında olmaması gerekiyor birde sanırım bacak arası aldığınız şeye göre anlatım) hemen değiştiriyor. ayakkabıda Kök sökersiniz almaz o ayakkabıyı taban açılması dedim ama o taban açılmıyor ben 2 yıl aktif çalıştım tabanı açılan sadece 2 ayakkabı gördüm. Benim bağlı bulunduğum firmanın 5 yukarı (tam adet vermeyim) mağaza sayısı vardı. Garantisi öyle anlatılan gibi de değil mahkeme derseniz açılanın haddi hesabı yok mahkemeler ilginç kararlar veriyor bizde uyuyorduk tabi.Mesela aynı sorundan iki farklı davada iki farklı sonuç çıka biliyor bir keresinde Adidasta Nike ayakkabı olduğu iddia edilmiş ve dava açılmıştı.

    :) anlatsam roman olur ama neyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockmania01 -- 23 Şubat 2019; 1:34:20 >




  • Skywaterr S kullanıcısına yanıt
    N11 den. Bir hesaba mutlaka para yatıyor olmalı. Bu durumda sanırım dolandırıcılık davası açabiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon.com.tr cep telefonunu sim kart taksaniz, wifiye baglansaniz ve kullansaniz dahi 14 gun icjnde geri alacagini vaad ediyor. Diger hicbir firma bunu vaad etmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skywaterr S kullanıcısına yanıt
    Anladim hocan. Keşke 10 bini yatırabilseydiniz. Arabaya haciz gelince anlardı hanyayi konyayi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Magaza N11 uzerinden faaliyetini durdurduysa tabiki birsey alamazsin ama N11 uzerinden faaliyete devam ediyorsa PARA transferine bloke koydurabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockmania01

    Adidasta çalıştım :) Adidas ayakkabıya pek bir garanti vermiyor yandan file söküğü yada iç filenin söküğü gibi sık gelen şeyler olur adidas sadece ayakkabılarda taban açılmasına iade alır çek verir. Tekstilde ise durum farklı orada sökülme, tüylenme olduğu (tüylenme boyun kısmında olmaması gerekiyor birde sanırım bacak arası aldığınız şeye göre anlatım) hemen değiştiriyor. ayakkabıda Kök sökersiniz almaz o ayakkabıyı taban açılması dedim ama o taban açılmıyor ben 2 yıl aktif çalıştım tabanı açılan sadece 2 ayakkabı gördüm. Benim bağlı bulunduğum firmanın 5 yukarı (tam adet vermeyim) mağaza sayısı vardı. Garantisi öyle anlatılan gibi de değil mahkeme derseniz açılanın haddi hesabı yok mahkemeler ilginç kararlar veriyor bizde uyuyorduk tabi.Mesela aynı sorundan iki farklı davada iki farklı sonuç çıka biliyor bir keresinde Adidasta Nike ayakkabı olduğu iddia edilmiş ve dava açılmıştı.

    :) anlatsam roman olur ama neyse
    Valla ben genel olarak memnunum adidasta hiç sorun yaşamadım. Garanti olayı hemen hemen her markada aynı zaten. Dolar böyle olmasaydı zaten uygun fiyata alır yırtılsa bile atardık çöpe.




  • Evet, arkadaşın da tavsiyesiyle, Amazon Türkiye'nin bu güzel ve adil hareketinin suistimal edilmemesi için olayın detaylarını anlatmamaya karar verdim. Kısaca özet geçeyim; Dediğim gibi satıcı beni mağdur edince Amazon durumu inceledi ve hem ürünü bana hediye etti ve hem de tüm paramı 2 gün içinde geri iade etti. Kısaca eğer haklıysanız Amazon bunu inceleyerek size hakkınızı, hem de güzel bir jestle ödüyor. Buradan gerçekten kendilerine teşekkür de etmek istiyorum, eğer bir yetkilileri olur da okursa diyerek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 5 yıl önce çalıstıgım yerin e ticaret kısmında (satıcı olarak) kulandıgım n11 den ve gittigidiyor dan tek bir iğne dahi almam
    o kadar bu olaya benzer seyler duydum ki bu sitelerden hiç güven vermiyorlar

    bir 6 ay kadar önce kardeşime notebook için gittigidiyor dan bir ürün begendim dedim belki sorunsuz hallederim satıcı indirimi özel indirim çekini banka ekstr taksitle birleştirip ödemeyi yaptım ertesi gün satıcı alışverişimi iptal etti ne bir telefon ne bir haber vermeden hemen banka iadesi için irtibata geçtiğimde satıcıyla bu şartlar ile ürün satamayız diye komik bir laf ettiler
    taksitle ödeme yaptıgım için ödeme iptali yanlış hatırlamıyorsam 2 ay sonra onac ugraşım sonucunda yapılabildi bir daha zinhar kullanmam

    not: amazon ve ali express candır ;)
  • Yalnız gerçekten şans işi bu. Bence olay N11'de ziyade satıcıların art niyetiyle ilgili. Zira 2018 Ağustos ayında N11'den bilgisayar topladım ve hiç sorun yaşamadım. Tek tek parçaları ayrı satıcılardan aldım üstelik. Bunun dışında şampuanlarımı da N11'den alıyorum sürekli. Üstelik daha 1 hafta önce yeni şampuan da aldım Dermalutrie marka. Yine bunun dışında anneme Acura tansiyon aleti de almıştım. Amazon'dan şu ana kadar da Acer Monitör ile 7+1 Kulaklık aldım. Kulaklıkta sorun yaşadım ve dediğim gibi Amazon hem paramı iade etti, hem de kulaklığı bana hediye etti. Yani bence şans işi. Art niyetli satıcı durumu bu maalesef ki. Evet, N11 politikasını düzeltmeli kesinlikle. Amazon'a bakıp biraz ders alsınlar derim. Ben örneğin Amazon'un bu tavrından sonra artık Amazon'dan devam edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakından bildiğim bir firma farklı yollardan elde ettiği ürünleri sadece n11 de satıyor... Senin benim gibi müşteriler bilmiyor. Adamın o iş ile alakası yok ürünü bile bilmez ama satıyor. Sonra sorun yaşanınca da mevzular büyüyor. Ortadan kayboluyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeXtrin

    Hocam adamlar n11 de halen satış yapıyor sen nasıl tahsil edemedin ki alacağını.

    Hemen icra müdürlüğüne git n11 şirket merkezine (Doğuş Planet Elektronik Ticaret ve Bilişim Hizmetleri A.Ş. Katar Cad. No: 4, İTÜ Teknokent ARI 3, İç Kapı No: 803 - 902 Sarıyer / İstanbul) 89/1 haciz müzekkeresi göndereceğim de talebi açtır ve gönder.

    89/1 ile alacaklı olduğun şirkete n11 in göndereceği paralardan kesinti yaptırıp dosyana yollanmasını sağlayabilirsin. Çok basit bir yol geçmiş olsun.
    Her urune paravan sirketten fatura kesiyorsa bunuda yapamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skywaterr S kullanıcısına yanıt
    Merhaba Skywaterr,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Anonim A.Ş A kullanıcısına yanıt
    Siteden mağaza aç a tıkladım bu sözleşme çıktı karşıma. Çok uzun okumadım. Ürün onaylarken fiş faturamı aldım diye onaylıyorsun. Vergi memuru değil bunlar. Evrak filan istiyorlardır belki ama kapattığını yada adres değişikliğini kontrol edemezler heralde.

    Örnek vereyim vatan bilgisayardan aldığın bi samsung telefonu gidipte vatan da tamir ettirmiyorsun tamiratı samsung yetkili servisi yapıyor. Belki vatana bırakırsın onlar servise gönderir. Sonuçta bunlar aracı. Hepsi aynı....
    so.n11.com
    Aradığınız sayfa bulunamadı
    https://so.n11.com/selleroffice/signup




  • kbxyedek kullanıcısına yanıt
    pazaryeri gibi satış yapan firma ispatlanan dolandırıcılığı yapan dükkanı kapatmalı ve herhangi bi3 şekilde zorda sonrada satış yaptırmamalı bunu ben sağlamıcam n11 sağlıcak suç ispatla yükümlü adam etmiş n11 bunu devam ettiriyorsa göz yumuyodur .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Skywaterr S kullanıcısına yanıt
    Adamlar böyle böyle dünya devi süper güç oluyorlar. :( Önce maliyeti 50 dolar olan kartı 500dolara satıyorlar. Sıkıntılı çıkanı iade alıp üstüne de bozuk yada kullanılmış ürününden şikayet etmesin, sussun diye 30 dolar hediye çeki. İade almaları normal ama 30 dolar çek verip yine bizden al diyorlar. Üstünden demek ki nekadar kazanıyorlarsa 30dolar indirim yapacaklar müşteri kaçmasın diye


    Ooo konu N11 karalamasından amazon reklamına doğru gidiyor bu arada ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kbxyedek -- 23 Şubat 2019; 11:59:42 >
  • PES_21_Murat kullanıcısına yanıt
    Aslında güzel bi fikir ücretsiz kargo ve tek taksit (taksitle alınca kartada taksit taksit ödüyorlar. :) Al 2gün sonra ürüne onay vermeden beyenmedim diye iade et. Kargo parası ödesin. Bide eksi puan.

    Onay-iade sürecinde bi dalavere çevirmezler ise bize giren çıkan olmaz. Yapılabilir.
  • Anonim A.Ş A kullanıcısına yanıt
    İşleyiş kanunlara tüketici haklarına aykırı değil ki. Bu izin vermese gittigidiyorda sahibinde aynı şekilde satış yapıyor. Belki bu arkadaş çekle filan %10 daha ucuza geldi diye bu siteyi tercih etti. Bu ürünü diğer sitelerde de takribi aynı fiyata bulabilirsin.

    Hatta bu kişinin hesabı kapatılsa başka bi hesapla ortağına çalışanına yeni bir üyelik açıp paravan bi şirket kurup devam eder satış yapmaya. Kötü niyetli bi kişiyi engellemek imkansız.
  • Şimdi ayakkabıya baktım 2sini bulamadım 3ü çıkmış :) 559TL civarı. 1sene evvel kendi sitesinde bu ayakkabı kaçaydı. 249tl ye alırken hiç orjinal olup olmadığından şüphe duymadımı.



    Bence asics firmasının yetkililerine ulaşıp ayakkabının orjinalmi çakmamı olduğunu kontrol ettir. Çakma ise bu firmanın tespit edilen adreslerini onlara ver dağıtsınlar ortalığı.
    @Skywaterr




  • nemesis kullanıcısına yanıt
    Merhaba nemesis,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • nietzsche55 kullanıcısına yanıt
    Merhaba nietzsche55,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.