Şimdi Ara

2 kez panel değişti hala sorunlu tv ne yapmam gerekiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • mehabalar;
    yeri burasımı bilmemekle birlikte

    1,5 yıl önce samsung 40h6290 led tv alımıştım.3-4 ay kullandıktan sonra farkettim ki ekranda bazı bölgelerinde karartılar mevcuttu panel değişti.yeni gelen panelde de aynı durum söz konusuydu yine değşti. en son gelen panel de de 2 tane ölü piksel ile ışık sızması mevcut.3. kez olduğunda para iadesi isteyebiliyoruz sanırımda sırf bu yüzden değişim yapmak istemeyecekler sanırım nasıl bir yol izlemem gerekiyor.tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.



     2 kez panel değişti hala sorunlu tv ne yapmam gerekiyor? 2 kez panel değişti hala sorunlu tv ne yapmam gerekiyor? 2 kez panel değişti hala sorunlu tv ne yapmam gerekiyor?
     2 kez panel değişti hala sorunlu tv ne yapmam gerekiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi two_face -- 6 Haziran 2016; 8:49:57 >







  • Günaydın;
    Forumda aylardır ısrarla yazdığım, panel sorunlarında marka model fark etmeksizin kalitesizlik sorunları yaşadığımız konusunda ısrar etmeme bir örnektir yaşadığınız sorun.

    Çözüm konusunda ise, her markanın (Firmanın) kendi iç uygulamaları olmakla birlikte bizim için asıl önemli olan 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunu dur.
    Eskiden olsa 4077 sayılı kanuna göre Garanti sürecince cihaz aynı arızadan 1YIL içinde 4 defa teknik servise gitmesi durumunda kullanıcı 4 seçimlik hakkını kullanabilir di ancak Yeni tüketiciyi koruma kanunu kapsamında Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi
    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. şeklinde değiştirilmiş ve 1 yılda 6 arıza, garanti süresi boyunca 7 arıza olarak değiştirilmiştir. Burada arıza sayısının yükselmesi negatif unsur gibi görülse de burada devreye ''Üründen faydalanamama'' olgusu devreye girer ve tüketici hakem heyeti aracılığı ile alabileceğiniz bir belge bütün sorunlarınızı ortadan kaldıracaktır.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    tam olarak ne diye başvurayım hakem heyetine?(aynı parçanın defalarca arızası olarak mı??)
  • two_face kullanıcısına yanıt
    Her arızaya dair elinizde servis raporu mevcut mu?
  • Ado kullanıcısına yanıt
    mevcut panel değişimi yapıldığına dair servis fişleri var
  • two_face kullanıcısına yanıt
    Tamam servis raporları da olduğuna göre özel bir bildirimde detaylı bir açıklamaya girmenize gerek kalmaz. Sizin öncelikli beyanınız ürünün sürekli arıza yapması nedeniyle üründen faydalanamadığınız yönde olacaktır.


    ..................hakem heyeti başkanlığına

    .... tarihinde satın almış olduğum ........... marka ..........model televizyonum ilk olarak ................ tarihinde, daha sonra ................. tarihinde ve son olarak da ............... tarihinde hep aynı noktadan yani TFT panel bölümünden arıza yapmıştır. Tüm bu yaşanan unsurlara rağmen üründe yaşadığım problemler süregelmektedir. Üründen olması gerektiği gibi faydalanamıyor olmam nedeniyle ücret iade talebime yönelik ekteki belgeler ışığında kontrol ve gereğini arz ederim.


    yazısıyla birlikte servis raporları ve şu an ürünün mevcut durumunu anlatabilecek en az 1, mümkünse 2 resim ekleyerek dosyanızı oluşturabilirsiniz.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    tamamdır. Çok teşekkür ederim yardımlarınız için
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • two_face kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Şansınız bol, hukuk sizinle olsun
  • Ado kullanıcısına yanıt
    son olarak hakem heyetine başvurudan sonra nasıl bir presedür olacak;eve tv yi görmeye mi gelecekler yoksa servis mi bakacak?tekrar teşekkürler ilginiz için...
  • two_face kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetleri çok ince detaylara pek girmez bu nedele burada etken olan raporlar olacak, şu aşamada ürünü incelemek yerine mevcut durumu yani bu kadar kısa sürede aldığı 3 hizmeti göz önünde bulunduracaklardır.
    işleyişe göre sizin dosyanıza istinaden karşı tarafa da savunma yapmaları için ihtarname yollayacaklar, karşı taraf savunmasını sunduktan sonra da konu devam edebilir, mevcut raporlar ışığında zaten yasal hak edişiniz olduğu gerekçesi ile direkt karar da alabilirler açıkçası o noktasını hukukçu arkadaşlar daha net bilirler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.