Türkiye sigorta pert sürecim ve hasarsızlık
Türkiye sigortadan kaskolu olan aracımla 12/11/2024 tarihinde Ilgın Akşehir otobanından giderken sol şeritten tırın tarafımıza çarpması sonucu takla attığım aracımı 13/11/2024 tarihinde servise çektirdim. Servis hasar dosyamı açtı ve 1 ay içinde sürecin sonuçlanacağı bilgisini verdi. Bu süreçte araç muhtemelen pert olacağı için ikame araç alamayacağımı bildirdi. Bana eksper suçlu olan tarafı bildirir ve süreci kasko ya da karşı tarafın sigortasından halleder dediler. Tarafıma bir seçenek sunulmadı. 15/11/2024 tarihinde eksperin aracı gördüğü bilgisi verildi. Ön rapor hazırlamasını bekledik. 28/11/2024 tarihinde Enka motorlu araçlar tarafımı aradı araç pert oldu 910.000 tl kabul ediyor musunuz dedi. Sürecin uzamaması için tutarı kabul ettim. Evrakların tarafımıza ulaşmasını takiben 15 iş günü içinde para hesabınıza yatacak dendi.2/12/2024 tarihinde evrakları ve plakaları kargolarım 3/12/2024 tarihinde kargo kendilerine ulaştı.9/12/2024 tarihinde evraklarda eksik var mı elinize ulaştı mı şeklinde mail attım. Sorun olmadığı bilgisini aldım. 16/12/2024 tarihinde satış işlemleri için aracın noterde olduğu bilgisi verildi. Ben aracın satışını beklerken 15 iş günü olan 20/12/2024 tarihinde vekâlet örneğinde km bilgisinde hata olduğunu söylediler ve tekrar notere gidip yeni vekâlet çıkarmamı istediler aynı gün evrakları tamamladım ve kendilerine ilettim.aynı gün aracımın satışını ben vekâleti kargoya henüz vermişken gerçekleştirdiler. Ödemenin ne zaman yapılacağını sordum ve bana sigorta ile görüşmemi söylediler.. sigortayı aradığımda kati eksper raporunu bekliyoruz dediler. Eksperi aradığımda bizlik bir durum yok sigorta süreci yavaşlatıyor dediler ve sigorta ile görüşmelerimin birinde arkadan bir kişi telefonu bana yönlendirirsen diye başlayan küfürlü bir cümleyle telefonu kapattılar. 30/12/2024 tarihinde tarafıma mesaj ile 6 iş günü içinde sigortanın ödeyeceği tutarın yatırılacağı bilgisi mesajı geldi. 2/01/2025 tarihinde sovtaj firması iban bilgilerimin yanlış olduğunu o yüzden para yatıramadığı bilgisini verdi. Aynı gün ibanımı tekrar attım ancak iban bilgimin değil soyadı bilgimin doğru girilmesini söyledim. 3/01/2024 tarihinde sigortayı aradım ve bana iban bilgimin yanlış olduğunu söylediler. İban bilgimi okur musunuz dedim ibanım doğruydu. Kızlık soyadımla havale etmeye çalıştıklarını öğrendim. Halbuki evlilik cüzdanım dahil tüm bilgilerimi atmıştım. Ardından bir önceki konuşmamda kalan ayların kasko bedelinin tarafıma yatacağı bilgisi verilmişti ancak acente bunun mümkün olmadığını söylüyor dedim acente ne diyorsa odur dediler. Hasarsızlık indirimim devam edecek mi dedim siz kaskodan yaptırdığınız için etmez dediler ama ben kusursuz tarafım dedim o zaman karşı tarafına sigortasına rücu ettirseydiniz dediler bana böyle bir bilgi verilmediğini söyledim şimdi siz rücu talebinde bulunun dediler.
1- hasarsızlık indirimim kazadan etkilenecek mi
2-daha önce bir müşteri temsilcisinin dediği gibi kalan ayların kasko tutarı tarafıma iade edilecek mi?
3-rücu işlemini benim mi yapmam gerekiyor?
her aradığımda farklı şeyler söyleyen Türkiye sigortayı öncelikle hiçbirinize önermiyorum. Aman uzak durum zaten şikayet varda da bir sürü bu konularda şikayet mevcut. Bunun gibi bir durumda kalanınız oldu mu bu benim 2. Pert arabam ama daha öncekinde hiç böyle uğraşmamıştım.
biraz uzun oldu kusura bakmayın elinize sağlık hayırlı forumlar
Son Giriş: 23 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 gün
Mesaj Sayısı: 2
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 54 (Bu ay: 54)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası