Milenicom Yeni Aboneliğimi Başlatmıyor
Adı geçen firma üzerinden 26.12.2023 tarihinde telefon yoluyla yeni abonelik talebinde bulundum. Konuyu açtığım tarih itibariyle 15.gün bitiyor. Hiç bir dönüş veya açıklama olmadığı gibi yasal süre olan 7 gün dolduğu halde iptal de edilmemiş görünüyor. Farklı bir firmadan hizmet talebim olacak ancak bu defa da aktif başvuru olduğu için çözümsüz kalıyorum. Özel mesaj yoluyla da ilgili firmadan destek talebim sonuçsuz kaldı. Ayrıca firmaya telefonla da ulaşamıyorum. Bu aşamadan sonra bilgi almak veya mevcut başvurumun iptali için ne yapmalıyım? Konuyu BTK’ya mı iletmeliyim? Hem bağlantım yapılmıyor hem bir açıklama yok hem de diğer ISS’lere yönelmemin önü kapatılmış durumda.
Şarjlı Süpürgeye Adaptör Bağlama
Kediye Takılan Çip Yerinden Çıktı
Arkadaşlar kedimize takılan çip yerinden çıkmış. Akşam eve gelince tüylerinin arasında farkettik. Çipi muhafaza altına aldık ama steril şırıngayla takıldığı için eskisi bir işe yarar mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?
Davlumbazı Bacasız Kullanma
Arkadaşlar baca çıkışı olmadığı için davlumbazı karbon filtre ile kullanıyorum ama ikinci üçüncü seviye güçte çalıştırınca baca çıkışından çıkan hava tavana veya montajlı bulunduğu kısmın üst tarafındaki dolap tavanına çarparak ocağın üstüne geri dönüyor ve kimi zaman ocak sönüyor. Bu baca çıkışını kapatmak mı gerekiyor? Kapatırsak sorun olur mu? Nasıl kapatmalıyım? Çok ciddi üfürüyor. Kullanamıyoruz.
Trendyol ve Sürat Kargo İkilisi
Arkadaşlar trendyoldan bir alışveriş yaptım. Kargo teslim edildi görünüyor fakat teslim edilmedi. Sürat kargo destek kaydı oluşturdum netice yok. Trendyol tam olarak saçmalıyor. Bekleyin belki gelir diyor. Şikayetvar üzerinden iki firma için de kayıt oluşturdum. Ne yapabilirim bu aşamadan sonra? Bu iş yanlarına kalsın istemiyorum.
Abonelik İptalinin 7 iş Gününe Kadar Uzaması
İptal başvurusundan sonra abonelik iptal işleminin 7 iş günü içinde sonuçlanacağı belirtiliyor. Bu arada fatura işlemeye devam ediyor. Sonuçta aynı gün iptal işlemi yapılsa bu defa da cayma bedeli 3-5 gün erkene çekileceği için o yüksek çıkacak. Nasıl bir düzen kurulmuş böyle? Her şey aboneye yükleniyor. Güya bir yıldan uzun taahhütler geçerli değilmiş. Dava açacaksın, uğraşacaksın, yıpranacaksın.
Router Değişince Access Pointin Verimi Azaldı
Arkadaşlar biraz amatörce bir soru olabilir lütfen kusura bakmayın. Keenetic City access pointi SOL’ün verdiği routerla, özellikle 5ghz modunda zerre kayıp olmadan kullanıyordum. Turknete geçince Telekom altyapısı ve ZTE modem kullanmaya başladım. Şimdi 100mbit hız keeneticin 5ghz çıkışında 70-75 mbit seviyelerine düşüyor. Bununla ilgili yapmam gereken bir ince ayar var mı? Superonline wifi 6 Router vermişti, şimdiki ise wifi 5, zayıflama bundan kaynaklabilir mi diye düşünüyorum ama ZTE routerın kendisinde 5ghz de asla kayıp yok. Değerli fikirleriniz ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Apartmanda Bulunan Fiber Kutu Hakkında
Arkadaşlar apartmanın altına Telekom tarafından resimdeki kutu kondu. Fiber kablo girişinin yan tarafında bir kablo giriş yeri daha var ancak orası boş. Altyapı sorgusunda fiber görünüyor. Kutu bu haliyle kullanıma hazır mı sizce? Ayrıca bu kutudan dairelere fiber kablo mu çekilecek yoksa kutudan çıkışta cat6 yada cat7 kabloya dönüşmesi mümkün yada olası mı? Bunu sorma sebebim bu dolabın yanına kadar dairelerden gelen cat6 kablolar boş duruyor olması. Bunlara mı montaj olacak acaba? Kutuya hiç dokunmadan fotoğraf çektim.
Turknet Aboneliği Başlatmanın Önşartı: Elektrikçi
Ben de sıfırdan Telekom fiber altyapısı ile hizmet almak için başvurdum. Bir kaç sorum vardı. Forumdaki turknet destek ile kendi uygulamalarındaki görevlilerin cevapları tamamen zıt oldu. Soru işaretlerini benim yoğun anlama çabamla defalarca sormam üzerine giderebildik. Şimdi de 108 lira kurulum ücreti alacak olmalarına rağmen fiber kutudan daireye kadar kablolamayı bir elektrikçi bulup benim yaptırmamı söylüyorlar. Haftada 6 gün çalışıyorum, kalan 1 tatil günümde de elektrikçi arayacağım öyle mi? Bir de gelen elektrikçi belki tesisata yada Telekom’a ait demirbaşa zarar verip beni zarara uğratacak belki. Ben istemiyorum açıkçası. İnsanı yoran bir firma. SOL fiber ile devam edeceğim. Kendilerine oim üzerinden iptal talebi gönderdim. Bakalım “30 gün içinde şartsız şurtsuz cayma” olayı lafta mı kalacak göreceğiz? Buradan da bir kez daha rica ediyorum abonelik sürecimi durdurun. İşlemler iptal edin. Henüz aktivasyon tamamlanmadı zaten. Siz sağ ben selamet 👋
Kutudan Daireye Kabloyu Kim Getirecek
Arkadaşlar konuyu özel mesaj ile de sorabilirdim fakat ileride aynı sorunu yaşayabilecek arkadaşlar için de bilgi olsun istiyorum. Binaya Telekom fiber kutu koydu ve şuan altyapı sorgusunda fiber görünüyor. Turknet sorgusunda da yine Özgür iletişim fiber 100 şeklinde altyapı bilgisi var. Ben şuan Superonline fiber kullanıyorum ancak Turkneti de denemek için abonelik başvurusunda bulundum ve işlemler başladı. Sorum şu; Telekom’un getirip kuruduğu fiber kutudan dairelere henüz bir bağlantı yapılmadı çünkü zaten herkes Superonline kullanıyor. Şimdi benim evime kadar kablolama işlemini Telekom mu yapacak? Bazı yerlerde Telekom fiber kablo bırakıyor ve başvuru sahibi kendi çektiriyor denmiş. Bu çok normal gelmedi bana açıkçası. Ben rastgele bir elektrikçi çağırıp kablo çektirmeyi de riskli buluyorum. Kablo çekeyim derken kutuya, tesisata zarar verebilir. Bu durumu yaşayan var mı?
yok |
Son Giriş: 27 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: dün
Mesaj Sayısı: 1.096
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.238
İkinci El Bölümü Mesajları: 44
Konularının görüntülenme sayısı: 22.902 (Bu ay: 497)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 374 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar