Şimdi Ara

Skoda Superb 1.5 TSI ACT 150 PS DSG 2021 Model- Kavrama/Volan Kronik sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
2
Favori
3.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, Skoda Superb 2021 Comfort plus 1.5 TSI ACT 150 PS 40 bin Km’de aracımda aracımda sürüş anında duyduğum "gayk guyk gıyk" benzeri bir ses üzerine gittiğim bayide, sorunun kavrama + volan kaynaklı olduğunu öğrendim. Aracım ilk yıl yetkili servis bakımlı. 2. Yıl Yetkili servis yüksek fiyat polikası yüzünden Bosch Car service bakımını yaptırmıştım. Bakımlar zamanımda ve eksiksiz apıldı. Bayiye, genel merkeze dünya kadar yalvar yakar 80-90 bin TL'li fiyatlardan indirimli hali ile sonuç 48737 TL + 1500 TL tespit işçiliği. İçinizde daha önce bu durumu yaşayan oldu mu? Nasıl çözüldü ? Tecrübelerini paylaşabilir mi? Biz bu Dsg belasından nasıl kurtulacağız? 2021 model henüz 3 yaşında araçta da bi zahmet bu sorun yaşanmasın. Gidiyoruz sıfır araç alıyoruz usta/sanayi uğraşmayalım kafamız rahat olsun sıkıntıya gelmeyelim rahat rahat binelim diye ama gel gör ki 3 yaşındaki aracı servisten çıkaramıyoruz. Maalesef verilen servisten/hizmetten hiç memnun kalmadım. Bu kötü tecrübeden sonra Dsg aracı bedava da verseler daha da yaklaşmam gibi gözüküyor. Allah düşmanıma vermesin. Ömür törpüsü Dsg.

    DSG Kronik sorunlarının korkusundan dolayı artık manuel araçlara dönüş yapacağız gibi ya da Yıldız alacağız kafamız rahat edecek. Henüz 3 yaş araçta en önemli denilecek şanzımandan gayk guyk şeklinde ses gelmesi akıl alır gibi değil.

    DSG şanzıman şans işi derler ama inanın duyduğum/araştırdığım kadarı ile çok ciddi bir kitle bu sorundan dolayı aracını servise getirmiş. Şans durumu çoktan aşılmış. Aracın 2. bakımını dışarıda yaptırdığım için SKODA tarafından cezalandırılıyorum resmen.

    3 yaşındaki araçlarının arkasında duramıyorlar. Kronik sorunlarını müşteriye yüklüyorlar. Sorunsuz kavraması olan araçlara yönelmekten başka çare yok. İyi niyet garantisi gibi bir şey uydurmuşlar. Kafalarına göre ayıplı malı gizlemeye çalışıyorlar.

    20-30 bin Km de yığınla kavrama/Volan değişen araç var. Hiç mi bunların bir çözümünü bulamadılar. Bariz Ayıplı ürün. Misli ile geri almamız lazım.


    Güncelleme 01.08.2024: 

    —>Konu ile ilgili Tüketici Hakem heyetine bir dava dosyası açtım. Gerekirse bir üst mahkemede devam edeceğim. Sonuna kadar hakkımı arayacağım.

    —> Çek cumhuriyetindeki ilgili kontaklara konuyu incelemeleri için bir Ticket açtırdım. Skoda Turkiye’nin müşteri ve fiyat politikalarını şikayet ettim. 

    —> Yapmış olduğum şikayetler sonunda Skoda Çakıroğlu’nun haksız şekilde almış olduğu arıza Tespit işçiliği ücretini iade edecekler. 

    —> Ticaret bakanlığına konu ile ilgili şikayet dilekçemi yazdım. 

    —> Sanayi ve Teknoloji bakanlığına konu ile ilgili şikayetimi gönderdim. 



    Skoda Superb 1.5 TSI ACT 150 PS DSG 2021 Model- Kavrama/Volan Kronik sorunu








  • Kimse otomotiv sektöründe Alman falan demesin. Uzun vadede en sorunlu araçlar nedense bu ekosistemden çıkıyor. Makine müh. profesör bir arkadaşım özetlemişti bir ara vw, bmw uzun dönem kullanmış, sakın bulaşma, sorunları bitmez demişti. Honda Accord a geri dönmüştü. Ülkemizdeki vw grubu algısı nasıl oluştuysa, ilginç şekilde sorgulamadan alan müşteri profili de çok. Bu forumda uzun yıllardır takılıyorum, çevremde sorun yaşayan arkadaşlarım da var, kolay da elden çıkardılar araçlarını ama bu şanzımanda baskı balata, mekatronik sorunları bir türlü çözülemedi maalesef. Bir mühendis olarak on yıllardır kusurlu bir aracı almam, tercih de etmedim hiç. Geçmiş olsun diyorum konuyu açan arkadaşa.
  • dsg kullanım tarzınız nasıl merak ettım

  • Usta ve sanayi ile uğraşmamak için sıfır araç alıyoruz deyip, sanayide bakım yaptırmak çok mantıklı değil. Yetkili serviste bakım yaptırmış olsaydınız, çok daha uyguna yaptırabilirdiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dsg belasından dsg li aracınızı satarak ve bir daha almayarak hayatınızın sonuna kadar kurtulabilirsiniz.

    Dsg belası sizi değil, siz dsg belasını bulmuşsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. Yıl Yetkili servis yüksek fiyat polikası yüzünden Bosch Car service bakımını yaptırmıştım.


    Abicim sen azraille zar atmışsın ya,yine iyi fiyat vermişler yetkili servis bakımlı olmayan kronik şanzımana.

    Yerinde olsam hediye bakım falan koparır anında yaptırırım şanzımanı


    Forumda 2013ten sonra revize mevize diye konuşanlar vardı,aha size revize




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 2 Ağustos 2024; 14:39:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt

    Şanzımana yük binmesin diye pamukla kullanıyormuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun ben başka yerlere de götürürdüm aracı. O km de bir aracın kavraması+volanının bitmesi imkansız. Kavrama ,volan bittiyse bir sorun vardır o yüzden bitmiştir. Sadece kavrama+volan sorunu değil gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    honda accord 2.4 şanzıman sorunu
    10 yıl önce açıldı
    2012 Polo 1.2 tdi egr arızası
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Birazdan gelirler 2016 dan sonra dsg sorunları aşıldı diye

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 5 bin km de bile yaşayan var. Bunun kullanım tarzı ile alakası yok. 5 bin km ye kadar bir şanzımanın tepesinden inmesen yine birşey olmaz. Dsg beladır

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam her sanayide dsg ustası varmış öyle diyor forumdaki arkadaşlar onlar sorunu çözecektir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dsg uzak dur

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt

    Yoğun trafikte ve yokuşlar da manuele alarak kullanmak lazım DSG'yi, aksi taktirde nazlı gelin dsg hemen bozulur. sadece uzun yoldaki düzlüklerde otomatik olarak kullanabiliriz otomatik görünümlü manuel DSG'mizi :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzımancıların arasında branşlaşan tek şanzıman türü. Dsg ciler var artık sanayilerde. Güçlü tüp bile takıyorlar.

    Adana da esas oto çok ünlüymüş.

    Skoda Superb 1.5 TSI ACT 150 PS DSG 2021 Model- Kavrama/Volan Kronik sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 2 Ağustos 2024; 21:38:26 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt

    Nazik kullanırım genelde. DSG'nin hassasiyetlerini biliyorum. Şanzımana hiç bir şekilde yük bindirmedim. Şehir içi kullandım. Bir kaç kez uzun yol olarak memlekete gittim.

  • srdn81 S kullanıcısına yanıt

    ilk yıl bakımını Yetkili serviste yaptırdım. 2. bakım Bosch Car Servisde yapıldı. TSE standartları ölçüsünde kurumsal çalışan bir yer. Kaldı ki yetkili servis ücretleri dışarısının neredeyse 3 katı. Bosch car serviste 4 bin mesela. Yetkili serviste 12 bin TL. Bu durumda kim gider de servisde kazıklanarak bakım yaptırır. Göz göre göre enayi yerine konulur. Kolay para kazanmıyoruz.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Sıfır araçta DSG belası ile karşılaşacağımı hiç beklemiyordum. Zaten 50 bin km üstü DSG'li araca beni kimse almaya ikna edemez. kaldı ki 2021 model bir araçta hiç mi hiç beklemiyordum. 20-30 bin km'de arıza yapan şanzıman mı olur. El insaf. Allahdan korkun. Kuldan utanın.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    2. Yıl Yetkili servis yüksek fiyat polikası yüzünden Bosch Car service bakımını yaptırmıştım.


    Abicim sen azraille zar atmışsın ya,yine iyi fiyat vermişler yetkili servis bakımlı olmayan kronik şanzımana.

    Yerinde olsam hediye bakım falan koparır anında yaptırırım şanzımanı


    Forumda 2013ten sonra revize mevize diye konuşanlar vardı,aha size revize

    Bosch car service'de yağını suyunu filtresini değiştirince niye zar atıyormuşum. Servisin her dediğine neden uyuyorum. Tüketici yasalarını onlar mı belrliyor. çok ciddi bakımparaları alıyorlar. Dışarıdan 3 kat fazlandan fiyat söylüyorlar. Bosch car service mesela 4 bin TL. Yetkili skoda servisi 12 bin TL. El insaf. Kimse göz göre göre kazıklanmak istemez.





  • Deníz kullanıcısına yanıt

    Sadece kavrama ve volan sorunu var denildi.Başka bir sorun görülmedi/söylenmedi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    Yoğun trafikte ve yokuşlar da manuele alarak kullanmak lazım DSG'yi, aksi taktirde nazlı gelin dsg hemen bozulur. sadece uzun yoldaki düzlüklerde otomatik olarak kullanabiliriz otomatik görünümlü manuel DSG'mizi :)

    Manuel kullan, sakin kullan, Super modda kullan, işte düz yolda kullan, vs gibi bir sürü yöntem söyleniyor ama hiç kimse de demiyor ki ağa bize bunlar ne yaşatıyor, 20-30 bin km de bu sorun nedir EY skoda. Sen bizle dalga mı geçiyorsun.Oyun mu oynuyorsun. Ses çıkaramayacağımızı mı düşünüyorsun.

  • erdi.inanmise E kullanıcısına yanıt
    Aradaki fark bu gibi durumlarda iyi niyet garantisi olarak geri dönüyor. Size iyi indirim yapmışlar, normalde yapmazlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.