TROY iPhone 13 mini batarya değişimi yapamadı
|
30 Aralık'ta Türk Telekom’a numara taşıma başvurusu yaptım. Dijital Kurye kimliğimin ön ve arka yüzünün fotoğrafını çekti, kimliği çipli cihazda onayladı ve işlemi tamamladı. 31 Aralık’ta TT’den SMS geldi: “Kimlik uyuşmazlığı nedeniyle işlem reddedildi.”
Bu mesaj üzerine kullandığım NetGSM’i aradım, “Evraklarda eksik ya da hatalı bilgi olduğu” söylendi. Ancak kimlik bilgilerim doğru ve Dijital Kurye işlemleri eksiksiz tamamladı. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradığımda “Dijital Kurye ile görüşün” denildi. Dijital Kurye ise “Tüm işlemler eksiksiz, Türk Telekom’a başvurun” dedi.
Tekrar TT müşteri hizmetlerini aradığımda NetGSM’e yönlendirildim. NetGSM, Türk Telekom’un evrakları eksik ya da hatalı gönderdiğini söyledi. Bu süreçte sürekli iki taraf arasında gidip geldim ve kimse çözüm sunmadı.
Tekrar TT'yi aradığımda operatör Dilek hanım bana Kimliğimi tekrar gönderirsem başvurumu güncelleyeceklerini söyledi. Tekrar kimliğimi gönderdim ve aradığımda başka bir çalışan bu sefer başvurumun iptal edildiğini, yeniden başvurmam gerektiğini ve 180TL'lik 20GB paketten faydalanamayacağımı söylediler.
Sonuç olarak numara taşıma işlemi iptal edildi ve kampanyalı tarifeden yararlanma hakkım kayboldu. Eğer kimlik bilgilerimde hata varsa neden bu süreçte uyarılmadım? Kimlik bilgilerimle NETGSM abonesi olabiliyorken neden TT abonesi olamıyorum. Hata yoksa NetGSM neden işlemi reddetti? Tüm bu hatanın ve mağduriyetin sorumlusu kim? Sorunun benden kaynaklandığını düşünmüyorum bu olaydan dolayı neden 450TL'lik yeni tarife fiyatlarına mecbur bırakıldım? Bu konuyla ilgili THH'ye başvuruda bulunabilir miyim? Ne önerirsiniz
ISS Önerisi
Babamın evine internet bağlatacağız, şu an eski kiracının Superonline VDSL aboneliği var ve kendisi kapatacak. Modem hat değerlerini bilmiyorum ancak altyapı 84MBPS VDSL gözüküyor. İşyerinde Gıbırnet kullanıyoruz. Aklıma en yatanı Gıbırnet 240TL'lik tarife. Babam ayda 200GB'ı aşmadan veri tüketir. Hız olarak da 35MBPS civarı yeterli olur. Kurulumda baş ağrıtmayan hangi firmayı önerirsiniz?
ONT'deki LOS ışığı neden yanar?
ONT cihazım Huawei EchoLife HG8010H. LOS ışığı yanıp sönüyor. Bildiğim kadarıyla fiber kablo kırıldığında olan bir sorun ancak kabloyu hareket ettirmedim. Başka neden kaynaklanabilir? Superonline'a arıza kaydı bıraktım.
Mahallemizde TURKCELL SUPERONLINE altyapı çalışması başladı. Eylül ayında borular döşendi kablolar ne zaman çekildi bilmiyorum ama saha dolabı dahi yerleştirildi. Bazı binalara dışarıdan bina içine giden fiber kablolar gördüğüm için aynı sokakta fiber alanların olduğunu düşünüyorum. Bizim bina 50 dairelik bir bina ve bize fiber kutu bırakmadan Turkcell bayisi apartmanınıza fiber gelmiştir diye broşür bırakmıştı. Görür görmez aradım ve kuruluma geldiler. Gelen ekip binada kutu olmadığını gördü daha sonra kutuyu bina yöneticisi izin vermediği için bırakılmadığını söyledi. Bina yöneticisi ile görüştüğümde imza verdiğini ancak kimsenin gelip fiber döşemediğini söyledi. Kurulumu yapacak bayiyi arayarak durumu bildirdim ve kutunun getirilmesi için ekip geleceğini söyledi. Eylülden beri fiber bir an önce gelsin diye bekliyorum bu süreci hızlandırma yolu var mı? 50 Dairelik binaya FTTB yapmazlar değil mi :D Koskoca Turktelekom binaya FTTB 1Gbps altyapı çektiği için sorma gereği duydum.
Son Giriş: 2 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 22 sa.
Mesaj Sayısı: 137
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 159
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 3.016 (Bu ay: 548)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 20 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar