Merhaba, bazı arkadaşlar belki eski posttan tanımış olabilir ama olayı kısaca özetliyeyim,
Bizim mahallemize 2-3 ay önce tip 7 saha dolabı geldi aktifleştirildi vesaire, komşunun altyapısı vdsl gösteriyor sorgulayınca, boş port vesairede var. Ben saha dolabına tutsa tutsa 30 metre uzakta müstakil bir evde oturuyorum, komşu 3 katlı evde. Paket değişikliği talebinde bulunmama rağmen VDSL gözükmediği söylenerek değiştirilmeyince tekrar yazdım, Türk Telekoma yazacaklarını söylediler, yazdılar ve Türk Telekomun geri dönüşü bizim altyapımızın VDSL desteklemediğini söylemiş.
Ulan. Ben o saha dolabına 30 metre uzakta oturuyorum ulan, komşu benim ankastre kutumdan bağlanıyor internete ulan. gidip saha dolabından kablo mu çekeyim napayım evime? Türk Telekomdan ayrılmama rağmen hala belaları beni buluyor çıldırmak üzereyim. Şu an ne yapıcağım? Türknet yetkilileri dilekçe yazabileceğimi söylediler, ne konusunda yazacağım, nereye teslim edeceğim, nasıl yazacağım en ufak fikrim yok. Lütfen yardımcı olun. Ha, yanlış anlaşılma olmasın. Altyapıyı yapan Türk Telekom, ben Türknet kullanıyorum.
Yaklaşık 1.5 hafta önce adresime VDSL altyapısı geldi, tip 7 saha dolapları vesaire. Bende hemen VDSL geçeyim dedim ve Türknet Online İşlemlerden Destek Kaydı açıp yazdım, paket bilgilerimde gözükmüyordu nedense. Bunun üstüne portu güncelleyecekleri ve ondan sonra beni VDSL'e geçireceklerini söylediler fakat 2 gün sonra beni oturduğum yere bakan Türk Telekom Müdürlüğüne gidip dilekçe vermemi istediler, haftasonu olması üzerine bugüne kaldı ve bugün aradım, telefondaki bayan benim böyle bir şey yapmama gerek olmadığını ve İnternet Servis Sağlayıcımın benim yerime halletmesi gerektiğini söyledi, bunu tekrar destek kaydına yazıcaktım fakat sabahtan beri Online İşlemler açılmıyor, doğrulama kodu bile gelmiyor. Ne yapmalıyım?
Yaklaşık 1.5 hafta önce adresime VDSL altyapısı geldi, tip 7 saha dolapları vesaire. Bende hemen VDSL geçeyim dedim ve Türknet Online İşlemlerden Destek Kaydı açıp yazdım, paket bilgilerimde gözükmüyordu nedense. Bunun üstüne portu güncelleyecekleri ve ondan sonra beni VDSL'e geçireceklerini söylediler fakat 2 gün sonra beni oturduğum yere bakan Türk Telekom Müdürlüğüne gidip dilekçe vermemi istediler, haftasonu olması üzerine bugüne kaldı ve bugün aradım, telefondaki bayan benim böyle bir şey yapmama gerek olmadığını ve İnternet Servis Sağlayıcımın benim yerime halletmesi gerektiğini söyledi, bunu tekrar destek kaydına yazıcaktım fakat sabahtan beri Online İşlemler açılmıyor, doğrulama kodu bile gelmiyor. Ne yapmalıyım?
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 21
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 21
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 479 (Bu ay: 6)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İnternet Servis Sağlayıcılar