Asus teknik servis rezil oldum , magdurum , ne yapmam gerek
Ekran kartı fanımın bozulması nedeniyle teknik servise gönderdiğim bilgisayarımla ilgili büyük bir mağduriyet yaşıyorum ve bu durumu sizlerle paylaşmak istedim. Başlangıçta fan değişimi için teknik servise teslim ettiğim bilgisayarımda, başka bir fanın da kirli olduğu ve değiştirilmesi gerektiği ve anakartın da değiştirilmesi gerektiği iddiasıyla yeniden arandım. Bu noktada, anakartıma zarar verdiklerini ve bu nedenle anakart değişimi istediklerini düşünüyorum. Ayrıca, USB soketinde hiçbir sorun yokken soketlerden birinin eğri olduğunu belirterek anakart tamiratı için yaklaşık 30.000₺ masraf çıkardılar. Tüm bunlar yetmezmiş gibi bilgisayarımın alt kasasında vida yerini kırarak bir delik oluşturmuşlar ve cihazım fiziksel olarak zarar görmüş durumda. Sikayetvarda konu başlığı açtım. KVK dan göndermiştim laptobu tamiri anakartsız tamir yapmadıkları için geri gönderdiler KVK ' dan şikayet olusturabiliyor muyum , tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum süreç nasıl ilerliyor ne yapmam gerekiyor yapabileceğim başka birşey var mı yardımcı olur musunuz.
Son Giriş: 6 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 ay
Mesaj Sayısı: 2
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 155 (Bu ay: 6)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Taşınabilir Bilgisayarlar