Şimdi Ara

Asus teknik servis rezil oldum , magdurum , ne yapmam gerek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ekran kartı fanımın bozulması nedeniyle teknik servise gönderdiğim bilgisayarımla ilgili büyük bir mağduriyet yaşıyorum ve bu durumu sizlerle paylaşmak istedim. Başlangıçta fan değişimi için teknik servise teslim ettiğim bilgisayarımda, başka bir fanın da kirli olduğu ve değiştirilmesi gerektiği ve anakartın da değiştirilmesi gerektiği iddiasıyla yeniden arandım. Bu noktada, anakartıma zarar verdiklerini ve bu nedenle anakart değişimi istediklerini düşünüyorum. Ayrıca, USB soketinde hiçbir sorun yokken soketlerden birinin eğri olduğunu belirterek anakart tamiratı için yaklaşık 30.000₺ masraf çıkardılar. Tüm bunlar yetmezmiş gibi bilgisayarımın alt kasasında vida yerini kırarak bir delik oluşturmuşlar ve cihazım fiziksel olarak zarar görmüş durumda. Sikayetvarda konu başlığı açtım. KVK dan göndermiştim laptobu tamiri anakartsız tamir yapmadıkları için geri gönderdiler KVK ' dan şikayet olusturabiliyor muyum , tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum süreç nasıl ilerliyor ne yapmam gerekiyor yapabileceğim başka birşey var mı yardımcı olur musunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zollu61 -- 13 Haziran 2024; 16:34:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Garantisi yoksa teknik servise güvenmeniz hata olmuş garanti varsa cihazı alın ve servis raporuyla hemen thhye başvurun .Garanti yoksa geçmiş olsun hakkınızı almanız çok zor.

  • rayli82 kullanıcısına yanıt

    Maalesef garantisi yok 😥😥


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tecrübe olsun garantisi bitmiş ürün servise verilmez güvenilmez tanınmadık tamirciye verilmez hadi veriyorsunuz tarih ve saati belli olacak şekilde videoya alır ondan sonra servise verirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benim zamanında hepsiburadadan aldığım garantili ve birebir sıfır değişim raporu verdikleri msi oyun notebook için bile değişim yapmayıp aylarca oyalayıp sonra kullanılmış yada teşhire benzeyen eski püskü bir tane yollamışlardı. Yani garantili bile olsa kolay kolay uygulamıyorlar. Dolar kuru sürekli arttığı için ilk düşük fiyatttan para iadesi yapmaya çalışıyorlar firmalar. Yada üzerine para alıp satamadıkları üst modelleri almaya zorluyorlar. Eğer önemli bir firma,youtuber değilde bireysel bir kullanıcı iseniz kolay kolay sıfırla değişim yapmazlar.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.