PerpaGrup.com – Pcbil.com – Osiris Teknoloji bu 3 firma da aynı. alışverişi perpagrup.comdan yaptım. osiris teknoloji kargo yaptı. whatsapp işletmede pcbil.com yazıyor.
Dell marka laptopum için perpagrup.com sitesinden adaptör aldım. Buraya kadar her şey normal ama asıl olaylar şimdi başlıyor. Sipariş bana teslim edilmeden WhatsApp numarasına yazdım benim siparişin aynısını istiyorum ve orijinal değil mi diye sordum? Benden sipariş numarasını istediler kendileri ile paylaştım. Sonra dönüş olmadı. İllaki yazdıklarımdan sonra kontrol edip öyle yollarlar dedim. Siparişi erkenden kargoya verdiler gerçekten bu konuda haklarını yemeyeyim kargo hızlı oldu. Ertesi gün işten eve geldiğimde kargo paketini açtım. Aldığım adaptör DA130PM130 olduğu halde bana HA130PM130 adaptör gönderdiler. Tekrardan WhatsApp daki müşteri hizmetleri numarasından yazdım yanlış adaptör kaldı ki orijinal olduğuna da kanaat getiremedim. İade edeceğimi söyledim. İade prosedürünü sorduğumda aldığım cevap kelimesi kelimesine şu:
- Kargo ücretini ödeyip tarafımıza gönderdikten sonra gerekli kontroller yapılır ürün iadeye uygunsa kargo masrafları düşüldükten sonra kartınıza iade edilir.
Ben internetten alışveriş yapan birisi olarak ilk anlamaya çalıştım ne demeye çalıştığını. Normalde kargo iade için kargo iade kodu paylaşılır gider kargoya teslim edersin olay biter. Fakat bu durumda yanlış ürün gönderdiler ve hatta orjinalliği hala kafamda soru işsareti olan bir ürün için kargo parasını ben vereceğim sonrasında olurda iadeye uygunsa bana gönderdikleri kargo parasını da ödemiş olduğum tutardan düşecekmiş 😊 Şaka mı dedim haliyle cevap “anlamadıysanız tekrar okuyun oldu.”
Baktım iş kötüye gidiyor buna hakkınız olmadığını internet alışverişlerinde bir hukuk ve kurallar olduğunu dedim hatta alışveriş yapan kişinin yapmış olduğu alışverişi internette forumlarda paylaşma hakkı olduğunu söylediğim de ne cevap verirse beğenirsiniz ?
- Ne forumu. Forum mu kaldı artık dedi sonra gülümseme işareti
Biraz takıldı bana ama ben ciddi olduğumu belirttiğimde ise istediğiniz yere verin tüketici mahkemesine gidin şeklinde cevap aldım. Sonrasında ise muhtemelen engellendim whatsappdan mesajlar gitmiyor tek tık 😊
Sizler tanımadığınız yerlerden alışveriş yapmamaya özen gösterin. Orijinal diye aldım 2000tl ücret ödedim. Bana gönderdikleri ürün zaten internette 1250 tl – 1500tl bandında var. Ben istedim daha önce kullandığım adaptörün aynısı olsun ama işte sonuç bu. Adaptörün jelatinini bile sökmedim iade edeceğim için bakalım nasıl bir yol izleyecek firma bekliyoruz..
Ekteki resimlerde elimde olan orjinal adaptörün kablosu ile gelen ürünün kablosu arasındaki farklardan ötürü orjinal olması soru işareti adaptördeki etiket de biraz işkillendim. Neyse zaten asıl soru işareti olan yanlış ürün gönderimi. Siparişte de yazıyor istemiş olduğum ürün.
millenicom internete geçeyim dedim. Malum Socar iştiraki dedim ki iyidir herhalde. Nereden bileyim tam bir fiyasko olduğunu. Gelelim meseleye. Neyse millenicom a başvuru yaptım. Ağustos 25 gibi. Birkaç gün geçti modemde bir değişiklik yok. Eski internet firmam ile internette devam ediyorum dedim ki herhalde daha aktif olmadı. Neyse eylül 7-8 gibi merak ettim hala neden bağlanmadı diye. Modem arayüzüne girdim millenicom kullanıcı bilgileri ile girdim yine yok. İşin aksi tarafı eski operatör kullanıcı adı şifre ile modem arayüzüne girdiğimde internetim hala vardı. Eski operatör ne alaka dedim madem iki hafta geçti iptal edeyim dedim. Aradım müşteri hizmetlerini. Yalnız baştan söyleyeyim müşteri hizmetleri robot malum birisi ile görüşmek marsa uydu göndermek ile eşdeğer zorlukta bunu belirtmeden geçmeyeyim. Sonunda ulaştım müşteri hizmetlerine hattım aktif dedi. Şaşırdım nasıl oluyor dedim modeme bilgileri girdim karşılıklı uğraşlar sonunda 10 dakika lik bir uğraştan sonra hattım açıldı. millenicom olarak internete girdim. Dedim tamam iyi bakalım nasılmış bir görelim. Ve olaylar zinciri başladı trajikomik olaylar!
1- 69 TL fatura çıktı ağustos faturası. Dedim ki ben ağustosta kullanmadım zaten sizi eylül aradım destek ve ticketlar mevcut. Hat kullanımı zaten ağustosa bakın dedim 0 GB tamam dediler kaydı açtılar. İncelenecek falan iyi dedim nasılsa müşteri hizmetlerine derdimi anlattım. Olumsuz bir şey olmaz dedim. Demez olaydım 1 hafta içinde itiraz reddedildi fatura çıktı. Şok oldum kullanmadığım ürünün faturasını ödememi istediler vay be... Ödedim faturayı.
2- sonraki ay ise tam fatura çıktı onu da ödeyip itiraz edeyim derken o an yoğunluktan müşteri numaram 5334098 iken cepten online öderken 5334089 u ödedim sonra fark ettim sonrasında itirazlar eski faturaya itiraz derken müşteri temsilcisine ulaşmak zor otomatik cevaplar falan online işlemlere girdim dedim derdimi oradan yazayım o kadar kelime yazdım tamama tıklayınca ne göreyim. Karakter sınırı var :d yahu ben yanlış fatura ödedim eski faturam sıkıntılı kaç karaktere sığdırayım bunu. Karakter sığsın diye cümleleri sildim ama nafile birkaç kelime kaldı ona da hata verdi kapadım çıktım. Sonra müşteri hizmetlerini aradım ulaş ki ulaş. Anlattım durumu bana yine mesaj atın dekontu mail atın denildi. Tamam dedim mail attım sonra mesaj geldi yine otomatik aynı mesaj. Müşteri hizmetlerini aradım dedim bana mesaj geldi aynı mesaj ne yapayım mail atın dedi. Dedim maili mi görmüyor musun attım dekontu dedim. Cevap ne derse beğenirsiniz? Tekrar mail atın zor mu? Aynen bunu dedi. Güldüm tekrar attım maili dedim ki tamam ben sizden para istemiyorum bari ödediğim ücreti sonraki aydan düşersiniz neyse zorla olayı kapattık. Uğraşması cabası.
3- Sonrasında modemde kopmalar DSL kopmuyor ama internet olmuyor. Chrome opera ie falan DNS problemleri arıza kaydı açıldı. Sonra baktım mesaj geldi Türk telekoma bilgi geçmişler hat değerlerim kontrol edilecek bina içinde sorun varsa iç tesisat da 299 TL lik fatura edilecek denildi. Ben hattı kendim çektiğimden ve bina içinde kutu olmadığından (kablo direk çatıya geliyor bu sayede yüksek hız alabiliyorum) önemsemedim. Telekom'daki kişi bir gün aradı beni kısmet evdeydim dedim hattımda sorun yok DSL gitmiyor sen ne yapabilirsin dedim. Dedi ki şu an bizim dolapta'yım bende madem dolapta'sın eskiden daha iyi sinyal geliyordu portu sök tekrar iyice reglet makası ile yeniden çak dedim. Tamam dedi. 5 dakika sonra aradı beni binadaki kutuya bakayım mı dedi bende gerek yok DSL de sıkıntı yok dedim sonra baktı evet ya zaten yüksekte benim o kadar yüksek merdivenim yok dedi. Tamam dedim. Gitti Telekom'daki arkadaş. Sonrasında ise şok edici olay. Faturanıza 299 TL eklenecektir bina iç tesisat sorunu çözüldü gibisinden. Hemen aradım müşteri hizmetlerini güç bela birisi çıktı 15dk konuştum hala bana size geldi diyor kayıt da Telekom öyle yazmış diyor. Bende ısrarla başımdan geçeni olayı anlattım ama yok kayıt diyor başka bir şey demiyor. Bende o ara hatta bekle dedim. Aradım Telekom'daki kişiyi. Açtı konferans olarak bağladım. Sordum Telekom'daki kişiye eve geldin mi yok dedi. Bina içiyle iş yaptın mı yok dedi. Dedim bana 299 TL fatura çıkmış böyle kayıt açmışsın falan ben bir şey yazmadım bizim tarafımızdan değildir millenicom alıyordur dedi. Teşekkür ettim kapattım. Bu konuşmaları millenicom daki müşteri temsilcisi de duydu. Dedim eee ne olacak. Hemen tabii ki ben konuyu görüşeceğim burada siz haklısınız size geri dönüş yaparım dedi. Aramadı tabii ki. Neyse önemsemedim herhalde bu kadarını da yapmaz dedim. Sonuçta kayıt açılıyor ne göreyim fatura da 299 TL eklemişler. Yine aradım bugün yani 10 Ekim de. Ulaşamadım müşteri hizmetlerine. Sürekli kayıt otomatik tuşlama ama yok müşteri hizmetleri yok. WhatsApp hattından denedim şansımı olayı tekrar anlattım ama yine yok. Binaya gelmişler diyor. Eski kayıtlara bakın dinleyin diyorum biz kayıtları göremiyoruz ve dinleyemiyoruz. Yahu siz nasıl bir şirketsiniz ben anlam veremedim.
4- bu arada bari çıkayım dedim millenicom dan 10 haneli xdsl numaramı almak bile ne kadar uğraştırdı bilerek vermek istemiyorlar online işlemlerde gözükmüyor. O 10 haneli numara olmadan başka operatöre geçiş olmuyor. Aldım numarayı sonunda geçeyim dedim bu sefer 3 ay dolmadan geçilmiyormuş.
Olay bunlardan ibaret siz millenicom a geçecek kişiler siz düşünün gerisini? Benim başıma bunlar geldi müşteri hizmetleri olarak birbirinden habersiz kişiler kayıtları kim görüyor onu da anlamadım. WhatsApp'tan ise yazılmış mesajlar hala duruyor. Kimse sorumluluk almıyor. Müşteri çözümü sıfır. Bir an evvel kurtulmam lazım...
kaç kere müşteri hizmetlerini aradığım ve whatsapp kayıtları da duruyor. konuşma dakikalarına dikkat edin bir de siz yorumlayın. birde diğer numaralardaki milenicom müşteri hizmetleri arama burada yok bile onlarıda eklersiniz.
Son Giriş: 3 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 6
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 6
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.083 (Bu ay: 27)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Firmalar ile Yaşanan Sorunlar