Şimdi Ara

Skoda Superb 1.5 TSI ACT 150 PS DSG 2021 Model- Kavrama/Volan Kronik sorunu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
2
Favori
3.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle geçmiş olsun

    Yetkili servislerde ki fazla ödenen farklar bazı uçuk fiyatlı durumlar da iyi niyet garantisi altında döner ve ödediğiniz fazla ücretler bu nokta da avantaja dönüşebilir

    Tabi dönüşmeyebilir de , bu bir tercih meselesi

    En azında Türkiye de böyle

    2019 da şanzıman tamiri yapmak isteyen yetkili servise sıfır şanzıman taktırmıştık araç opel insignia

    Günümüz de maliyetler malum

    En büyük kiralama firmaları bile yetkili servisler yerine Bosch car ile çalışmaya başlamış

    üstelik garanti devam eden araçlarda da bunu yapmaya başlamışlar

    belli ki hesap kitap yapıp toplam maliyetlerde ki kar durumunun , garantiden faydalanamamanın önüne geçtiğini görmüşler , yapmışlardır bunun çalışmasını

    Benim kullandığım araç ise bayi çalışması olduğu için garanti süresi dışına çıksa bile yetkili servise gidiyorum

    henüz yeni yaşadığım olay örneğin

    akünün değişmesi gerek , yetkili servisin elinde yok

    bosch servisi ile de çalışıyor ya kiralama firması , nasıl olsa akü diyorsun değiş gitsin

    arıyorum ellerinde var ve hemen gelin değişelim diyorlar , gidiyorum bosch marka akü değişilecek

    fakat içerisi bütün markalardan arabalarla dolu , opel zaten motor içi parça konumlamada bile cins bir üretici

    arkadaş aküyü sökerken de takarken de zorlandı , resmen huylandım ve yetkili serviste tekrar kontrol ettireceğim

    yine farklı bir bilgi , GM de iken olan Opellerin ( insignia ve astra K gibi ) balataların değişimi çok zahmetli

    diğer araçlarda ki gibi standart değil anladığım kadarıyla , beyin görmeyebiliyor hataları silmek gerekiyor

    bir önceki bakımım da yetkili serviste dahi balatalar değiştiğinde hata uyarılarını servis müdürü akşama zor silebildi

    bunun bosch da olma ihtimali de çok daha yüksek

    ben o arabayı nasıl götüreyim tüm arabalara bakım yapan servise ? yetkili serviste bile sorun yaşıyorsun

    En azından D ve üstü arabayı yetkili dışına gücüm el verdiğince götürmezdim


    40 bin TL'lik indirimi size Bosch car değil yetkili servis yapmış anladığım kadarıyla

    yetkili servisi bıraktığınızdan beri bosch car da yapılan bakımları eğer yetkili serviste yaptırmış olsaydınız kaç TL avantaj olacaktı ?


    Sizin başlık ; pahalı olmasına rağmen neden yetkili servis tercih edilirin tam olarak örneği olmuş





  • @immortal @ kullanıcısına yanıt

    ben daha sorunlu olduğunu bilmeme rağmen alman seçerim japon yerine

    aracı kullandığım süre boyunca aldığım hissiyatın , edilecek zarardan daha önemli olduğunu düşünüyorum

    benim hissiyatımın da , araç sürerken aldığım keyfin de bir bedeli var ve riski göze alabilirim bu benim tercihim

    yoksa tabi ki japon üreticilerin araçları daha sorunsuz bunu kabul ediyorum

    ama herkesin bir bakış açısı vardır

    bu kadar insan da alman aracı tercih ediyorsa bunu sadece bilgisizlik veya sorgulamama olarak açıklayamıyoruz eksik kalır

    ben kumdan nefret ederim ve yetki sadece ben de olsa tüm plajlara beton dökerim

    kayalık , kum olmayan deniz temizlik berraklıktır , kum ise pistir tozdur bulanıklıktır

    ancak bu kadar insan kumdan hoşlanıyorsa demek ki sadece benim doğru bulduğum tek doğru değil

  • ya ne saçma bi forum oldu burası. adam yardım konusu açar markayı bırak, alman otomotiv endüstrisine laf eder saçma saçma japona geç der. youtubeda aç bk japonic isimli youtuber bile japonyadan hollandaya taşındı. adamın işi japon alıp satmak gtr r34 vs. adamın garajı alman doldu. bi kere binince vazgeçemedi. kendi de itiraf ediyor. japon güzellemesi yapandan uzak durun.


    boschta yetkili servis garantisi geçersiz kalma gibi bi durumu yok ki. kavrama sarf malzemesi olarak geçiyor. bu araç nasıl kullanıldı vs bakmak lazım. 2017den sonra dsg sorunları pek kalmadı, olan da kuru kavramada çıkıyor daha çok. q200dü sanırım. bu araçtaki dsg q250 ıslak kavrama sanırım. nasıl kullanıldı vs bakmak lazım. dsg tam otomatik değil. otomatikleştirilmiş manuel araç. kavraması debriyajı var. yarım kavramada mı bıraktın sürekli vs. millet daha bi şey sormadan bilmeden linç derdinde. he skoda iyi niyet göstermesi lazım orası ayrı. araç 10 binde olsa anlarım ama araçla iyi kmde yapılmış.


    skoda size sen boschta yaptırdığın için sana iyi niyet göstermiyorum dememesi lazım bunu yapıyorsa yanlış ve hatalı.


    https://www.boschcarservice.com/tr/tr/hizmetlerimiz/muayene-ve-bakim/periyodik-bakim//





  • Yetkili servis varken sanayiyi tercih ettiysen şanzımanı da git sanayide değiştirt ne diye yetkili servise geldin. Ben olsa 1 lira indirim yapmazdım yine de adamlar insaflıymıs

  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Her ne kadar analoji tam örtüşmüyor olsa da demek istediğinizi anlıyorum. Benim de hiç japon aracım olmadı, hatta vw yi hiç düşünmedim. Opel, Ford, Ford, Peugeot, Peugeot şeklinde gidiyorum. Ancak ıslak kavrama dönemlerinde dahi DSG şanzıman ile çok sıkıntılar yaşandı. Aradan 20 yıl geçmiş, halen DSG kronik sorunları müşterileri mağdur edebiliyor. Bu noktada Japonlar olsa ya sorunları çözerlerdi ya da farklı bir sisteme geçerlerdi, vw de şanzıman konusunda kendini iyileştirme gayreti pek yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt

    He aynen adam bozmuş.

  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt
    VAG belirli bir ustalık alanı yaratıp doğrudan ekmek kapısı açmış resmen DSG sayesinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 18 Ağustos 2024; 14:17:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Anlatamıyoruz. Her dsg bir gün patlayacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam öncelikle çok geçmiş olsun.


    Satarsanız temizinden bir talisman veya accord sizi çok memnun eder.


    Vag grubu araçlar planlı eskitme üzerine tasarlanmış , müşteriden sadece aracı satarken değil; sonrasında da düzenli olarak para kazanmak üzerine mühendisliği yapılmış araçlar. Servis maliyetlerinin yüksek olduğu ülkemizde malesef; sorunlu denilen başka marka bir çok araçtan daha çok fazla para harcatır.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.