
Teknik servis sorunu
Merhabalar. Bir kaç sorum olacaktı.
Arçelik buzdolabımın 2-3 gündür motoru çalışmayı deniyor ama 3-5 sn sonra tık atıyordu. Dolayısı ile dondurma ve soğutma işlemi yapmamaya başladı. Yetkili servis geldi baktı.( Bu arada ürünün garantisi bitmişti.) eğildi arka tarafına baktı hemen motor değişecek mecbur dedi 8000 TL istedi. Bende düşüneyim sonra ararım sizi dedim. Ben öyle dedikten sonra gazına da bakmam lazım boruyu keseceğim her gittiğimiz arıza da gaza bakarız dedi. Evin içine yayıldı o gaz tamamen. Gazıyla ilgili bir problem yokmuş dedi. Sonra ben siz nereyi kestiniz deyince kesmedim bir yer dedi ve gitti. Hiç de anladığım mevzular değil. İlk defa servis çağırdım. Şimdi burada yapılan işlemler doğru mu sizce. ?İnternetten baktım şoklama vs birkaç işlemden bahsediliyor hiç birisi yapılmadı bende. buzdolabında hiç gaz kalmadı mı şuan? Yaptırınca ona ekstra ödememi yapacağım. Her motor değişiminde gaz da yenilenir mi.
Ayrıca gaz borusunu kesmedim dediği halde kesmesi çok saçma ve bunu ben biraz düşüneyim dedikten sonra yapması. Madem bakacaksın her şeyine bak sonra bana şurası bozuk de dimi.
Ve de bu işi daha ucuza halletme imkanım var mıdır.
Son sorum da buzdolabını 2018 yılı mart ya da nisan ayında atandığımda almıştım. Adam bana dedi ki 2017 de kurulum yapılmış üretim yılıdır o dediğim halde hayır kurulum diye belirtti. Ürün bayiden sıfır ambalajlı gelmişti bana o zaman. Sistemsel bir hata olabilir mi. Yoksa bana sıfır ürün paketinde ikinci el buzdolabı mı verdiler sizce.
Son Giriş: 3 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 98 (Bu ay: 14)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri

