6 yıldan fazla süredir kesintisiz Superonline müşterisiyim. Son taşınma işleminde, her türlü kurulumu yaparak Superonline'a bilgi verdim. Yetkili kişi geldi, yanımda sadece mobil üzerinden bir onay verdi ve gitti, uzaktan da yapılabilecek bu işlem için 150 TL ödemeyi kabul ettim. Buraya kadar sorun yok. Görevliye, bir önceki adreste kullandığım router ve modem cihazını ayrı ayrı şarj aletleri ve kutuları ile teslim ederek, yeni modemimi teslim aldım. Herhangi bir evrak imzalanmasına gerek olmadığı; kendilerinin cihazı aldıklarını bildireceklerini fakat benim de arayıp bilgi vermemin olumlu olabileceği söylendi. 30 dakika içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp bilgisini verdim, "tamam efendim" cevabını aldım. 3-4 gün sonra cep telefonuma "modeminizi teslim ediniz" şeklinde bildirim gelmesi üzerine derhal tekrar aradım. Ve bu mesaj 4'er gün aralıklarla peş peşe gelmeye devam etti, her defasında da tekrar tekrar aradım, faturamda kesinlikle böyle bir bedeli görmek istemediğimi bildirdim. Gelinen noktada 125 TL cihaz bedeli faturama yansıtılmış. Belki yedinci kez müşteri hizmetlerini arayarak durumu aktardım. Bugün gelen yanıt "elinizde teslim ettiğinize belge var mı" şeklindeydi. Router veya modem için; teslim alırken de teslim ederken de imza altına almadım. İade ederken özellikle sordum, gerek olmadığı belirtildi. Bu bedeli asla ve asla ödemeyeceğimi, bu hatanın fatura ödeme son gününe kadar düzeltilmemesi durumunda kendim ve aile büyüklerim dahil olmak üzere tüm abonelikleri taahhüt sonu itibariyle bitireceğimi, kendi aboneliğimin taahhüt bitimi de yaklaşması sebebiyle cep telefonum dahil olmak üzere diğer sağlayıcılara derhal geçeceğimi, bu haksız bedelin de son kuruşuna kadar arkasında olduğumu ve kesinlikle hiçbir şart altında ödeme yapmayacağımı; az önce şikayetvar sitesinden de firmaya bildirdim.
Yasal süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım var mıdır? Aldığım hizmetlerin karşılığı bedeli ödemek, fakat bu iade ettiğim cihazın bedelini kesinlikle ödememek niyetindeyim. Faturayı bölme talebi yapabiliyor muyuz, veya izlenmesi gerekecek süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım varsa çok mutlu eder beni.
6 yıldan fazla süredir kesintisiz Superonline müşterisiyim. Son taşınma işleminde, her türlü kurulumu yaparak Superonline'a bilgi verdim. Yetkili kişi geldi, yanımda sadece mobil üzerinden bir onay verdi ve gitti, uzaktan da yapılabilecek bu işlem için 150 TL ödemeyi kabul ettim. Buraya kadar sorun yok. Görevliye, bir önceki adreste kullandığım router ve modem cihazını ayrı ayrı şarj aletleri ve kutuları ile teslim ederek, yeni modemimi teslim aldım. Herhangi bir evrak imzalanmasına gerek olmadığı; kendilerinin cihazı aldıklarını bildireceklerini fakat benim de arayıp bilgi vermemin olumlu olabileceği söylendi. 30 dakika içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp bilgisini verdim, "tamam efendim" cevabını aldım. 3-4 gün sonra cep telefonuma "modeminizi teslim ediniz" şeklinde bildirim gelmesi üzerine derhal tekrar aradım. Ve bu mesaj 4'er gün aralıklarla peş peşe gelmeye devam etti, her defasında da tekrar tekrar aradım, faturamda kesinlikle böyle bir bedeli görmek istemediğimi bildirdim. Gelinen noktada 125 TL cihaz bedeli faturama yansıtılmış. Belki yedinci kez müşteri hizmetlerini arayarak durumu aktardım. Bugün gelen yanıt "elinizde teslim ettiğinize belge var mı" şeklindeydi. Router veya modem için; teslim alırken de teslim ederken de imza altına almadım. İade ederken özellikle sordum, gerek olmadığı belirtildi. Bu bedeli asla ve asla ödemeyeceğimi, bu hatanın fatura ödeme son gününe kadar düzeltilmemesi durumunda kendim ve aile büyüklerim dahil olmak üzere tüm abonelikleri taahhüt sonu itibariyle bitireceğimi, kendi aboneliğimin taahhüt bitimi de yaklaşması sebebiyle cep telefonum dahil olmak üzere diğer sağlayıcılara derhal geçeceğimi, bu haksız bedelin de son kuruşuna kadar arkasında olduğumu ve kesinlikle hiçbir şart altında ödeme yapmayacağımı; az önce şikayetvar sitesinden de firmaya bildirdim.
Yasal süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım var mıdır? Aldığım hizmetlerin karşılığı bedeli ödemek, fakat bu iade ettiğim cihazın bedelini kesinlikle ödememek niyetindeyim. Faturayı bölme talebi yapabiliyor muyuz, veya izlenmesi gerekecek süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım varsa çok mutlu eder beni.
29.01.2020 tarihinde xxx sipariş numarası ile "Audio Pro Addon T3 Bluetooth Hoparlör" ürününü, hepsiburada.com internet sitesi üzerinden, 949,02 TL bedel ile satın aldım. Ürünün satıcısı, doğrudan hepsiburada'dır. Kargo ile gelen ürün ayıplı olup, sesi çıkmamakta idi ve ürün ile beraber herhangi bir garanti belgesi veya distribütör firma belgesi teslim edilmemişti. Kutusundan ayıplı çıkan ürünü, ertesi gün (30.01.2020) iade etmek üzere firmaya (hepsiburada, d-market) hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. Satıcı, 10.02.2020 tarihinde ürünü -hiçbir işlem ve açıklama yapmaksızın- bana geri kargoladı. Ürünün aynı şekilde tekrar elime ulaşmasının ardından, ertesi gün (11.02.2020) satıcıya bir kez daha iade edilmek üzere hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. İade için, tam tamına 5 ayı aşkın bir süredir, hiçbir işlem yapılmamıştır. Telefon ile ulaşmaya çalıştığımda, her defasında "dönüş yapacağız efendim" cevapları aldım. 2. ayın sonunda tüketici hakem heyetine başvurdum; fakat pandemi nedeniyle ara verdikleri için, orada da hiçbir işlem yapılamadı. Yıllardır, internet üzerinden yüzlerce binlerce alışverişim oldu. İlk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım. 5 aydır param -hiçbir açıklama yapılmaksızın- işletiliyor ve geri alıp alamayacağım da meçhul. Önceki gün cimer'e başvurdum. Süreci, takip edecek arkadaşlar için, konuyu güncelleyerek paylaşırım.
VW JETTA 2012 1.2 TSI TRIGER SETİ
|
|
DELL U2311H - LG IPS236V-PN - ASUS ML239H HANGİSİ_?
|
OCZ AGILITY 2 60GB SSD İNCELEMESİ
UCUZ YOLLU KOLON TAVSİYESİ
|
xp kurulumunda sürekli kilitlenmeler, donmalar vs..
|
işlemci olmadan anakarta güç gelir mi?
|
Son Giriş: 7 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 610
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.454
İkinci El Bölümü Mesajları: 3.154
Konularının görüntülenme sayısı: 103.675 (Bu ay: 1.223)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 250 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El - Ödüllü Anket