Microsoft Xbox Tarafına Ulaşamıyorum
Son çare olarak çözüm bulacağıma inanarak Donanımhabere başvuruyorum pes ettim artık Xbox Series S'imi garantiye vermek istediğim için arıza kaydı oluşturdum ancak bana yolladıkları mailde talimatlar kısmında "adres etiketindeki izleme numarasını kutu üstüne yapıştırın" aşamasındaki adres etiketi ve izleme numarasını ayrı bir mail olarak alamadım dolayısıyla ürünümü garantiye yollayamıyorum elimde sadece açtığım garanti talebi kaydının sipariş numarası var. Bunu çözüme ulaştırmak için Xbox'a Microsoft'a ulaşmaya çalıştığımda başarılı olamıyorum "Bize Ulaşın" kısmında 2 Gündür her saat denememe rağmen "Bizim tarafımızda bir hata oluştu. Üzerinde çalışıyoruz." Hatası alıyorum Microsoft/Xbox ile ilgili aktif olan tüm numaraları çeviriyorum ve Xboxa bağlanmayı seçtiğimde Microsoftu tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz hoşçakalın diyerek telesekreter telefonu kapatıyor yardımcı olur musunuz nasıl bu işin içinden çıkıcam tatil tatil oyun oynayalım dedik konsol bozuldu ve yollayamıyorum garantiye linkte bahigeçen adres etiketi mail olarak gelmediği için
yakın zamanda garantiye ürün yollayan arkadaşlar nasıl bir süreçten geçti bilgilendirirse çok sevinirim örneğin sadece sipariş numarası yeter mi? size mail olarak bu bahsigeçen adres fotoğraftaki adres etiketi ulaştırıldı mı? yardımcı olun lütfen
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 40
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 64
İkinci El Bölümü Mesajları: 16
Konularının görüntülenme sayısı: 941 (Bu ay: 4)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 6 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun