Şimdi Ara

N11'deki Mağazalara THH İşlemiyor - Merdivenaltı firmayla deneyimim. (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
5
Favori
17.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
226 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba nietzsche55,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    buna gönülden inanıyoruz kardeş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kbxyedek

    Aslında güzel bi fikir ücretsiz kargo ve tek taksit (taksitle alınca kartada taksit taksit ödüyorlar. :) Al 2gün sonra ürüne onay vermeden beyenmedim diye iade et. Kargo parası ödesin. Bide eksi puan.

    Onay-iade sürecinde bi dalavere çevirmezler ise bize giren çıkan olmaz. Yapılabilir.
    aynen tek çekim yapıp kargo geldiğinde teslim almayacaksın kargoda beklecek 1 hafta ve geri dönecek kargo zatne teslim almadığındna teslim almadan iade ettim seceneğini seçip iade talep ediceksin içbir hakkı yok mağazanın ve sahte satıyor tahmınımce o mağaza
  • PES_21_Murat kullanıcısına yanıt
    Sahte ürün satıyorsa pek koymaz 10tl kargo parası. 20 ye alıp 300 e satıyor. :) Teslim almadan iade edersekte ürün hakkında nasıl kötü yorum yapacağız etik değil ve bu iş artarsa yorum yapmamızı engelleyebilir siteler.

    Bunların sistemleri art niyetli birini engelleyemiyor. Art niyetle organize bi şekilde dürüst bi mağazayıda bu şekilde karalayıp batırabiliriz. Herkesi kötülerden korusun inandığı süper güçler :)
  • Merhaba Skywaterr,

    Ekibimiz sizi bilgilendirmiştir. Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com
  • N11 uygulamasını sildim.

    Böyle konulara destek verip üstte tutmak lazım adamı mağdur ettiniz haydi bakalım hodri meydan

    Biraz önce boya bakıyordum hepsiburada yerine N11'den alacaktım şimdi vazgeçtim Hb'den geçiyorum siparişi.

    Bol bol mesaj girelim konuya üstte kalsın
  • şu yetkili arkadaş sorunları çözecek mi bakalım.

    Pm atan arkadaşlar kendisine geri dönüş yapılınca son durumu buradan paylaşsın bizde bilgilenelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skywaterr

    Ben yasal olarak haklı bulunduğum halde hiçbir şekilde ilgilenmiyorlar. Farkettiysen bana hiçbir şekilde gel yardımcı olalım demediler konuda sorun yaşadık diyenlere diyorlar :) Burdanda şunu anlıyoruz; bana kin tuttular sanırım böyle bir konu açtım diye. Konuya da sırf nispet olsun diye diğer müşterilere yazıp bana yazmıyorlar. Burdanda şu mesajı veriyorlar: Bakın biz müşterilerimizle gayet ilgiliyiz. Sanırım DH'de çalışan n11 firma yetkilisi dünyada gördüğüm en amatör kişi. Firmayı daha beter küçük düşürdüğünü de sizin bu manalı iletinizden anlayabiliyoruz. Bir firma nasıl olur da bu kadar rezil edebilir kendilerini. Benimde onlara bir mesajım var: 2 Ay sonra bu konuyu tamamıyla youtube kanalıma taşıdığımda çok daha fazla insana ulaşacağım. Delillerle konuşacağım. Şuan üniversitedeyim bunları yapamıyorum. Tüm belgelerde THH'de.

    Alıntıları Göster
    hala dönüş yapmadılar mı hocam sana ?

    Herkese yazıyor bakalım pm atıcaz diye..




  • Konudaki arkadaşın olayını bir kenara koyuyorum, bizim insanımıza ki art niyet ortada. Canı sıkılan ürün iadesi yapıyor. Bende esnafım, internetten ürün satıyorum. Adam fotoğraf makinesini alıyor 14 gün kullanıyor iade talebi açıyor. Sebep? Kalitesini beğenmedim. Ben bu makineyi alıp ne yapayım?

    Yeniden paketleyip müşteriye mi vereyim? Mağazada sıfır aldığım ürünü 2. El olarak mı satayım? Herkes N11 ve satıcılar laf etmiş ama her müşteri haklı olmuyor malesef.

    Evet kanunlar gelişi güzel yazılmış iade edebilirsin diyor. Sonrası muamma.

    İzlenmesi gereken yol. Ürün kusurlu ise distribütör kimse onun üstünden işlem başlatılır. İade alınacaksa iadeyi alır, esnafa ürün parasını fatura eder esnafa size iade eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Defalarca n11 den alışveriş yapmış ben n11 uygulamasını sildim. İlerde başıma açacağım bir beladan şimdiden kurtulmuş hissediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yimust

    Konudaki arkadaşın olayını bir kenara koyuyorum, bizim insanımıza ki art niyet ortada. Canı sıkılan ürün iadesi yapıyor. Bende esnafım, internetten ürün satıyorum. Adam fotoğraf makinesini alıyor 14 gün kullanıyor iade talebi açıyor. Sebep? Kalitesini beğenmedim. Ben bu makineyi alıp ne yapayım?

    Yeniden paketleyip müşteriye mi vereyim? Mağazada sıfır aldığım ürünü 2. El olarak mı satayım? Herkes N11 ve satıcılar laf etmiş ama her müşteri haklı olmuyor malesef.

    Evet kanunlar gelişi güzel yazılmış iade edebilirsin diyor. Sonrası muamma.

    İzlenmesi gereken yol. Ürün kusurlu ise distribütör kimse onun üstünden işlem başlatılır. İade alınacaksa iadeyi alır, esnafa ürün parasını fatura eder esnafa size iade eder.
    Merhaba hocam. Benim konuyla sizin söylediğiniz çok farklı şeyler. Bende bir ürünü alıp ben bunu beğenmedim diyip iade etmeyi haksız buluyorum. Bir sorun varsa iade etme hakkı doğar ama beğenmemek biraz sıkıntı. Örneğin n11'den ram ve klavye aldım bu monitörü aldığım dönem. Klavyeyi hiç beğenmedim ama iade etmedim. Ram'de aynı şekil ama yine iade etmedim. Monitörü de 5 günlük olması ve sorunlu olmasına rağmen teknik servise yolladım. Ama ayakkabı konusu çok ayrı bir dünya o dolandırıcılığa giriyor.




  • Merhaba arkadaşlar konuya 2 tane güncelleme notu ekledim.
  • Firmaya dun aksam mesaj attim
    Merhaba bu urunu almak istiyorum Fakat kuşkularim var şuan donanimhaberde guncel konularda en ust siralardasiniz Merdivenalti isletme diye yazmislarhttps://forum.donanimhaber.com/n11-deki-magazalara-thh-islemiyor-merdivenalti-firmayla-deneyimim--13721

    Cevap geldi

    Değerli Müşterimiz, Ürünlerimizin tamamı 100% orijinal ve e arşiv faturalıdır. Ne kadar bilginiz var bilemiyorum ama e arşiv fatura kesebilen firmalar sayılı ve yüksek ciroları olan firmalardır. Sizce e arşiv fatura kesebilen bir firma merdiven altı bir firma olabilir mi? Ya da sahte ürün satma riskine girebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    hala dönüş yapmadılar mı hocam sana ?

    Herkese yazıyor bakalım pm atıcaz diye..

    Alıntıları Göster
    Hocam telefondan ulaştılar ilgili birime ilettik dediler ama bir sonuç çıkacağını sanmam çünkü daha önce de yaptılar. Sadece göstermelik yapıyorlar. Buraya da göstermelik yazıyorlar. Hani söylemek istedikleri biz müşterilerimizle ilgileniyoruz :) Çok komik bir durum küçük düştüklerinin farkında değiller :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    Firmaya dun aksam mesaj attim
    Merhaba bu urunu almak istiyorum Fakat kuşkularim var şuan donanimhaberde guncel konularda en ust siralardasiniz Merdivenalti isletme diye yazmislarhttps://forum.donanimhaber.com/n11-deki-magazalara-thh-islemiyor-merdivenalti-firmayla-deneyimim--13721

    Cevap geldi

    Değerli Müşterimiz, Ürünlerimizin tamamı 100% orijinal ve e arşiv faturalıdır. Ne kadar bilginiz var bilemiyorum ama e arşiv fatura kesebilen firmalar sayılı ve yüksek ciroları olan firmalardır. Sizce e arşiv fatura kesebilen bir firma merdiven altı bir firma olabilir mi? Ya da sahte ürün satma riskine girebilir mi?
    Hocam yanlış anlaşılma olmasın ben ürüne sahte yazmadım. Spot olabilir. Fatura almadığımı da yazmadım ki faturasız ürünle thh başlatamazsın zaten. Buradaki konunun özeti şu: Bu adamlardan aldığım ayakkabı pert oldu ve ben dedim ki bu ayakkabıyı ben pert olacak şekilde kullanmadım. Kendimden daha çok bakıyordum ayakkabıya. Bu sebepten thh'ye gittim ve haklı bulundum. Bunun üzerine mağaza thh kararını kabul etmedi ve haciz başlatın dedi. Gittim haciz başlattım ve adamların adına bir şey yok yani haciz edemiyoruz. Bir arabaları var ve o arabayı satışa çıkarmamız için yüklü miktarda para ödemem lazım. O parayı ödeyemeyeceğini biliyorlar milletin. Siz firmaya soruyu şöyle sorun: THH Kararında müşteri haklı bulunmuş fakat thh kararına uymayıp müşteriye haciz başlatmasını söylemişsiniz. Haciz sonucunda adınıza sadece bir araba bulunmuş ve onunda hacizi için müşterinin yüklü miktarda para ödemesi lazımmış. Neden adınıza arabadan başka bir şey yok? Siz araba değil ayakkabı satan bir firmasınız? Bu soruyu sorun bakalım ne diyecekler.




  • Benim sorunsuz alışverişim olmadı oradan zaten birde millet telefon falan alıyor ne cesaret diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 aracılık yaparak kendi satmadığı ürüne müşteri bularak para kazanan aracı sistem. Ürün nedir, ne değildir bilgisi olmuyor. O yüzden benim de güvenmediğim bir site. İnternet alışverişlerimde hepsiburadayı tercih ediyorum genelde. Satıcı olarak da hepsiburada olunca kendi bildikleri, paketledikleri ürünü almış oluyorum. Sorun yaşarsam daha iyi ilgilenebilirler çünkü arada aracı yok. Umarım sorununuz kolayca çözüme kavuşur. Gerçi fazlasıyla uğraştırmışlar o ayrı bir durum ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yimust

    Konudaki arkadaşın olayını bir kenara koyuyorum, bizim insanımıza ki art niyet ortada. Canı sıkılan ürün iadesi yapıyor. Bende esnafım, internetten ürün satıyorum. Adam fotoğraf makinesini alıyor 14 gün kullanıyor iade talebi açıyor. Sebep? Kalitesini beğenmedim. Ben bu makineyi alıp ne yapayım?

    Yeniden paketleyip müşteriye mi vereyim? Mağazada sıfır aldığım ürünü 2. El olarak mı satayım? Herkes N11 ve satıcılar laf etmiş ama her müşteri haklı olmuyor malesef.

    Evet kanunlar gelişi güzel yazılmış iade edebilirsin diyor. Sonrası muamma.

    İzlenmesi gereken yol. Ürün kusurlu ise distribütör kimse onun üstünden işlem başlatılır. İade alınacaksa iadeyi alır, esnafa ürün parasını fatura eder esnafa size iade eder.
    Öncelikle şunu söylim sizin muamma dediğiniz sistem ile amazon şu an dünyanın en değerli şirketi sahibi de en zengin adamı. Müşteri memnuniyeti uzun vadede her zaman firmaya yarar, iade konusu kısa vadede esnafı üzecek gibi dursa da, müşterisini memnun eden esnaf uzun vadede her zaman kazanır. Siz 14 gün kullanılmış fotoğraf makineyi napıcam derdinde iseniz, internet satışı işine girmeyin. O kişinin bırakacağı güzel bir yorum belki size on tane makine sattıracak. Size gelen makineyi de açık kutu yazıp maliyetine satarsınız, bir başka müşteriyi daha memnun edip ordan da + puan kazanırsınız. Krizi fırsata çevirmek diye birşey var. Art niyetli insanlar her zaman olacaktır. Planlarınızı onlara göre değil uzun vadeli düşünüp, müşteri memnuniyetini esas almanız lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba GameboyColor,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • ahahahahaha adamlara bak yaa iade etmemek için işi sağlama almışlar.. haciz başlat diyorlar, iki seçenek var ya uğraşmayacaksın ki çoğu öyle yapmıştır.. ya da icra haciz uğraşsan da bi şey çıkmıyor.. üç kağıt da üzerimize yok..

    bu arkadaşların annelerinde sorun var.
  • DaYWaLkeR kullanıcısına yanıt
    Dolarla alakası yok zaten Adidas ucuz üretim yapmıyor birde gittiğiniz mağazanın konsepti çok önemli elit mağazada (mağazalarında ölçüleri vardır) adidasın uygun fiyatlı ürünlerini bulamazsınız. Zaten ben çıkarken sistem değişiyordu bundan sonra boyner, ykm gibi yerler ucuz tipteki (kendine göre ucuz diyorum bu arada) satarken bu ayakkabıların tek adidas satan shoplarda satılmayacaktı. Dolar bu konuda çokta etkilemiyor adamların fiyat umurunda değil çokta tın diyor Biz adidas markasıyız diyor. Dayattıkalrı politika yüzünden süper ligde adidas giyen kulüp sayısı bu yıl 2-3 düştü geçen sezon adidas kullanan kulüplere bakın bu seneye bakın %90 düşüş var. dolar 1 tl de düşse siz çok ucuza giyemezsiniz fiyat gene herkesten yüksek olur bir eğo olayı var burada :P



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockmania01 -- 24 Şubat 2019; 1:19:52 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.