Arkadaşlar öncelikle herkeze iyi forumlar. Yaklaşık 2 ay önce 16 mbps hiper limitsiz internet kullanıyordum, hız olarak artık biraz yetersiz geldiğini düşünmüştüm. Malum boş zamanlarımda online oyunlar oynamak için ve yüksek boyutlu oyunları Steam ve Epic Store tarzı istemcilerden daha kısa sürede indirmek için internet hızımı 50 mbps limitsiz sürümüne güncellemek istedim.
Hatta müşteri temsilcisi olan hanımefendiye izah ettim, oturduğum mahallenin altyapısı ve hat değerlerim yeterliyse bu pakete yükseltin dedim. TTnet Müşteri temsilcisi hanımefendi altyapımın ve hat düzeyimin oldukça yeterli olduğunu söyledi ve bende internetimi o pakete yükselttim.
Bu pakete geçince ilk 2 ay her hangi bir sorun yaşamadım,gayet stabil kullandım, yaklaşık 2 ay geçtikten sonra modemimin hızında belli bir saat süre geçtikten sonra ciddi bir düşüşler yaşamaya başlağımı fark ettim, hız testi yaptığımda yaklaşık olarak hızım 200 kbps download gibi korkunç yükleme hızlarına kadar düşebiliyor. İnternete hiç bir şekilde bağlanamıyorum.
TTNET müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı bırakmak istedim, ve karşımdaki kişi bir bayan olduğunun bilincine vararak yaşadığım sorunu uslubümu bozmadan kibar bir dille aktardım ve arıza kaydı bırakıp, teknik ekip yönlendirmelerini talep ettim.
Müşteri temsilcisi olan Kadın altyapımda ve hat değerlerimde her hangi bir sorun tespit edemediği için teknik ekip yönlendiremeyeceğini beyan etti ve bana Wifi sinyal güçlendirici Repeater almamı önerdi. Sözde ana merkezden modemimin sinyalini güçlendirip bu sorunu tekrar yaşamayacağımı belirtti. Yaptığı işlemde Modemimi yeniden başlatarak fabrika ayarlarına geri yüklemesi.
Zaten bunu bende yapıyorum ve modemimin Wife hızı yükseliyor. zaten bigisayarımın İnternet protokolü ethernet kablosuyla bağlı olduğu için Wifi bağlantısına bakarak (+ 4,5 mbps) daha fazla hızlı verim alabiliyorum. Benim sorunum bağlantımın 9 ile 12 saat süre içinde korkunç seviyede düşmesi. Bu gidişle modemi aç kapa yapmaktan bozarım diye korkuyorum, modemim bozuk veya hat kaplolarımda bir problem olduğunu düşünüyorum, ama her ay internete para döktüğümüz halde TTNET'den adam akıllı teknik destek bile talep edemiyorum. müşteri temsilcisinin bana sunduğu tek çözüm yolu modemimi fabrika ayarlarına döndürüp resetlemek şaka gibi :D
Modemimin markası (ZTE ZXHN H168A v2.0) sürümü. Modeli biraz araştırdım, sanırım kendisi otomatik güncelleme özelliğine de sahipmiş. internet paketim hiber olduğu için modemim VDSL2 Modülasyon tipini destekliyor.
Sorunum modemden kaynaklı olsa veya modemin sinyal gücünün zayıf almasından kaynaklı olduğunu düşünsem, 1000 TL 2000 TL para verip en iyi Router modele sahip üst düzey bağlantı sunan bir modem alırım sıkıntı yok. Ama modemim de her hangi bir problem yoksa boşuna para dökmemim de bir manası yok.
Eğer benim gibi 50 ve 100 Mbps gibi limitsiz pakete sahip olup da bu tarz garip hız düşmesi gibi sorun yaşayan abilerim ve kardeşlerim sorunumun çözümü için bir öneride bulunursa çok müteşekkir olurum. Muhakkak bu tarz sorunlar ile karşılaşıp benim gibi aciz olanlar muhakkak olmuştur. Cevap verip ilgilenen herkeze şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum :)
Yoksa bu gidişle TTNET müşteri temsilcisi olan zarif sesli hanımefendiler, yapay zeka gibi hep aynı replik ile konuşup, aynı çözüm yöntemlerini sunacaklar :D
- Kontollerimi yapıyorum, Kontollerimi yapıyorum, internet altyapınız ve hat değerlerinizin genel kontrollerini yapıyorum, altyapı ve hat değerleriniz internet paketinizi destekliyor, modeminizi güncel olduğundan emin olun, yeniden başlatın, reset atın veya fabrika ayarlarına geri yükleyin, ya da wifi menzil genişletici kullanın, blaaa blaaa blaaaa......
Nerede: Bir konuya bakıyor.
Son Giriş: 5 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 26 dk.
Mesaj Sayısı: 80
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 84
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 523 (Bu ay: 26)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 41 (Bu hafta: 1)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun