Öncelikle geçmiş olsun Yetkili servislerde ki fazla ödenen farklar bazı uçuk fiyatlı durumlar da iyi niyet garantisi altında döner ve ödediğiniz fazla ücretler bu nokta da avantaja dönüşebilir Tabi dönüşmeyebilir de , bu bir tercih meselesi En azında Türkiye de böyle 2019 da şanzıman tamiri yapmak isteyen yetkili servise sıfır şanzıman taktırmıştık araç opel insignia Günümüz de maliyetler malum En büyük kiralama firmaları bile yetkili servisler yerine Bosch car ile çalışmaya başlamış üstelik garanti devam eden araçlarda da bunu yapmaya başlamışlar belli ki hesap kitap yapıp toplam maliyetlerde ki kar durumunun , garantiden faydalanamamanın önüne geçtiğini görmüşler , yapmışlardır bunun çalışmasını Benim kullandığım araç ise bayi çalışması olduğu için garanti süresi dışına çıksa bile yetkili servise gidiyorum henüz yeni yaşadığım olay örneğin akünün değişmesi gerek , yetkili servisin elinde yok bosch servisi ile de çalışıyor ya kiralama firması , nasıl olsa akü diyorsun değiş gitsin arıyorum ellerinde var ve hemen gelin değişelim diyorlar , gidiyorum bosch marka akü değişilecek fakat içerisi bütün markalardan arabalarla dolu , opel zaten motor içi parça konumlamada bile cins bir üretici arkadaş aküyü sökerken de takarken de zorlandı , resmen huylandım ve yetkili serviste tekrar kontrol ettireceğim yine farklı bir bilgi , GM de iken olan Opellerin ( insignia ve astra K gibi ) balataların değişimi çok zahmetli diğer araçlarda ki gibi standart değil anladığım kadarıyla , beyin görmeyebiliyor hataları silmek gerekiyor bir önceki bakımım da yetkili serviste dahi balatalar değiştiğinde hata uyarılarını servis müdürü akşama zor silebildi bunun bosch da olma ihtimali de çok daha yüksek ben o arabayı nasıl götüreyim tüm arabalara bakım yapan servise ? yetkili serviste bile sorun yaşıyorsun En azından D ve üstü arabayı yetkili dışına gücüm el verdiğince götürmezdim 40 bin TL'lik indirimi size Bosch car değil yetkili servis yapmış anladığım kadarıyla yetkili servisi bıraktığınızdan beri bosch car da yapılan bakımları eğer yetkili serviste yaptırmış olsaydınız kaç TL avantaj olacaktı ? Sizin başlık ; pahalı olmasına rağmen neden yetkili servis tercih edilirin tam olarak örneği olmuş |
Skoda Superb 1.5 TSI ACT 150 PS DSG 2021 Model- Kavrama/Volan Kronik sorunu (3. sayfa)




-
-
ben daha sorunlu olduğunu bilmeme rağmen alman seçerim japon yerine
aracı kullandığım süre boyunca aldığım hissiyatın , edilecek zarardan daha önemli olduğunu düşünüyorum
benim hissiyatımın da , araç sürerken aldığım keyfin de bir bedeli var ve riski göze alabilirim bu benim tercihim
yoksa tabi ki japon üreticilerin araçları daha sorunsuz bunu kabul ediyorum
ama herkesin bir bakış açısı vardır
bu kadar insan da alman aracı tercih ediyorsa bunu sadece bilgisizlik veya sorgulamama olarak açıklayamıyoruz eksik kalır
ben kumdan nefret ederim ve yetki sadece ben de olsa tüm plajlara beton dökerim
kayalık , kum olmayan deniz temizlik berraklıktır , kum ise pistir tozdur bulanıklıktır
ancak bu kadar insan kumdan hoşlanıyorsa demek ki sadece benim doğru bulduğum tek doğru değil
-
ya ne saçma bi forum oldu burası. adam yardım konusu açar markayı bırak, alman otomotiv endüstrisine laf eder saçma saçma japona geç der. youtubeda aç bk japonic isimli youtuber bile japonyadan hollandaya taşındı. adamın işi japon alıp satmak gtr r34 vs. adamın garajı alman doldu. bi kere binince vazgeçemedi. kendi de itiraf ediyor. japon güzellemesi yapandan uzak durun.
boschta yetkili servis garantisi geçersiz kalma gibi bi durumu yok ki. kavrama sarf malzemesi olarak geçiyor. bu araç nasıl kullanıldı vs bakmak lazım. 2017den sonra dsg sorunları pek kalmadı, olan da kuru kavramada çıkıyor daha çok. q200dü sanırım. bu araçtaki dsg q250 ıslak kavrama sanırım. nasıl kullanıldı vs bakmak lazım. dsg tam otomatik değil. otomatikleştirilmiş manuel araç. kavraması debriyajı var. yarım kavramada mı bıraktın sürekli vs. millet daha bi şey sormadan bilmeden linç derdinde. he skoda iyi niyet göstermesi lazım orası ayrı. araç 10 binde olsa anlarım ama araçla iyi kmde yapılmış.
skoda size sen boschta yaptırdığın için sana iyi niyet göstermiyorum dememesi lazım bunu yapıyorsa yanlış ve hatalı.
https://www.boschcarservice.com/tr/tr/hizmetlerimiz/muayene-ve-bakim/periyodik-bakim//
-
Yetkili servis varken sanayiyi tercih ettiysen şanzımanı da git sanayide değiştirt ne diye yetkili servise geldin. Ben olsa 1 lira indirim yapmazdım yine de adamlar insaflıymıs
-
Her ne kadar analoji tam örtüşmüyor olsa da demek istediğinizi anlıyorum. Benim de hiç japon aracım olmadı, hatta vw yi hiç düşünmedim. Opel, Ford, Ford, Peugeot, Peugeot şeklinde gidiyorum. Ancak ıslak kavrama dönemlerinde dahi DSG şanzıman ile çok sıkıntılar yaşandı. Aradan 20 yıl geçmiş, halen DSG kronik sorunları müşterileri mağdur edebiliyor. Bu noktada Japonlar olsa ya sorunları çözerlerdi ya da farklı bir sisteme geçerlerdi, vw de şanzıman konusunda kendini iyileştirme gayreti pek yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
He aynen adam bozmuş.
-
VAG belirli bir ustalık alanı yaratıp doğrudan ekmek kapısı açmış resmen DSG sayesinde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 18 Ağustos 2024; 14:17:44 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Anlatamıyoruz. Her dsg bir gün patlayacak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam öncelikle çok geçmiş olsun.
Satarsanız temizinden bir talisman veya accord sizi çok memnun eder.
Vag grubu araçlar planlı eskitme üzerine tasarlanmış , müşteriden sadece aracı satarken değil; sonrasında da düzenli olarak para kazanmak üzerine mühendisliği yapılmış araçlar. Servis maliyetlerinin yüksek olduğu ülkemizde malesef; sorunlu denilen başka marka bir çok araçtan daha çok fazla para harcatır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X