
Merhaba arkadaşlar, Skoda Superb 2021 Comfort plus 1.5 TSI ACT 150 PS 40 bin Km’de aracımda aracımda sürüş anında duyduğum "gayk guyk gıyk" benzeri bir ses üzerine gittiğim bayide, sorunun kavrama + volan kaynaklı olduğunu öğrendim. Aracım ilk yıl yetkili servis bakımlı. 2. Yıl Yetkili servis yüksek fiyat polikası yüzünden Bosch Car service bakımını yaptırmıştım. Bakımlar zamanımda ve eksiksiz apıldı. Bayiye, genel merkeze dünya kadar yalvar yakar 80-90 bin TL'li fiyatlardan indirimli hali ile sonuç 48737 TL + 1500 TL tespit işçiliği. İçinizde daha önce bu durumu yaşayan oldu mu? Nasıl çözüldü ? Tecrübelerini paylaşabilir mi? Biz bu Dsg belasından nasıl kurtulacağız? 2021 model henüz 3 yaşında araçta da bi zahmet bu sorun yaşanmasın. Gidiyoruz sıfır araç alıyoruz usta/sanayi uğraşmayalım kafamız rahat olsun sıkıntıya gelmeyelim rahat rahat binelim diye ama gel gör ki 3 yaşındaki aracı servisten çıkaramıyoruz. Maalesef verilen servisten/hizmetten hiç memnun kalmadım. Bu kötü tecrübeden sonra Dsg aracı bedava da verseler daha da yaklaşmam gibi gözüküyor. Allah düşmanıma vermesin. Ömür törpüsü Dsg.
DSG Kronik sorunlarının korkusundan dolayı artık manuel araçlara dönüş yapacağız gibi ya da Yıldız alacağız kafamız rahat edecek. Henüz 3 yaş araçta en önemli denilecek şanzımandan gayk guyk şeklinde ses gelmesi akıl alır gibi değil.
DSG şanzıman şans işi derler ama inanın duyduğum/araştırdığım kadarı ile çok ciddi bir kitle bu sorundan dolayı aracını servise getirmiş. Şans durumu çoktan aşılmış. Aracın 2. bakımını dışarıda yaptırdığım için SKODA tarafından cezalandırılıyorum resmen.
3 yaşındaki araçlarının arkasında duramıyorlar. Kronik sorunlarını müşteriye yüklüyorlar. Sorunsuz kavraması olan araçlara yönelmekten başka çare yok. İyi niyet garantisi gibi bir şey uydurmuşlar. Kafalarına göre ayıplı malı gizlemeye çalışıyorlar.
20-30 bin Km de yığınla kavrama/Volan değişen araç var. Hiç mi bunların bir çözümünü bulamadılar. Bariz Ayıplı ürün. Misli ile geri almamız lazım.
Güncelleme 01.08.2024:
—>Konu ile ilgili Tüketici Hakem heyetine bir dava dosyası açtım. Gerekirse bir üst mahkemede devam edeceğim. Sonuna kadar hakkımı arayacağım.
—> Çek cumhuriyetindeki ilgili kontaklara konuyu incelemeleri için bir Ticket açtırdım. Skoda Turkiye’nin müşteri ve fiyat politikalarını şikayet ettim.
—> Yapmış olduğum şikayetler sonunda Skoda Çakıroğlu’nun haksız şekilde almış olduğu arıza Tespit işçiliği ücretini iade edecekler.
—> Ticaret bakanlığına konu ile ilgili şikayet dilekçemi yazdım.
—> Sanayi ve Teknoloji bakanlığına konu ile ilgili şikayetimi gönderdim.

Son Giriş: 7 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 7 ay
Mesaj Sayısı: 9
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 9
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 3.135 (Bu ay: 327)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel

