Vatan bilgisayar, KVK Teknik servis ve Apple rezilliği...
Öncelikle herkese iyi forumlar...
Yaklaşık 2.5 ay önce vatan bilgisayardan iPhone 11 64GB siyah renk satın aldım, satın aldığımda cihazın fiyatı 15.500tl idi. Aldığım gün cihazı hiç incelemeye fırsat bulamadan arka koruma, kamera koruması ve ekran koruyucu taktırdım. Birkaç gün sonra bir belgenin fotoğrafını çekmek için kameramı açtığımda siyah bir nokta olduğunu farkettim ve taktırdığım lens koruyucudandır diye düşünerek aldırış etmedim.. Yılbaşına birkaç gün kala geniş açılı kamera ile fotoğraf çekerken flash yansıdığı için lens koruyucuyu çıkarma gereği duydum, siyahlığın olup olmadığını test ettiğimde kameranın kendisinde olduğunu farkettim ve apple destek ile görüşmede bulundum. Servise göndermem gerektiğini söylediler. O sırada finallerime yakın bir tarih olduğu için göndermek istemedim ve finallerimin bittiği gün vatan aracılığıyla garanti servisine "değişim" talepli olarak gönderdim çünkü cihazım henüs yeni olduğu için tamir edilmesini istemiyordum. KVK servise gitti ertesi gün sms ile kamerasını değiştiği bilgisini aldım ve apple'ı aradığımda yardımcı olamayacaklarını çünkü cihazı onlardan satın almadığımı söylediler. Bende bana yardımcı olan vatan çalışanını aradım. İlgileneceğini söyledi ardından şunu ekledi, cihazın satın alma tarihi üzerinden 180 gün geçmediği için aslında tamir edilmemesi gerektiği, yenisinin verilmesi gerektiğini ve benim bu konuda haklı olduğumu söyledi. Ardından telefonu kapattık. Aradan birkaç gün geçti. Vatan çalışanı beni aradı ve ellerinde 0 kapalı kutu cihaz bulunmadığını ve apple'ın swap cihaz teklif ettiğini söyledi. Swap cihazın daha önce tamir edilmiş bir cihaz olup olmadığını sorduğumda bu konuyu kvk servis ve apple ile görüşmem gerktiğini söyledi bunun üzerine aradığımda 0 cihaz olduğunu sadece kutusuz olduğununu söylediler. bende kabul etmediğimi (anlatma tarzları hiç güven vermediği için) 0 cihazda ısrarcı olduğumu söyledim. Ve de eğer gerekirse farklı renk ile değiştirebileceklerini ekledim. Ve şu cevabı aldım "renk değişikliği yapılmadığını, eğer ısrarcı olunursa fiyat farkından dolayı ek ücret alınması gerewktiği" söylendi. o zaman swap cihaz olmasında karar kıldığımı söyledim ve bunun üzeriine cihazım 2. kez servis yolunu tuttu. Cihazım bu sabah kvk servise ulaştı ve tekrar bir sms geldi ve ardından cihazda bir sorun olmadığı, yazılımının güncellendiği ve tekrar kargoya verildiğiyle ilgili sms geldi......
Gerçektende verdiğim para ile rezil olduğumu hissediyorum... Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum..... Önerilerinizi bekliyorum dostlar.
TürkTelekom hız sınır kilidi
Merhaba, bu konuyla ilgili daha önce bir yazı okumuştum fakat bu olay bir türknet kullanıcısının başına gelmiş. Oturduğum yerde santral çok yakın. Ek olarak resimde de olduğu gibi ALtyapım 100mbitin üzerinde desteklediği halde bana 88mbps hız veriliyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda bana altyapımın yetersiz olduğunu söylüyorlar fakat modem arayüzü max desteğin yüksek olduğunu gösteriyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Son Giriş: 7 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 7
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 7
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 3.534 (Bu ay: 60)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 23 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Apple - iPhone - iPad